Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10141 til 10160 af 25374
-
de groveste fejl
Forumindlæghej er der nogen der gidder at læse et lille tysk stykke se om det lyder rigtig og rette på de grove fejl. Es ist natürlich, dass die Jugendliche die Eltern satt haben. In jeder Familie gibt es gute und schlechte Tage. Man erlebt viele dinge zusammen, und ab und zu wird es zu viel für die jugend... -
Hvad skal jeg blive ?
ForumindlægHmm jeg er ret forvirret. Jeg færdig med 3.g her til sommer og aner ikke havd jeg skal bagefter. Vil gerne tage en uddannelse som kun kræver STX og ikke noget specielt gennemsnit. Jeg aner virkelig ikke hvad det skulle være. ? -
Hjælp til oversættelse - Der Absturz
ForumindlægHey! Jeg ville bare høre om der er nogle, som har lavet en tyskoversættelse, der hedder Der Absturz, som kan være behjælpelige, da jeg selv har ret store problemer med den. -
Ungdomshuset
ForumindlægDet lader til, at alle har en holdning til Ungdomshuset. Lad os få sat en debat i gang :) Hvad er din holdning? -
Ulempen ved at uddanne sig...
ForumindlægHvad er ulempen ved at arbejde/uddanne som/(sig til) sosu-assistent(gerne 10) -
afgangs examen 9.kl emner!?
Forumindlæghej allesammen, jeg har ramt "muren" hårdt. jeg er gået helt istå med at kunne finde et emne at skrive om. jeg har fået 4 hovedemner som jeg skal finde noget inden for: Education, On the street, Travel, Minoties. hvis der er nogen der har forslag til emner så skriv venligst. -
Hjælp mig med ligningen..
ForumindlægJeg skal løse sådan en lorte ligning, måske er der en som kan hjælpe mig... (Jeg er ikke lige den person, som er god til matematik.. Og tror nok, at ligningen er let, hvis man ikke er en mate-taber som jeg er.) Her er den: 2x+3 4x+6 ------ - 2 = 7 - ------... -
Arbejdsløshed
ForumindlægHej alle. Skal op til terminsprøve i morgen, og der er et spørgsmål, som jeg ikke helt føler jeg har nok til.. Spørgsmåle lyder; Hvad kan regeringen gøre for at afhjælpe arbejdsløsheden? Håber i kan hjælpe.. Tak :) -
SERIØST hjælp mig
Forumindlægskal seriøst bruge hjælp..Sidder og skal lave en rapport om hjemløse børn i usa.. og kan slet kommme ret meget i gang eller videre..ikke nok nogen som er super eller bar hjælpsomme til eng?Skal aflvere den på mandag, ellers kommer jeg ik på 3 år? -
Induktiv Metode + Præsidenten i USA
ForumindlægHello ;) Sagen er den, at jeg skal op i AT (3g) som så mange andre. Jeg ved godt grundlæggende hvad både induktiv og deduktiv er, men mit spørgsmål er alligevel, men mit følgende eksempel er en induktiv metode: Jeg konkluderer ud fra noget materiale (empiri), at forholdet mellem USA og Europa er... -
Mangel på gymnasielærere?
ForumindlægEr der egentlig mangel på gymnasielærere i øjeblikket? -
Haster -hjælp til samfundsfag ..
ForumindlægHejj alle på studi.. - jeg skal op i en "prøve" næste uge i samfundsfag, og ville hører om nogle kort kunne fortælle mig hvad ideoligere er, har læst meget i min bog, men det er meget svært at forstå.. - og hvad er den der dronnings"runde" man siger? - og hvad er en VK og VRK... -
Virksomhedspraktik i udlanndet? (internship)
ForumindlægJeg har fået til opgave, at undersøge hvorfor så få danske studerende vælger et praktikophold (internship) i udlandet. I den anledning, har jeg et par spørgsmaal, som jeg tænkte i måske kunne hjælpe mig med. - Har du hørt ordet 'internship' før? Hvis ja, hvor fra? - Kunne du overveje a... -
HJÆLP TIL DANSKSTIL
ForumindlægNogen der vil rette min danskstil, der er om digtet "Ved Søen" og novellen "Havfruens Sang"? Please, det haster. Det behøver ikke være hundrede procent perfekt, men nogle få kommentare ville gavne. -
ret kun 1 side tak!
Forumindlæghjælp.... en nødsituation!!!!!! ret den før kl 22:00 tak -
Hvor sjovt er det at gå i byen med hul i hovedet?
ForumindlægHvis vi tager udgangspunkt i den første reklame med titlen "Hvor sjovt er det at gå i byen med hul i hovedet?", hvordan lyder din personlige analyse og fortolkning så af den i forhold til disse fokuspunkter? 1. Hvem er afsenderen, hvad er reklamen, og hvem er målgruppen? 2. Hvem e... -
diffrentialregning
Forumindlægder står funktionen fx) =1/4^2 har en tangent i (2,1). a. giv x=2 tilvæksten 1, og opstil et udtryk for hældningen af den tilhærende sekant. b. giv x=2 tilvæksten dx, og bereg dy/dx. -
brugen af ironi i en artikel
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en artikel, om ungdomshuset fra ekstra bladet. I min opgave skal jeg karakterisere sprogbrugen, og i denne artikel bliver der anvendt meget ironi. Jeg skal så skrive hvilken betydning ironien har i teksten. Så ville høre om i, ikke kan hjælpe mig lidt ud her. på forhånd tak -
hjælp med problemstillinger
ForumindlægHej Jeg arbejder med tysk og psykologi i AT. Min problemformulering er: Hvorfor iscenesætter sig selv og hvilke konsekvenser har det? Jeg har svært ved at skrive nogle problemstillinger, og har derfor brug for hjælp Jeg fokuserer på skønhedsidealet - det at være slank. Jeg har en novelle og en bl... -
Eksame - Emnevalg. HJÆLP!
ForumindlægOk, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også.
