Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3561 til 3580 af 3597
-
Hjælp til rettelse/kommentarer? Grænsebrydende kunst
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med mit essay om grænsebrydende kunst, og da jeg ikke er vildt god til essays og det er den sidste vi skal afelevere (SÅ den SKAL være god) ville jeg høre om en eller anden venlig sjæl vil se på den og give kommentarer?:P den skal afleveres i morgen. På forhånd tak... -
Hjææælp:'( nogen der er så søde? please
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med mit essay om grænsebrydende kunst, og da jeg ikke er vildt god til essays og det er den sidste vi skal afelevere (SÅ den SKAL være god) ville jeg høre om en eller anden venlig sjæl vil se på den og give kommentarer?:P den skal afleveres i morgen. På forhånd tak... -
Haster snøft:'( hvilken karakter??
ForumindlægNogen der vil se på den og give kommentarer og evt. hvilken karakter den er til? tak på forhånd:) Essay om grænsebrydende kunst Jeg ved ikke, hvad kunst er. Jeg kan forholde mig til noget konkret, men at forholde sig til det de kalder ”kunst”, når en kunstner putter en guldfisk i en b... -
dansk opgave
Forumindlægjeg har problemer med min opgave. Jeg skal lave en analyse af sølvbryllup af kim fupz aakesons sølvbryllup og har meget svært ved det. jeg har aldrig prøvet det før. den skal afleveres imorgen og jeg skal til eksamen i den. det der volder mig størst problemer lige nu er : er der sammenhæng i opga... -
dansk årsprøve; min still
ForumindlægHej med jer.. her er min stil fra årsprøven, nogen der kan bedømme den? god ? dårlig ? og hvad vil i give i karktere? essay om følelse eller fornuft..Følelse eller fornuft ? For lidt siden sad jeg her foran min computer aldeles blottet for inspiration, vel vidende om at dette essay skulle skrives... -
Livet?
ForumindlægHaaii vi fik til opgave at skrive en stil om livet. Kort fortalt, så handler dette om hvordan jeg havde det før min bror døde og efter... Håber du gider at give en kommentar. evt. rette lidt, har lidt problemer med datid og nutid. Mit før og nu Mit liv Livet? Hvorfor lige skrive om livet. Jo det ... -
Livet?
ForumindlægHaaii vi fik til opgave at skrive en stil om livet. Kort fortalt, så handler dette om hvordan jeg havde det før min bror døde og efter... Håber du gider at give en kommentar. evt. rette lidt, har lidt problemer med datid og nutid.Mit før og nuMit livLivet? Hvorfor lige skrive om livet. Jo det sk... -
IT-natten
ForumindlægDa jeg i sidste øjeblik ankommer til den afventende bus fuld af handelsskoleelever, som jeg har fået lov af følge med rundt i IT-natten i Aalborg, har jeg mildest talt ingen anelse om, hvad de kommende fire timers roadtrip i IT-verdenen vil byde på. Jeg sætter mig forventningsfyldt på forreste sæ... -
Kinesiske tegn eller tyske gloser?
ForumindlægGlobaliseringens tidsalder er over os. Verden bliver mindre i den forstand, at vi nu dagligt kommunikerer og samarbejder med folk over hele kloden. Herigennem støder vi på anderledes og spændende nye kulturer og sprog. Så anderledes, at de indimellem spænder ben for kommunikationen og dermed vore... -
Dansk essay - den danske kultur
ForumindlægHej alle! Jeg har skrevet et essay om nutidens danske kultur, og hvad der bestemmer den i dag. Jeg vil gerne have nogle input til forbedringer, uddybelser og lignende, men i behøver ikke sætte kommaer, for det er bare et spørgsmål om, at jeg selv tager mig sammen og gør det. På forhånd tak, og... -
Hjælp til rettelse af tysk præsentation 9 klasse
ForumindlægJeg er en elev i 9 klasse, og jeg ville høre, om der var nogen der ville gide, at tage et kig på min tysk præsentation? Jeg vil nemlig gerne have den rettet igennem for grammatiske fejl, kasus fejl og hvad der nu ellers måtte være, af sætninger som ikke giver mening (hvilket der sikkert er mass... -
Jeres mening!
ForumindlægJeg vil gerne bede jer om at komme med jeres mening om hvor god eller dårlig min stil er: Carsten Rene Nielsens essay forældre, giver os et klart indblik og forståelse for, hvordan man i dag opfatter forældre ren følelsesmæssigt (Når man er ung omkring teenager alderen.). Forældre spiller en væs... -
Haster
ForumindlægHey! er der en der kan hjælp mig med at ret det jeg har oversættet rfa engeslk ti? tak.. Opg. Write a summary of the Danish text in English in 200-300 words. Your reader has not read the text. Referat af den danske tekst: Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en comput... -
HJÆLP plzzz!
ForumindlægHeeY.. håber virklige at der er en der kan hjælp mig med at rette min oversættelse fra dansk til engelsk hurtigest muligt. tak.. Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en computerskærm som vindue mod verden. De er kompetente og selvstændige aktører i eget liv. Tweens e... -
Stil (rette)
ForumindlægHejsa, håber der er en der vil rette denne her:) Det vil jeg sætte pris på. Slægten: Slægter følger slægters gang siger et gammelt ordsprog og de tætte bånd til ens egen slægt kan være overordentligt stærke. Vi er alle af samme slægt, hvis vi da går langt nok tilbage i tiden. Vi stammer oprin... -
Nogle der vil læse min stil?
ForumindlægJeg har fået kritik for den, men vil gerne have, at nogle kigger på den med andre øjne. Here we goes: Redegørelse og debat Der var engang et stort land med mange indbyggere. Landet var et land med damer og mænd. Årene gik, og en lille gruppe mennesker begyndte at kede sig. En dag blev kedsomh... -
OSO!! HJÆLP pleass
ForumindlægJeg skal lave en oso og har lidt brug for hjælp til den. Jeg vil gerne være lærer i fremtiden, så det er nok det den skal handle om. Det ville være rart hvis nogen også gad at kontakte mig privat. [email protected] DET VILLE VÆRE DEJLIGT HVIS I LÆSTE DET HER! Krav til opgaven Uanset... -
Teori og metode problemer
ForumindlægHey folkens, Jeg har virkelig problemer med min teori og metode. Jeg skriver om Engelsk (humaniora) og Historie, lidt religion (samfundsvidenskab) Håber i kan hjælpe mig med det. Jeg skal snart til eksamen. 1000 tak. Her er profetien om 11. september 2001, som skrammer mange millioner af mennes... -
Bedøm min novelle
ForumindlægHej allesammen! Jeg går i 2.g og har fået til opgave at skrive en novelle, der skal indeholde følgende krav: - Den skal handle om parforhold eller familierelationer i vores tid. - Der skal forekomme dyremetaforik - Teksten skal indeholde "tomme pladser", til en vis grad væ... -
vigtigt: rettelse af Grammatik
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en opgave som jeg virkelig har brug for hjælp til! Jeg er meget usikker i mit tysk, og skal til en prøveeksamen på mandag. Det jeg beder om er grammatik rettelser, og evt. fejl jeg ved godt det er meget at bede om, men jeg er jer evig taknemmelig hvis i vil tage...
