Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11181 til 11200 af 14598
-
Fortjenesten bliver til tab - ! ?
ForumindlægKære SP-opgave-knækkere - ! Jeg har fået stillet følgende opgave: O(x) angiver de samlede omkostninger, i mio kroner, ved produktion af x enheder af en vare. O(x)=0,2x+100+30sin(0,006x), x?[0;1000] a) Vis ved brug af O'(x), at O er en voksende funktion af x. Hver produceret enhed sælges for 0... -
Omkostnihg >< fortjeneste
ForumindlægKære SP-opgave-knækkere - ! Jeg har fået stillet følgende opgave: O(x) angiver de samlede omkostninger, i mio kroner, ved produktion af x enheder af en vare. O(x)=0,2x+100+30sin(0,006x), x?[0;1000] a) Vis ved brug af O'(x), at O er en voksende funktion af x. Hver produceret enhed sælges for 0... -
Bøger.
ForumindlægKære alle! Så er det min tur til at sende et indlæg afsted. Dette skyldes min kommende julebyrde, also known as studieretningsprojektet, som vi alle 3.g'ere får æren for at skrive i decembermåned. Mit problem er egentlig, at jeg har brug for nogle bøger, som jeg ikke kan få på det lokale bibl... -
Hjælp til rettelse..
ForumindlægHej med jer derude.. Jeg har skrevet en stil hvor jeg har skrevet et brev til en ven som jeg skulle.. Men kan bare ikke finde ud af rette, for har svært ved så derfor ville jeg godt høre og have om der er nogen der gider og rette det for mig, for har andre stile for til imorgen for skal aflevere... -
har du studiebolig pr 1/2-2011?
ForumindlægKære alle kommende stud.med -eller hjemløse pr 1/2-2011. Perfekt studiebolig ved Odense Sygehus udlejes fra d 1/2-2011 eller efter aftale Boligen er ialt 53 kvm. Lejlighedskomplekset består af 3 opgange med hver 8 lejligheder. Efter indgang gennem nyopsat dørtelefon kommer du ind i en lys og ven... -
Dimension opgave
ForumindlægHej og glædelig nytårsdag derude. Jeg er igang med en opgave, hvor jeg har fundet en besvarelse, som jeg naturligvis finder rigtig. Problemet er, at jeg er ret usikker på om den nu er rigtig, idet mine kære medstuderende har løst opgaven på en anden måde og de har fået hjælp af en ældre studerend... -
Idealgasligningen
ForumindlægKære alle, Jeg sidder her og læser op til eksamen i B-niveau og er ved at prøve om jeg kan vise gasligningen ved at bruge Boyles, Gay-Lussacs og Charles lov. Vil lige være sikker på jeg har forstået det korrekt? Hvis man starter med at sige at en idealgas med trykket p0, rumfanget V0 og t... -
Knækprosa eller ej?
ForumindlægHejsa folkens, Jeg er i tvivl om dette digt er et knækprosa digt, eller om det er en mellemting imellem knækprosa og et almindeligt digt: Hvis du forlader mig så gør det hurtigt, resolut og uden falsk medlidenhed forlad mig med et hug der kapper alle bånd forlad mig i en afgrund h... -
Pelle Erobreren (Den Store Kamp) Litterær analyse
ForumindlægGod eftermiddag kære brugere, Jeg er nu gået i gang med de 3 skrivedage til Dansk/Historie opgaven, og har fået sat et helt hyggeligt studiebord op : ) Jeg går bare og har den helt normale angst for ikke at blive færdig, eller ikke rigtig leve op til lærernes forventninger, og tænkte derfor at sp... -
Vil nogen være så søde at hjælpe?
