Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 6481 til 6500 af 181598
-
Spansk A - sygeeksamen. HASTER!
ForumindlægHej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) . -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægEr der nogel, der kan hjælpe med opgaven på vedhæftet billede. Jeg har svært ved den, fordi det er ikke den eksponentielle model - y = b*a^x som jeg kender. På forhånd tak. -
eksamen om en uge hjælp mig !!
ForumindlægHvordan er det nu man laver det gyldne snit? og hvor mange cm. skal man gå ind på billedet? -
Eksamen i morgen
ForumindlægJeg skal analysere "Den dansende dreng" Men kan ikke komme igang, er der nogen som har en som jeg må bruge eller finde ideer fra? -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej Er der nogle, der har nogle interessante under emner til : - Teen issues - Gun violence Det må gerne være nogle der er origanale, og har lidt mere kød på;) -
Haster' Eksame imorgen
Forumindlæghej der, jeg har eksame nu på torsdag, og har brug for et godt tip, har også prøvet a finde frem til henfaldskonstanten, men desværre er jeg ikke så klog, ( hvis nogen vil forklar mig denne ligning: kr-85 10,7 år i halveringstid t½= 10.7 * 365 * 24 * 60 * 60= ca. 3,37 * 10^8s k= in (2) / 3,... -
Matematik aflevering
ForumindlægHej! Jeg har en aflevering i matematik der blandt andet omhandler sinus og cosinus relationerne. Jeg kan virkelig ikke forstå, specielt en af opgaverne hvor der står at man skal bestemme Vinklen A, i en trekant der er delt op i 2 retvinklede. Der er kun angivet højden som er 5 og AB som er 7. ... -
fy=fx^a hjælp
ForumindlægHej. Jeg kan ikke forstå hvorfor at man i beviset for formlen fy=fx^a, ender med et bevis som hedder y (ny) =fx^a * y. Der er altså et * y for meget...hvorfor?? Håber nogen kan hjælpe, skal nemlig til eksamen imorgen. -
Hjælp til 24-timers eksamen :)
ForumindlægHej alle :) Sidder netop til 24 timers eksamen og håbede på der var nogen som ville være super søde lige at se mine problemstillinger (+problemformulering) og svare om jeg er på rette spor eller helt henne i vejret ? ;) Emne: Tyrkiet i verden Problemformulering: Hvad kan forklare Tyrkiets prob... -
Eksamen HHX C og B niv. i Mat.
Forumindlægså skal jeg op i mundtlig matematik i emneopgaver (statestik, lineære funktioner, andengradsfunktioner, eksponentielle funktioner, rentesregning, differentialregning, trigometri) og jeg står og mangler nogle afleveringer som jeg har smidt ud og hvis i har nogle fremlæggelser, afleveringer, eller ... -
Matematik aflevering
ForumindlægHej, jeg har nogle afleveringer i en opgave, som jeg ikke helt forstår, så hvis i kunne hjælpe mig, ville det være rigtig dejligt! :-) Opg. 4: Hvor lang tid man kan udføre hård fysisk træning, inden man bliver udmattet, afhænger af højden over havet. (forestil jer det er en tabel heru... -
5 a-fag
Forumindlæghej! Jeg ville bare høre om reglen med at gange sit snit med 1,03 for 5 a-fag også gælder, hvis man har afsluttet gym med 4 a-fag og derefter har suppleret et b-fag til et a-fag (i mit tilfælde matematik) -
Matematik aflevering hjæælp!!!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til nogle opgaver i min matematik aflevering. Jeg har vedhæftet filen. De opgaver der er et kryd udenfor er de opgaver jeg mangler. Det vil være en stor hjælp hvis jeg kunne få hjælp til dem. Jeg skal aflvere den imorgen aften. På forhånd tak -
MATEMATIK - HJÆLP!! :D
Forumindlægopg.1) Når en cirkel på diameteren 9 cm. Hvordan finder jeg dens areal og omkreds? Opg.2) Anders, Bente og Christian skal dele 1520 kr., så Anders får 150 kr. Mere end Bente og Christian får 40 kr. mindre end Anders. Hvor mange penge får de hver? Det er indskrivning - håber nogle ... -
Hjælp til vektorfunktioner matematik
ForumindlægHej, jeg har lidt brug for hjælp her. Jeg sidder fast i delopgave a i den vedhæftet fil. Derudover har jeg fået løst opgave b. Og har også brug for hjælp til delopgave c og d. Jeg har prøvet selv lidt for at løse de forskellige opgaver, men synes ikke jeg lige kan gennemføre dem uden at... -
Matematik opgaver
Forumindlæg1) I en landsby på Als kan udviklingen i befolkningstallet N beskrives ved forskriften N=12*t+450, hvor t er antal år efter 2000. a) Forklar betydningen af tallene 12 og 450 I år 2000 har landsbyen et indbyggertal på 450 Befolkningstallet stiger med 12 indbyggere om året b) Hvor mange indbyg... -
eksame råd.
Forumindlægjeg står her og skal op til min 9 klasses eksamen her til maj, så ville lige høre om der var nogle råd både til dansk, matematik altså råd til alle fag, fx - hvordan man bedst forebereder sig, hvordan gør man sig bedst ud, noget til hvis man går i stå, noget til undervejs osv. alle slags råd er v... -
Eksamens materiale
ForumindlægHej Jeg skal i træningseksamen (basically eksamen men ikke officielt) i dansk, og har trukket fordybelsesområdet 'trykte reklamer'. De opgivet materialer i dette område er 'Cult "Shake it baby" ', 'Kildevæld/røde kors', og 'Oddset "at parkere bussen&qu... -
Matematik, 8.klasse. :)
ForumindlægNår svanen ikke løftede noget havde den en dybgang på 2,6m. For hver ton den skulle løfte blev dybgangen 0,025 cm større. a) Hvor dybt stak Svanen når den løftede 6000 tons? b) Tegn grafen for funktionen. y= 0,025*x+260. c) En vejdrager til Vesterbro vejer 5400 tons. Vis på grafen hvad dy... -
Matematik trekanter
ForumindlægHvilken formel skal jeg bruge? I en trekant ABC er vinkel A = 48º og længden fra AC=13, og længden fra BC=10. Det oplyses at vinkel B er stump a) Bestem længden AB ?
