Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10081 til 10100 af 14598
-
Ret min engelsk stil for fejl/ordstilling :)?
ForumindlægSå, jeg har skrevet den her stil til et billede vi fik fra vores engelsk lærer.. Jeg fik 10 med pil op sidste gang, og fik at vide, at jeg skulle passe på mine fejl og ordstillingen af nogle ord.. Jeg har vedhæftet stilen ^^, hvis i ville være så venlige at læse den igennem (Den er 1 side lang), ... -
essay
Forumindlæghej jeg har lavet et essay om ordet "om medierne magt". Jeg ved ikke rigtig om det er godt eller skidt, hvis i kan komme med en analyse og fortælle om der er noget som kan gøres bedre må i meget gerne fortælle det. og hvir i gider at ret den... -
Mistet lyst til samfundsfag og skolen generelt.
ForumindlægHej, random stranger! Jeg går på STX (1.G) med studieretningen EN-SA-Ma, men jeg havde oprindeligt valgt og gået på en sproglig linje (EN-SP-Fr), som jeg fagligt set var helt tosset med. Dog var vi få i klassen og havde problemer socialt, så min linje blev nedlagt, mens den anden linje i klas... -
At, in eller on?
ForumindlægHey, er der nogle der kan svare på, hvornår man bruger at, on eller in? Håber i kan hjælpe Mvh Piloten123 -
ENEEELSK
ForumindlægHey nogle der vil rette lidt engelsk? sender til din indbakke :-) -
info about aladdin
Forumindlægage,town,country,he comes from describe the person's face ehat aladdin looks like fat,tall,thin,stout,stoopes,small, describe the clothes smart,casual flashy, shabby, sporty how are aladdin in aladdins wonderful lamp or how are alddin :))) -
Lille oversættelse
Forumindlæger der nogen der vil oversætte dette lille stykke: Det meste af novellen foregår på den golde betongrund foran US Borders Agency, hvor Max sætter sig op ad en mur og ruller cigaret-ter. Vi får indtryk af, at Max opholder sig meget her, når han ikke er i skole, for han ved, hvem ”de sæd... -
Rettelse af engelsk-stil, 200 ord :-)
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg har skrevet en lille engelskstil og dødsstraf på 200 ord. Håber i vil hjælpe med at rette den, da jeg gerne vil have en god karakter! My opinion on the death penalty is both positive and negative. In principle, there are some people who deserve to die because of the crimes ... -
Klage over karakter
ForumindlægHey. Har lige været til fysikeksamen B mundtligt og fik 02. Alle mine andre karakterer er på 10 og 12. Normalt får jeg også 10 i fysik og er virkelig god til det. Jeg vil gerne klage, men hvor stor er chancen egentlig for at jeg får medhold og hvis jeg ikke får en ny eksamen, kan man så gør... -
Tror I på ånder?
ForumindlægJeg så en udseendelse på DR1 mener jeg det var. Det hed Åndernes Magt og det ændrede mit syn på det emne radikalt! Jeg har altid været kritisk over det med ånder, men nu tror jeg på at de findes. Jeg kan ikke finde en forklaring på det, der foregik i programmet. Det kan umuligt være fake.. Hvad ... -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
Hvorfor bliver man terrorist?
Forumindlæghej! Jeg er i gang med at skrive SRO opgave, hvor jeg kombinere fagene éngelsk og psykologi. jeg kunne godt tænke mig at vide, om dem der bliver terrorister har været krænket i deres barndom, eller om det er nogle specielle mennesker der bliver terrorister? altså har de måske haft mangler i de fo... -
digt analyse
ForumindlægJeg skal analysere Jeppe Aakjærs digt "Arbejdersang" men den er meget svært og forstår ikke det hele. Er der nogen der kan hjælpe med at analyse/fortolke den med mig. Det ville være super! :-) Eller nogen der har lavet en digt analyse før, så jeg kan få noget inspiration. Det er de sid... -
Eksamenssnyd og Studieportalen
ForumindlægDet er igen tiden for skriftlige eksaminer i Danmark, og sammen med de mange moderne hjælpemidler lader det til, at nogle eksaminander har adgang til internettet, og nogle falder for fristelsen at søge hjælp til en opgave på SP mens eksamen stadig er under afvikling. Det er helt i orden at di... -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
hvorfor sætter man funktioner på akkorder?
ForumindlægHejsa! Jeg skal lige høre; hvorfor sætter man funktioner på akkorder? og hvilken virkning har det på sangen? På forhånd tak! -
Rettelse af Fransk-stil, HASTER :-(
ForumindlægHej allesammen, jeg håber, at i meget hurtigt vil kigge min stil igennem.. Først er det en oversættelse og bagefter har jeg besvaret et spørgsmål, hvor der først er en skabelon på dansk. Alt det der er markeret med rødt er jeg i tvivl om mht. bøjning, tider og rigtige ord. Filen er vedhæftet ... -
Næstekærlighed
ForumindlægVar næstekærlighed også et centralt element i det gamle testamente - eller var det et udtryk for den nye pagt mellem gud og mennesker, som blev grundlaget for det nye testamente? Altså helt konkret er mit spørgsmål: er næstekærlighed noget, som kom fra jesus? På forhånd mange tak. -
KRIMIENS POPULARITET
ForumindlægHej! :) Vil i ikke please tjekke mit essay som jeg skrev til dansk eksamen og evt. vurdere den? er nemlig meget usikker, synes den minder meget om en kronik?? :( -
Determinisme og identitet
ForumindlægNogle der meget kort og præcis kan forklarer determinisme og hvilken indflydelse det har på vores identitet? Tak :)
