Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8481 til 8500 af 14598
-
Rettelse Haster
ForumindlægHej..Håber der er nogle der gider at kigge på følgende sætninger:1)Wolfgang var ikke hjemme.Wolfgang war nicht zu Hause.2) Hvor var han?Wo war er?3) Andrea blev ked af det.Andrea wurde verleiden.4) De havde jo en aftale.Sie hatten ein Verabredung.5) Hun havde endda en CD med.Sie hat sogar ein CD ... -
Skim det igennem
ForumindlægVi skal digte videre på denne historie, men først skal jeg lige være sikker, at jeg forstår den helt. Jeg har lige oversat det, så det er måske lidt mangelfuldt nogle steder.J. B. n’avait jamias eu l’age de danser. Elle etait née dans une famille rustique de temperament et de gouts ou on lui avai... -
Kvote 2 ansøgning - Lærerudd. hjem
ForumindlægHej alle sammen. ville godt vide hvad i synes om denne ansøgning. udover hvad jeg kunne få mere med Håber i kan hjælpe :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Siden jeg... -
Perfektum osv
ForumindlægHej jeg har skulle oversætte nogle sætninger, men jeg har ikke helt styr på de der tider. Jeg har prøvet at oversætte dem, så er der en der lige hurtigt vil se på dem? De står i forskellige tider så i får lige de danske først : Det er især sætning 1 + 9 jeg vil have tjekket. 1. Laura er 32 år o... -
Dansk til tysk oversættelse.
ForumindlægJeg tænkte på om, der var en der ville være behjælpelig med at oversætte denne tekst til tysk. Da den skal bruges til min tysk mundtlige eksamen - Mvh. Brateslav. Tre ud af fem unge mennesker begår en forbrydelse De unge i Tyskland er mere kriminelle end hidtil antaget. Mindst én forbrydelse på ... -
Gennemsnit!!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige, som går i 3 g, og har brug for lidt hjælp. Som i kan se fra overskriften, så handler det om mit gennemsnit. Jeg har et dårligt gennemsnit i forhold til det uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg vil nemlig gerne læse til medicin, hvis gennemsnit ligger på 10,8 (kbh)... -
Læserbrev om velfærden i Danmark
ForumindlægHej alle jeg har skrevet en læserbrev om velfærden i Danmark.. Jeg syntes den lyder dårlig af en eller anden grund. Kan i evt hurtigt tjekke den igennem og komme med noget feedback :) Tak på forhånd! Jeg syntes staten gøre et fint stykke arbejde for at sikre min trivsel i Danmark. Bortset... -
nægtende sætninger - please hjælp!!!!!
Forumindlæghej. vi har fået nogle sætninger, som vi skal gøre nægtende i engelsk de her ord er dem vi skal bruge, for at gøre dem nægtende: don't, doesn't, didn't, haven't, hasn't, hadn't, aren't, isn't, wasn't, weren't, can't, couldn't, mustn't, mightn&... -
Gymnasiet
Forumindlæghey..Help!! hvad er forskellen på gymnasiale uddannelserne?(gymnasiet, htx osv.)hvem er de typiske elever der vælger dem?hvorfor er der nogen som ikke forstår gymnasie kulturen, selvom de ikke er dumme?ps.forstår ikke rigtig det sidste spørgesmål, men skal svare op det.TAK -
droppe ud
ForumindlægHej, jeg spørger fordi jeg går i 1.G stx. jeg begynder at føle om stx overhovedet er det rigtig for mig, jeg får såen rimelig fine karakter, de kunne selvfølgelig vlre bedre. min mor er meget tit på nakken angåedne lektier og aflevering men om jeg har lavet det og spørger op til flere gange om da... -
Oversættelse af dansk tekst til engelsk, brug for nogen gennemgår den for fejl..
ForumindlægJeg skal oversætte dette til engelsk:Venskaber, parforhold og familie betyder meget for vores trivsel. Men det er de færreste, der tænker på, at sådanne forhold også påvirker helbredet. En nær tilknytning til andre forbedrer den generelle livskvalitet og dermed også helbredet, fordi de to ting hæ... -
Karaktere !
ForumindlægHej !Jeg har ca. et snit på omkring 9,5 !Det vil jeg jo selv sige er flot, men jeg vil samtidig gerne have det højere...I vores klasse er jeg en af de "populære" og jeg er samtidig en stræber, så på den måde kan man sige at det jo er perfekt...At der så bliver snakket om gode og dårlige... -
Nogen der har læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?
ForumindlægHar du læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?I så fald vil jeg gerne høre din mening og begrundelse om bogen.Bogen handler ikke om at snyde sig direkte til gode karakterer, men ved hjælp af gode tips og idéer.Holder bogen eller er det den største omgang lort?Personligt synes... -
retning af eng aflevering!!
ForumindlægHej..Nogen der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering, da jeg er kanon dårlig til engelsk..På forhånd tak! -
Råd søges - at vurdere?
ForumindlægDEt er angående histrieopgave (2g). Har I nogle idéer til hvordan man kan vurdere en religions betydning? Og betyder "at vurdere" ikke at diskutere? I så fald ved jeg ikke hvordan jeg skal kunne diskutere denne relgiions betydning, da alt tyder på at den har haft en stor betydning!Jeg k... -
Nogen der kan rette min stil?
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogen der kan rette min stil? Det haster virkelig meget. På forhånd :). -
Boykot-liste
ForumindlægHej teamet bag studi.I har før snakket om at opgradere studi til version 2.0. Her har der været forslag om, at i burde oprette en liste, på hvilken man ville kunne se, hvem der var online på studi. Kunne i ikke også lave en liste, hvorpå der står nogle navne på nogle brugere, som ikke har opført/... -
psykiske problemer blandt gymnasieelever
ForumindlægHey alle medstudenter og andre..Jeg er en 18 årig studine som er tæt på at have afsluttet 2.g og så er det bare at jeg her på det seneste har tænkt meget over hvor almindelig psykiske problemer er blandt gymnasieelever... I min egen klasse har der været et selvmordsforsøg, folk med stress, div... -
Matematik hjælp
ForumindlægEr der nogle, som vil hjælpe mig med, at regne disse ud? 248: 8 2345 x 6 54963: 9 -
Betydning...
ForumindlægHvad betyder Todesfuge?
