Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 19961 til 19980 af 20599
-
Snyd til eksamen
ForumindlægLad os sige at jeg er ganske utilfreds med mit gennemsnit siden det er uhyre lavt da jeg brugte mine gym år på at fjumre rundt som en åndssvag tosse (2010erne) og på irrelevante fag der på ingen måde interesserede mig eller var fagligt aktuelle i fremtidig hensigt og efterfølgende har udviklet mi... -
Hvilken betydning har dette citat?
Forumindlæg"It is not much better to even die fighting for something than to have lived an uneventful life, never gotten anything and leaving conditions the same or worse than they were and to have future generation to go through the same misery and poverty and degradation? The only people whose names ... -
Hjælp til konklusion
ForumindlægOPGAVEFORMULERING: Du skal skrive en litterær artikel om Ved Højer Sluse af Peter Adolphsen og vandrehistorien. Du skal skrive om forskellige måder at fortælle på. Du skal karakterisere fortælleformen i begge tekster og diskutere genrer. Du vil blive bedømt på din evne til at lave en dybdegående ... -
HJÆLP HURTIGST MULIGT. DU FOR EN BENØNING
ForumindlægHej alle jeg har brug for hjælp til der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at rette min hovedopgave fra finansøkonom udd. jeg skal aflverer den på fredag, så det haster virkelig.! Kontakt mig her hurtigst muligt, også aftaler vi en beløning du vil få? På forhånd tak -
Forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle
ForumindlægJeg har brug for hjælp til, at skildre forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle. På forhånd tak :-) -
Eksamen retfærdig ?
ForumindlægHey Alle. Jeg har et spørgsmål, som jeg godt kunne tænke at høre folks meninger om. Synes i, at eksamen generelt er retfærdig? Når man tænker på hvilke fag man trækker, samt hvilket emne man trækker i den enkelte eksamen. Man kan hurtigt få en dårlig karakter i et fag man er god til, hvis man er ... -
Skelne engelsk fra amerikansk
ForumindlægHej! jeg vil spørge om to ting 1. Hvordan skelner jeg engelsk fra amerikansk, for eksempel, hvis jeg nu gerne vil oversætte et dansk ord, hvordan kan jeg vide om det amerikansk engelsk eller brittisk engelsk 2. Hvad skal jeg gøre for at få et finere engelsk+ et bredere ordforråd Mit mål er at... -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med at skrive en annonce på tysk , da jeg ikke så god til tysk har jeg førsøgt at skrive en annonce , Det vil være stort hjælp hvis i bare lige hurtig gerne vil rette. På Forhånd tak :) ps. Har den også på en dansk version, hvis det bliver for svært til at forstå ... -
danskskriftlig eksamen, hva synes i?
Forumindlægja, jeg var jo som så mange andre oppe til skriftlig dansk eksamen i formiddags... jeg tænkte bare om hva i forskellige sys om opgaverne, svære, nemme? jeg selv valgte at skrive om digtene "to morgener", hva med jer? -
Min lærer bryder loven?
ForumindlægHej alle Jeg skriver på erhvervsret fordi der er størst chance for at finde en der ved noget om loven og lovbrud Min spansklærer anerkender mig for snyd.. Hun kan intet bevise, og har haft mig til flere prøver i den seneste måned.. Hun har nu toppet den ved at få IT-manden til at hacke sig ... -
T i l l y k k e .
ForumindlægMan må vel p.t. formode en vis afmatning, hvad indlæg angår. Men god fest. -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som... -
rettelse (kort stykke, haster!)
ForumindlægHej, er der fejl i teksten? En sábado voy a en casa de tío con mi familia. Voy a cenar allí; arroz, pollo con ensalada. Voy a ir alrededor a las nueve. En domingo voy a estar con mis amigas. Voy a en casa de amiga a las dos, vamos a emparrillar. Vamos a quedar allí al... -
international politik teorier
Forumindlæghey igen er der ikke et samfundsfags geni der kan forklare mig om det her er rigtig? Det her er problemformuleringen.; Diskuter hvordan forskellige teoretiske skoler indenfor international politik forklarer det bipolare systems opståen og funktionsmåde under den kolde krig med særlig henblik p... -
Er bagud i skolen generalt.
ForumindlægHejsa alle Her på det sidste er jeg begyndt at komme en del bagud i med skolen. Det skyldes henholdsvis for meget tid foran computeren (Som så var WoW. Har dog taget mig sammen og stoppet). Dette er skyld i at min arbejdsindsats er blevet dårlig og at mine karaktere er faldet fra middel t... -
Medicinstudiet
ForumindlægHej Jeg er oprindeligt uddannet fængselsfunktionær og bestod i den forbindelse alle mine eksamener med karaktere over 10. Min sidste eksamen bestod jeg med et 13 tal. Jeg er gået i gang med en hf over 3 år. I år har jeg Dansk på A-niveau, engelsk på B-niveau og Samfundsfag på B-niveau og skal til... -
Årskarakter og opgradering af kreativt fag
ForumindlægHej Jeg går i 1.g på gymnasiet og afslutter i år 2 fag, nemlig musik og samfundsfag på C-niveau. Jeg har fået mine årskarakterer for disse fag, og jeg er lidt skuffet over min musik-karakter. Fejlen ligger 100% hos mig selv, da jeg ikke har taget faget seriøst, selvom jeg ellers godt kan lide mu... -
Læserbrev
ForumindlægJeg er netop startet i 2G, og er dermed også startet på højniveau Samfundsfag. Vi har indledningsvis haft om de tre hovedideologier (Lib., Kons, og Soc.) og har netop fået vores første aflevering for; vi skal skrive et indlæg til en avis om et af følgende emner:- Efterløn- Integration- Offentlig ... -
EU's fremtid!
ForumindlægHejløj!Jeg er igang med at skrive en samfundsopgave omkring EU's fremtidige form. Første opgave var en statistik-analyse (doh), og i anden skulle tre taler vedr. EU's fremtidige form fra henholdsvis tyske Joshcka Fischer, engelske Tony Blair og franske Lionel Jospin sammenlignes.Tredje op... -
Fagenes samspil
ForumindlægHej alle Jeg er igang med at lave et talepapir og er kommet til fagenes samspil. Jeg har valgt dansk A og samf A. Mit emne er: kommunikation - muligheder og begrænsninger, min sag er: de sociale medier med særligt fokus på facebook. Jeg er kommet frem til dette, men er det nok? eller skal jeg ...
