Søgning på: psykologi eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 35950
-
Irak krigen (2003)
ForumindlægGoddag Sagen er den, at jeg har valgt at skrive om Irak krigen i den kommende AT (3g) eksamen. Jeg har valgt at skrive i fagene Samfundsfag (A) og Engelsk (A. og at temaet er "Rejse". Problemet er så, at jeg har svært ved at skrive en problemformulering, hvor man inddrager både den samf... -
Småopgaver inden skriftlig FYS
ForumindlægHar nogle få tvivlspunkter inden min FYS-eksamen på Onsdag...1)Forud for opgaven er bestemt, at laserstrålen udsender fotoner med energierne 1,88*10^-20J.Laserstrålen afsætter energi i vævet med effekten 60W. Laserstrålen har en diameter på 0,40mm, og den flyttes hen over vævet med hastigheden 2,... -
har i nogle ideer! hvor fejlene hen?
ForumindlægMy point a. Why do young people drink alcohol? Why is it a problem to drink alcohol? - How does it effect the body? - How it’s in social b. Teenagers, drink alcohol for many different reasons. The socially -Crime -To fit in. - Party. - To feel good, reduce stress, and relax. c. How to ... -
Negativt areal?
ForumindlægJeg har en funktion hvor jeg skal finde arealet af den punktmængde som ligger imellem f, x-aksen og løber fra -1 til 2.Opgaven er meget let og tage kun 2 min at løse, men jeg har trods alt et problem nu:Jeg deler punktmængden op i 2 parter da 0 til 2 liggur under x-aksen så jeg har 2 integraler n... -
Hvor godt skal man forberede sig?
ForumindlægJeg skal op i den nye mundlige spansk eksamen, hvor man trækker en ekstemporaltekst, fremlægger emne og fortæller om en anden tekst fra eksamenspensum..Lige nu er jeg i gang med at skrive noter til alle tekster fra eksamenspensum, som jeg kan komme op (altså den sidste tekst)..Jeg har f.eks. skre... -
AT - metoderne ligner hinanden
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at skrive min AT synopsis, og det er sådan at i fagene dansk (A) og samfundsfag (A) der adskiller metoderne sig ikke ret meget fra hinanden. Derfor bliver jeg nødt til at nævne det under mit afsnit "metoder og teori" (min lærer sagde jeg skulle være... -
Hjælp til højere karaktere
ForumindlægHej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi... -
Mat: "Hjælpemidler" til afleveringer
ForumindlægJeg har datalogi og vi har lige lært at programmere simple ting. Fx har jeg lavet et program til at regne vinklen ud mellem to vektorer, når deres koordinater er givet. I matematik skulle vi i en aflevering lave en opgave, hvor man skulle finde vinklen mellem to vektorer, så jeg brugte selvfølge... -
Eksamenssæt fra 2000
ForumindlægEr der nogen der har lavet "Studentereksamen maj-juni 2000" som er matematik på b-niveau.I delprøven uden hjælpemidler er jeg gået helt kold i opgaven med grafen, hvor man skal løse en ulighed og bestemme et tal til f´(x).Da det er en opgave med en graf er det jo ikke så nemt at skrive ... -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægHej! Jeg har lige været op i skriftlig tysk og vil meget gerne få rettet min stil. For jeg kan slet ikke bedømme stilen....på forhånd tak!! :)Zwischen den Welten1. Übersetze den dänischen Text ins Deutsche.Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil aus Ber... -
Matematik termins 2011?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad problemregningen kommer til at blive om? :) Er mega nervøs :/ -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Bestem definitionsmængden ( lidt svær opgave)
ForumindlægHej alle sammen !! håber i kan hjælpe mig :)Her er opgaven : ____________________________________________Lad funktionen g være givet vedg(x)=(Kvadratrod) 1-x^2Bestem definitionsmængden.Undersøg om g er lige, ulige eller ingen af delene.Vis ved omskrivninger, at grafen er en halvcirkel.håber i kan... -
Sandsynlighedsberegning
ForumindlægHej :) Har et problem ved at bregen sandsynligheden i hele opgave 2, er i tvivl om den er hypergeometrisk eller hvordan jeg ellers skal beregne sandynsligheden i opgave Tak på forhånd, filen er vedhæftet worddoc. -
Gsk anyone ?
ForumindlægHej allesammenVille lige høre om der er nogen af jer, som har kendskab til Gsk's sommerkurser i kemi, og om de eventuelt kunne fortælle lidt om det?olivia -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
Odontologi - forberedelse
ForumindlægHejsa. Skal læse odontologi til september, og søger råd til hvordan jeg kan forberede mig ? Overvejer at læse noget kemi på A-niveau, da jeg har hørt det kunne være en fordel. Men hvilke emner skal jeg læse på ? Hvad er relevant og hvad er ikke Hvis jeg skal læse lidt på forhånd, hvi... -
Karakter i skriftlig dansk
ForumindlægHej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri... -
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :) -
differentialligning - omskrivning
Forumindlæghej, jeg skal finde en løsning til dy/dx = b - ay integralet af(1 / b - ay)dy = - 1/a*Ln|b - ay| jeg har prøvet at udregne ^ (integration ved subst.) men måtte desværre give op. er der nogen der ved hvordan man gør?
