Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 9221 til 9240 af 152757
-
Hvordan foregår eksamen på HTX A-niveau matematik?
ForumindlægJeg er i tvivl om det er mundtlig eller skriftlig eksamen man skal op til i matematik A ? -
y2= Q*x-Q*a+k
Forumindlægy2= Q*x-Q*a+k kan ik få den til at passe. jeg skal isolere Q men ender til sidst med at få y2-k/x/a=Q-Q kan ik helt forstå det? -
Please en der kan hjælpe i biologi med de her to spørgsmål a og b
Forumindlægen sød venlige person som kan hjælpe mig med opgave a & b vil betyde rigtig meget!! -
En sød sjæl der har godt forstand på kemi B. --> fremstilling af jern?
ForumindlægNogen der kan forklar mig fremstilling af jern? -
Bestem førstekoordinaten til hvert af punkterne A og B
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med denne opgave :) A) Hvordan er det nu man beregner førstekoordinatet ud? B) I opgave b skal man vel bruge bestemt integrale, er det så fra 0 til førstekoordinatet A som jeg der er beregnet ud i opgave a?? - Opgaven er vedhæftet -
hvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium
Forumindlæghvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium På forhånd tak -
Andengradspolynom ''a''
ForumindlægHvordan finder jeg 'a' i en andengradspolynom? -
Bestem a værdien så ligningen har præcis en løsning?
ForumindlægHej er der nogen som vil komme med en gennemgang samt svar til dette. ligningen lyder således: ax^2+12x+9=0 Ved det enten skal være a=1 a=4 a=5 a=3,5 a=6 -
Betydning af a, b, c og d (parabler)
ForumindlægHvis man nu har en parabel hvor: a= - b= - c= + d= + Hvordan ser den så ud i et koordinatsystem? -
Løsning af a=y+b*y'
ForumindlægHej Hvordan løser jeg a=y+b*y'? -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
eksponentiel funktion (find a & b fejl?)
ForumindlægOm en eksponentiel funktion f(x)=b·a^x gælder, at f(5)=12,6 og f(8)=6,95. Beregn a og b. a=x_2-x_1 √(y_2/y_1 ) a=8-5√(6,95/12,6)=4,28656 b= 12,6/4,28656^5 =0,0087 f(x)=0,0087·4,28656^x === FORKERT, da jeg ikke kan få ovenstående resultat, når jeg sætter mine to kendte punkter ind. Nog... -
Bevis for F(x)=a(x)^2
ForumindlægPlease... er der nogen der kan hjælpe med beviset for f(x)=a(X)^2 -
Er 3√a^6*9/3a^2 = 3a
ForumindlægEr det korrekte at 3√a^6*9/3a^2 = 3a? -
Farmaci
ForumindlægJeg har besluttet mig for at søge ind på farmaci, for at læse til farmaceut i København. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra farmaci-studerende, hvilke bøger man skal læse på 1. og 2. semester? og om man evt. kan finde eksamenssæt, læseliste og lignende et eller andet sted på nettet og o... -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og b
ForumindlægHej folkens jeg har et spørgsmål som lyder følgende I et koordinatsystem er to vektorer, vektor a og vektor b bestemt ved vektor a=(2;3) vektor b= (-1;2) Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og vektor b? Hvordan løser man detnne opgave -
struktur formler...
Forumindlægjeg skal opskrive 2 isomere struktur formler for stoffet isothiocyanin (C5H7OSN). der skal være en dobbel binding mellem 2 carbon atomer, samt N og S, derudover skal der være en hydroxy-gruppe. I den ene formel skal der være trans isomeri, i den anden må der ikke være mulighed for hverken cis, el... -
Eksamens eksempler
ForumindlægHejsa. Er der nogen der mon kender nogle sider, hvor man kan øve sig på den skriftlige del af eksamen i matematik på c-niveau. Har kigget rundt på nettet, men kan kun finde selve besvarelsen af diverse eksamenssæt. Rigtig god sommer, når I når så langt. Vh :) -
Privatlærer Matematik A-niveau i Nordjylland søges
ForumindlægHej. Er begyndt på matematik a-niveau som enkeltfagskursus ved siden af mit normale fuldtidsarbejde, da jeg ønsker at søge ind på medicinstudiet til næste år. Jeg havde sidst matematik i 2002, da jeg afsluttede min studentereksamen, så det siger sig selv at det er gemt langt væk i hukommelsen. J...
