Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11861 til 11880 af 14598
-
Matematik problem
ForumindlægHej jeg har denne opgave jeg skal løse, forstår ikke helt spørgsmålet, eller hvad jeg skal? 1) lad f(x)=e^x og bestem den afledede funktion til den omvendte funktion altså den afledde funktion til e^x er jo bare e^x og den omvendte funktion er jo ln(x), og den afledede funktion til den... -
kort tekst -ret?
ForumindlægHejsa, nogen som vil rette min tekst igennem? Er ikke helt sikker på kompositionen af mine sætninger This is a story about a woman named Coventry who’s life boring and uniform. This she wants to change and she tries to be another person for some hours every day (except for weekends where her fam... -
Kan det lade sig gøre at gå fra bio C-A og er det dumt at tage matematik B i 3g med et års pause?
ForumindlægJeg står lidt i den situation, at jeg går i 1g og har valgt studieretningen Engelsk A, Religion B, Samfundsfag B, da jeg tidligere aldrig har været glad for naturvidenskab eller matematik (har dog aldrig været dårlig til matematik). Da jeg så startede i gymnasiet, gik det op for mig, at jeg synes... -
Lidt hjælp ?
ForumindlægHejsa.. Jeg ville lige hører om der var nogle der ville rette min stil... Jeg har dog tjkket den igennem selv, men noglegange overser jeg de dummeste fejl. denne har jeg endda skrevet den med feber og forkølelse..Håber virkelig der er nogle der vil hjælpe.. ? -
at søge hjælp
ForumindlægKan I ikke hjælpe mig ?? Jeg skriver og skriver til sidst ender jeg med at spamme, fordi ingen skriver... Jeg bruger mest min tid herinde, fordi jeg har problemmer med lektier og giver også bud hvis det er... -
Die Partei hat immer Recht - hjælp!?
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvad dette digt egentlig handler om? Jeg er så dårlig til sådan noget historie noget i tysk :/ Tak på forhånd! -
Growing up
ForumindlægHejsa - har trukket ''Growing up'' til engelsk mundtlig FS10. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal snakke om! kan godt lide at ha' noget specifikt at tale om. F.eks. en person, som jeg så kan research. Nogle der har en idé om hvad jeg kunne vælge som topic? M... -
FSA Skriftlig fremstilling 2012
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal som så mange andre 9 klasser op til eksamen den 7 Maj, og skrive en stil. Jeg får normalt 10-taller, men er ekstremt nervøs denne her gang, fordi jeg ikke føler, at jeg er klar. Har I eventuelt nogle råd til forberedelse? -
kig min stil igennem?
ForumindlægHejsa har lige lavet, en stil og vil gerne lige have den kigget igennem for fejl og mangler. hvis du er intresseret så skriv,så sender jeg den. ps. tak på forhånd -
ligning
ForumindlægHvordan løser man denne ligning? 6x-2=4x+10 -
ret el ej til 4 i karakter
Forumindlæghej ville lige høre har været til eksam i mediafag, men har ikke været med til at lave filmen anfet end 2 gange. den ene gang var jeg med til at trykke på kamara knappen og resten bare holde stativen, været i 2 scener, og microfon, og bare været med dem nogen gange. Men kom til at sige jeg hold... -
Oversættelse til latin
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte " min farmor min skytsengel" Det skal bruges i forbindelse med en tatovering. og det skal være på Latin;o) -
Det skal kunne betale sig at tage en videregående uddannelse.
ForumindlægDanmark er det OECD land hvor det mindst kan betale sig at tage en videregående uddannelse, fordi lang uddannelse fører til højerelønnet job og dermed højere skat. Den danske fremtid bygger på et vidensamfund, og derfor har vi ikke råd til til skræmme de unge væk fra de lange vidergående uddannel... -
Hjælp mig med at vælge uddannelse!! Kom med forslag, del din viden og erfaringer! :)
ForumindlægHej, Jeg står og skal vælge uddannelsesretning, men har ingen idé om hvilken retning jeg skal vælge, da min interesser er meget brede og forskellige. Jeg interesser mig for: Historie Matematik Programmering Biologi Kemi Jeg har derfor indtil videre tænkt på at læse: Historie Arkæologi Programmeri... -
Hvad er værst; 1, 2 eller 3.g??
ForumindlægHej Alle sammen! Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og ville gerne høre nogen andres erfaringer. Mit spørgsmål er; Synes I at 1.g, 2.g eller 3.g var værst, med hensyn til lektier og afleveringer? I Folkeskolen har jeg altid lavet alle lektier og afleveringer, kan man nå det i gymna... -
Stress
ForumindlægFor mange lektier for meget stress. Jeg går i 2g-. Og med den nye reform i hånden er alting så hulens svært, og bliver sværere næste år. Jeg har valgt... Naturvidenskabelig retningen, men er der forskel på hvilke retninger..!? Eller er der nogen der kender til dette? -
AT: Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden
ForumindlægSpændingen er hermed udløst. Temaet for eksamensopgaven i almen studieforberedelse er: Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden. Held og lykke med opgaven :) -
Ulykkelig elev søger svar!!
ForumindlægHej allesammen :D Efter ferien skal jeg starte på gymnasiet, jeg har søgt linjen Samf/mat, men har fået linjen Samf/eng. Jeg kan få stort set alle mine ønsker opfyldt på denne linje, dog kan jeg ikke få kemi men i stedet geografi. Jeg skal muligvis bruge kemi senere hen, men kan jeg, hvis jeg ... -
Hvor fedt er det?
ForumindlægHvor fedt er det at få 4 med pil op, for en engelsk aflevering. Ja jeg snakker om retfærdighed i denne sammenhæng. jeg skulle skrive en anmeldelse, en film anmeldelse. Den blev rigtig god. Mine forventninger hvad angår karakteren var høje. Jeg skulle bare have 10, og jeg vidste egentlig godt a... -
Generthed
ForumindlægHej! Jeg er en pige, som efter sommerferien skal begynde i 9. klasse, men jeg er lidt hæmmet af, at jeg tit bliver genert ovre i skolen, i timerne, når jeg skal sige noget. Er der nogen der ved hvordan jeg kan bearbejdre det væk uden at der skal helt store til? For vil jeg gerne af med det inden ...