ForumindlægJeg skulle oversætte denne tekst fra dansk til spansk, og dette blev resultatet. Jeg ville blive beæret hvis en ga og rette denne korte tekst. Tak på forhånd :) __________________________________________________________ Hej Manuel! Jeg er i Andalusien med min søster Carmen og hendes kæreste. i d... -
tysk oversættelse
ForumindlægDe påstod det, men det var ikke sandt. Sie behaupten es, aber es var nicht richtig. Hun åbnede vinduet og opdagede at det regnede. Sie öffnet das Fenster und entdecken zu es rechnete. Klaus regner med at i kommer. Klaus regnet damit ihr kommet. Brigitte ventede en baby og arbejdede ikke mere. Bri... -
Amor vincit omnia vs Omnia vincit amor? Hjælp !
ForumindlægJeg har et citat på latin som jeg er lidt i tvivl om. På dansker lyder citatet: "Kærligheden overvinder alt, så lad os bøje os for/overgive os til kærligheden" - oversat til latin bliver det: 1. Omnia vincit amor, et nos cedamus amori eller 2. Amor vincit omnia, et nos cedamus a... -
Linær vækst og ligefrem og omvendt proportionale
ForumindlægKære venner Jeg hr et projekt for til på tirsdag i matematik om ligevækst, ligefrem og omvendt proportionale Håber i vil hjælpe mig De fleste stoffer udvider sig ved opvarmning. Ved at opvarme 1 meter lange stænger af jern er følgende længdeudvidelser Δl blevet målt ved forskellige... -
AT - Socialdarwinisme
ForumindlægHi folks, Jeg sidder midt i et AT-forløb, hvor vi som gruppe har valgt at skrive om socialdarwinisme i biologi C og historie A. Biologisk set havde vi tænkt os at komme ind på Darwins evolutionsteori og evt. hans egne ytringer omkring racelære, samt Mendels genetik- og arvelære. Historisk h... -
AT metode - GMO
ForumindlægKære studieportal, I need your help! Jeg er i gang med mit sidste (eksamens) AT-forløb - men det der med metoder... Puh, det sidder ikke fast og Google er desværre ikke min ven på dette område - og har forgæves forsøgt at få fat på mine vejledere siden fredag. Jeg skriver om GMO - fokus på maj... -
Rettelse af tyske noter.
ForumindlægKære alle, jeg skal lave en fremlæggelse af min sommerferie i morgen og er lidt nervøs, da vi kun må bruge halve sætninger og stikord. Min lærer skal have en kopi af noterne, så jeg tænkte på om nogle ville rette dem? Det ville være rart, i tilfælde af, at jeg har skrevet noget der er ukorrekt: ... -
Essay om naturen
ForumindlægEr godt i gang med at skrive mit essay færdigt, men kunne godt bruge en , som ville bruge få minutter påp blot at skimlæse min tekst på 2 sider, og evt. komme med en bemærkning eller to. Jeg håber nogen vil tage sig lidt tid, til at læse det - er der noget jeg kan gøre anderldese ???? På forhå... -
Ambitiøs student har virkelig brug for hjælp!!
ForumindlægKære alle brugere hvis løsningen endda ligger i Aarhus tager jeg derhen! (bor i kbh) Som overskriften fortæller har jeg virkelig brug for seriøs hjælp! Jeg var til åbenthus hos DTU og fandt ud af at jeg rigtigt gerne vil starte på maskiningeniør udd. her til Vinter. Men jeg mangler en bestået k... -
Hjælp til online sommerkurser...
ForumindlægKære alle sammen, Jeg skal til at færdiggøre STX her til sommer, hvor planen er, at jeg tager HA (Almen) efterfølgende. I sommerferien vil jeg gerne starte med at styrke mit CV så meget som muligt. Jeg har sikret mig et relevant studiejob efter sommerferien, men jeg vil også meget gerne tage nog... -
Gratis lektiehjælp eller undervisning - Spansk - Kun seriøse henvendelser.
ForumindlægKære elev, Jeg hedder Marcelo Alejandro og mod al regelmæssighed tillader jeg mig hermed at sende denne nyhed til dig -måske har den interesse for dig eller nogen, du kender og gerne vil have hjælp til spansk. Jeg underviser på gymnasium (hhx og htx); desuden underviser jeg på universitetet, hv...
