Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11801 til 11820 af 14598
-
Rygning
ForumindlægHej alle sammen... Jeg skal lave en undersøgelse om hvad folk synes/mener om rygning.. skal bruge det til en opgave? 1. Alder 2. Ryger du? 3. Hvis ja, hvor tit? 4. Hvilken effekt har rygning på dig (altså hvordan oplever du rusen) 5. Er rygning en god vane? hvorfor? 6. Burdte ... -
Elektrisk felt inden i en kugle
ForumindlægEn kugleoverflade (dvs. hul kugle) har en jævn overfladeladningstæthed s (uniform surface charge density). Hvad er det elektriske felt inden i kuglen? Svaret til opgaven er 0, men hvorfor? -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
Hjælp til valg af emne
ForumindlægHej...\n\nVi er to piger, der går i 8. klasse og derfor skal til at lave projektopgave for første gang. (uge 4) Vi har imidlertid gået den sidste måned og tænkt på, hvilket emne/problemstilling vi kan have, og vi er efterhånden ved at være godt desperate: VORES HJERNER ER TOMME!! \n Derfor håber... -
Tysk konjuktiv hjælp
ForumindlægJeg skal lave nogle tysk konstruktiv sætninger og jeg er i tvivl om ordstillingen i nogle af sætningerne. Ved det her er meget sent så ville bare høre om der er nogen der har tid og gider og hjælpe mig på det her tidspunkt ? -
Engelsk Essay Opgave
ForumindlægHey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl -
hvad er ''fortolkning'' haster!!
ForumindlægHej! Skal skrive fortolkning i min stil, men har svært ved at forstår hvad fortolkning betyder!! Kan i hjælp mig med det? -
hjælp objekt
ForumindlægHey alle!Er der nogen der ved hva jeg skal i denne her opgave??http://peecee.dk/index.php?id=27143 -
Rettelse af franskaflevering
ForumindlægHej alle.Jeg ville blive virkelig glad hvis en eller anden med styr på det franske havde lyst til at kigge på min aflevering. Den er til tirsdag den 7.På forhånd tak, her kommer den:: -
Vurdering - er gået helt kold.
ForumindlægHej jeg er ved at være færdig med min SSO, men er gået ret meget i stå med min vurdering som jeg i øvrig har svært ved at få op på et ordentligt niveau.Det jeg skal vurdere er: Ideologiernes rolle i udviklingen af den kolde krig og bipolariteten.Her er hvad jeg har skrevet indtil nu.De to blokke ... -
Engelsk rettelse.
ForumindlægJeg har et brev her, jeg gerne vil have rettet for de evt. fejl.Det ville være en stor hjælp. :D// I don’t think that what you did, where the right way to handle the dispute between you and your parents. There must be a reason for your parents, why they didn’t give you their permission to get a S... -
Helliger målet (altid) midlet ?
ForumindlægJa, overskriften siger skam alt. Jeg har desværre ikke filosofi, men har funderet meget over det. Kunne godt tænke mig lidt input (: -
afleveringopg om koordinatsystem
Forumindlægdet er fordi jeg har lavet en áfleveringsopgave og to af opgaverne er jeg i tvivl fordi opg 5.2 og 5.3 skal jeg lavde koordinatsystem og jeg har lavet en koordinat hvor de begge to er men hvordan kan jeg beskrive at 5.3 er også opstillet koordinatsystemet for da jeg viste min lære sagde at... -
High school shootings i USA...
ForumindlægHej..Nogen som har lavet en opgave om det emne? -
Rudyard Kiplings digt "hvid mands byrde"
ForumindlægHej allesammen! Har læst digtet "hvid mands byrde" af Rudyard Kipling, ´men ville gerne høre jeres bud på en kort tolkning/analyse. Er selv kommet frem til at detbeskriver victorianernes verdensbillede: Briterne er den nye verden overlegen og har således et moralsk ansvar over for de ko... -
Har jeg snydt?
ForumindlægHej! Jeg var til terminsprøve forleden dag. Op til prøven øvede jeg mig på de gamle eksamensopgaver fra uvm.dk. Alle de opgaver jeg havde løst i timerne + dem jeg selv havde fundet, havde jeg naturligvis med til prøven. Det viste sig så, at prøven var en af de opgaver jeg havde løst hjemmfra, og ... -
analyse
ForumindlægHej! Jeg er en ny bruger her på studi! Vil I rette min analyse ?? -
Bedst betalte uddannelse
ForumindlægJeg er i store overvejelser om, hvilken uddannelse jeg skal påbegynde efter gymnasiet. Det mest afgørende for mig, er at det gennemsnitlige indkomstniveau er højt. Så derfor spørger jeg jeg, hvilke uddannelser er de bedst betalte? -
kort Oversættelse skal rettes
Forumindlæg12 students on the alternative film school in Copenhagen are excited to work with their finishing project. It is succeed for them to get an celebrity, as it is the American author and instructor Paul Auster, to decide the conditions for their final movie. They shall be created from following quo... -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være?
