Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8121 til 8140 af 63055
-
Udvekslingsstudent i England
ForumindlægHej! Jeg vil gerne vide om nogen af jer har været udvekslingsstudent, for jeg vil gerne tage til England efter 9. klasse, så jeg ville bare høre om hvilken organisation I rejste med. Og var den god? Hvor tog du hen? Hvordan var priserne? Hvor lang tid var du der? Var værtfamilien go... -
NOGEN DER HAR LIDT TID ??
ForumindlægHej alle vidunderlige hjælpsomme mennesker ;-) Jeg er rigtig stresset for tiden... :-( Min Hist-lærer kommer ikke i 5 dage efter påskeferien, da han er indlagt. Og jeg er ikke lige den bedste til historie desværre. 1.Kan i naturligvis fortælle mig , hvad der er vigtigt at vide når man går i 9.kl... -
Krise!! STX eller HHX?
ForumindlægHej. Jeg går på efterskole i 10. klasse, og jeg står og har kæmpe krise lige pt., da jeg er meget i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HHX. Jeg har været i brobygning begge steder men synes ikke rigtigt, at det har fået mig videre i min beslutning. Jeg kan helt klart bedst lide den atmosf... -
Matematiske notationer
ForumindlægLad os antage, jeg har en konstant, k , så noterer jeg matematisk det således k ∈ R Hvad gør jeg, hvis det er en variable, og findes der en notation? -
En lille oversættelse til imorgen
ForumindlægEr der nogen der ville oversætte det her for mig. Jeg har nemlig prøvet men ved at der er mange fejl. Håber i vil hjælpe mig.Det er vinter i december måned. Det er en ordentlig snevejr i dag. Jeg må desværre ikke være ude, men når min forældrer ikke er hjemme ville jeg skide på aftalen. Jeg tog m... -
Gab Powerpoint?
ForumindlægHey .. Læs lige denne artikel: pcworld.dk/art/8609?fpindex&fppos=3&a=block&i=113 Hvad synes i? Ville i give professor John Sweller ret? -
hjælp til oversættelse!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med at oversætte! plz det haster! Når du går i 9. eller 10. klasse, så kan gymnasiet, teknisk skole eller måske universitetet forekomme meget langt væk.Men allerede næste år skal du finde ud af, hvilken vej du vil i uddannelsessystemet.Hvad er din fremtid? Hvad vi... -
Karakterblad
Forumindlæghej jeg har lige fået mine sidste standpunktskarakter i ottende klasse og jeg er bestemt ikke tilfreds jeg vil spørger om der er nogen som også har haft det sådan og har forbedret sin karakter? :) (og hvordan?) -
HJÆLP!
ForumindlægVi er i min klasse meget uenige i hvordan og hvorledes Vi vil gerne spise rundstykker med en lærer, nogle der kan forklare om det? hvornår, med hvilken lærer og kan der være flere lærer?? På forhånd tak:) -
HJÆLP, trukket "minorities" i engelsk, hva ska jeg gøre
Forumindlægjeg går i 10 klasse og har lige trukket emnet minorities, jeg går lidt i panik da jeg ikke helt ved hvad jeg skal snakke om. kan i komme med nogole emne ideer? tak. -
Studenterhuen
ForumindlægSiden studenterhuen dukkede op for første gang i 1856, har studenter landet rundt knyttet forskellige traditioner til den legendariske hue. * Du må ikke bære studenterhuen før sidste eksamen, ellers dumper du studentereksamen. * Alle klassekammeraterne skal skrive deres autograf i huen. * De pers... -
engelsk oversættelse (rettelse)
ForumindlægHej.. er der nogen som har tid til at rette de sætninger for fejl? ..det skal afleveres i morgen!Og i må meget gerne skrive hvordan jeg helst kan undgå det fejl jeg begår…Tak på forhånd..Engelsk oversættelse:1.Are the goods satisfactory? Yes they are.2.Seller the company quite coffee to the Danis... -
Oversættelse af sætninger
ForumindlægHej Jeg har disse sætninger jeg skal oversætte fra dansk til engelsk. Det er verbets tid jeg er itvivl om om jeg har "bøjet" rigtig. 1. Hun gjorde altid, hvad manden sagde. 2. Soldaten hørte sergenten råbe og vidste, hvad han skulle gøre. 3. Han ville ikke have protesteret, hvis polit... -
Oversættelse
ForumindlægHejsa.. er der mon ikke en som vil kigge disse sætninger for fejl??Takker på forhånd! Min oversættelse:1)You should not spend all your money on film and plates.2)My parents said that I might have a party while they were on holiday.3)After the affair John wanted never to marry.4)The director must ... -
Gymnasie
ForumindlægHej Allsammen Jeg er en elev der går i niende klasse. I dag har jeg været til skolehjemsamtaler hvor jeg fik at vide at jeg klarede mig godt i alle fag undtagen matematik. I matematik fik jeg følgende årskarakter Færdighed:02 Problemregning:02 og Mundtlig matematik:4. Min matematik lærer ... -
dativ,akkusativ,og blah blah
Forumindlæghalløj jeg er lige startet på tysk efter ikke at have beskæftiget mig med det siden 7-8. klasse, ( jeg er 33 år !! så det er pænt lang tid siden, og selv dengang pjækkede jeg ad helvede til , så jeg er total blank her ..) vi har ligenu om akkusativ, dativ og watever the fuck det hedder altsamme... -
Brøker
ForumindlægVil gerne være sikker på at denne er rigtig, da vi får karakter der bliver vist for vores forældre :-) Så ja, det er et dumt spørgsmål fra en fra en syvende klasse 4/9 + x/9 = 2/3 Er I enige i, at x er -2? -
skr. eksamenskaraktere
Forumindlæghej med jer.. vi har idag fået vores skr. karaktere.. og jeg undrer mig over at halvdelen af klassen er dumpet i skr. MAT A ? giver det nogen mening? der var også nogle der sagde at 42 % var dumpet på LANDSPLAN?????? det giver da slet ingen mening? hvr kan man se statistikker? -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Rusmidler spørgsmål
ForumindlægHvad er problemet ved stoffer og kan man have familie og job ved siden af et stofmisbrug og hvordan kan man skjule det? Svar så godt i kan :) -Malte
