Søgning på: international økonomi noter. Resultater: 19961 til 19980 af 20120
-
Analytisk geometri i 3D
Forumindlægx2+y2+z2+4x-6y-8z+4=0 er en kugles ligning i rummet. Punktet P(1,-1,4) ligger på kuglen. Hvordan bestemmer jeg radius og koordinatsættet til kuglens centrum? -
MUSLIM??
ForumindlægHej-HVornår er det lige at man er en muslim?- skal man gøre noget bestemt? -
seriøst 200kr
ForumindlægOk måske er jeg helt ublu her.... Men hvad dælen får en ufaglært studerende til at forvente 200kr sort i timen for lektiehjælp.. Er det virkelig hvad man skal af med for at få Matematik A Det modsvare jo en løn på godt 700.000 før skat for en færdiguddannet...hvor mange får lige det... -
Syrer og baser
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål angående 1 tidligere tråd jeg håber i måske kunne hjælpe mig med. Det er denne tråd ; https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=435971. Det jeg vil spørger om er svaret fra en bruger som skriver begrundelsen for at vand kan fungerer som base i reaktionen er a... -
Uoverensstemmende accept? (aftaleloven)
ForumindlægHej :) Jeg sidder og bakser med lidt Jura, men jeg har lidt svært ved at løse en opgave ang. "Uoverensstemmende accept" - og hvordan det lige fungere :) Per sender et tilbud til Jørn: ”Jeg tilbyder 600 kg bananer 7,50 kr. pr kg.” Jørn Hansen svarer: ” Nej, tak, men jeg... -
Besked til de unge
ForumindlægHvis du ikke forstår, hvorfor e^(i*pi) = -1 skal du ikke studere Matematik. -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej, jeg har skrevet en fransk stil, og ville høre om der er nogen der ville rette fejlene der sikkert er i den. 1) Raconte la situation et la problématique dans le texte : Céline et Alima sont de très bonnes amies. Elles habitent à France à Rouen. Céline a s... -
Komplekst design kan ikke opstå tilfældigt!
Forumindlæghttp://studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=339577 -
Bestem centrum i cirklen
ForumindlægHjææælp hvordan gør jeg? -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Integral
ForumindlægHej er der nogen der evt kan hjælpe??? Er i gang med opgave 2 der står at jeg skal bestemme højden og bredden af den gamle vold Jeg har ingen problemer med at finde nulpunkter og toppunkter, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved de 2 meter og de 50 der er oplyst jeg vedhæfter opgaven -
Islam - livet efter døden for de ikke troende
ForumindlægEr der nogen der ved hvor i koranen der står noget om hvordan det vil gå for de ikke troende, altså de kristne, buddhisterne osv. når dommens dag kommer? -
Louis Pasteur.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål .. jeg skriver synopsis men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger .. -Hvilken indflydelse havde samfundet på Louis Pasteurs opdagelser? -Hvilke biologiske metoder gjorde han brug af, og hvad nåede han frem til? jeg ved bare det e... -
determinanten og vinkel
ForumindlægHej :) jeg forstår ikke rigtig hvordan determinanten hænger sammen med vinklen sin(v) med to vektorer? håber i kan hjælpe mig -
kemi stx 2010
Forumindlæghvordan gik jeres kemi eksamen i går, og er nogen der eventuelt kan lægge deres svar ind :) -
HTX eller STX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg håber at I kan hjælpe mig med at fortælle forskellen på STX og HTX? Jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelig studieretning med bioteknologi og er rigtigt i tvivl om hvilket gymnasie jeg skal overveje. Jeg så en anden bruger sige at det altid var en tommelfingerregel a... -
Hjælp Matematik
ForumindlægHej Jeg skal nemlig op i mundligt eksame i matematik og jeg har nemlig lavet en amortisationsplan under denne spørgsmål:" Ida har et ønske om at skylde maksimalt 1500 000 danske kr. om 10 a°r. c) Undersøg, om finansieringen af de to lejligheder opfylder dette ønske." Jeg fandt ud... -
Skal der bruges substuition integrale?
ForumindlægHejsa :), Jeg sidder med en opgave hvor jeg er lidt i tvivl om der kan bruges substiution. Det er på følgende x^5*cos(6x). Jeg tænkte at substution kan bruges, da hvis x^5 diffirenteres kan x^et i ved 6x gå ud, hvilket er målet. Så jeg havde tænkt mig at diffirentere x^5 og får dx= du/5x. N... -
F-fordelingen: 0,95-fraktiler
ForumindlægHep! Da jeg ikke kunne finde en Statistik-tråd til min Multipel Lineær Regression-opgave, så ryger mit ene spørgsmål herind. Well, søger egentligt ingen udregninger, men snarere vished om de her frihedsgrader: Vha. udregninger og Excel har jeg fået givet en regressions- hhv. residualværdi på 3 og... -
3-faset motorer
ForumindlægHej SP jeg har den her opgave, som jeg har brug for meget hjælp i :) http://postimg.org/image/60d7nr0sh/ her er opgaven, og tak på forhånd alle sammen
