Søgning på: historie noter stx. Resultater: 12721 til 12740 af 33650
-
´seriøse folk
Forumindlæger her nogen seriøse folk til at diskutere mit tidligere indlæg( tekstfortolkning) -
[Er du enig?] Segmentanalyse
ForumindlægHej,\nJeg har fået til opgave at lave en analyse af en person...\nVi skulle gøre det i grupper, men jeg nåede aldrig at danne en gruppe så jeg er helt alene, derfor har jeg valgt at skrive følgende ind her på studi så i er min gruppe ;)\n\nDen del af opgaven jeg skal diskuterer med jer er følgend... -
Vurdering af 3.g's opgave
ForumindlægHejJeg tænkte på om der mon var nogen, som havde tid og lyst til at læse min 3.g's opgave igennem, og komme med en vurdering af den (bare sådan ca. hvor på karakterskalaen).Den handler om Japans åbning i 1800-tallet.Hvis der var nogen, som gad ville det være rigtig dejligt. Bare skriv, så kan... -
Besøg i fængslet - dansk skriftlig eksamen 2007
ForumindlægJeg så i et af indlæggene herinde hvor i kort havde snakket om emnet 5. der hed Besøg i fængslet. Jeg diskuterede med en af mine venner om at jeg-fortælleren sad i døren med håndjern på der hvor han opdagede den arresterede mand som gav ham den havle cigar. Havde jeg-fortælleren virklig håndjern ... -
Teori på global opvarmning HJÆLP - VIGTIGT!
ForumindlægHJÆLP TIL EKSAMEN!!!! Til eksamen skal jeg snakke om den globale opvarmning. Menneskeskabt global opvarmning, men også naturskabt global opvarmning. Jeg kan ikke finde noget om naturskabt global opvarmning. Har læst lidt om Henrik Svensmark og kosmiske stråler, men forstår det ikke så meget..... -
Flabede brugere
ForumindlægHej jeg har været aktiv herinde på en anden bruger i noget tid. Jeg har ikke lyst til at den bliver sat i bås af andre brugere. Jeg synes at nogen brugere er rigtig tarvelige mod andre. Jeg tror folk som stygotius og justitia ikke forstår at vi mangler hjælp og ikke en besked som beskriver hvor ... -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
Dæmpet sving
ForumindlægHej alle Jeg har lavet et sidefrosøg i mit SRP om dæmpet sving, men jeg kan ikke finde ud af, hvad for noget databehandling jeg skal lave på det? Nogen der kan hjælpe? Jeg har fundet dette link: http://www.libak.dk/difflign/differentialligninger.html, hvor dæmet sving bliver beskrevet meget kort,... -
Jesus - Guds søn?
ForumindlægEr Jesus søn af Gud? -
Fejl i sætninger
ForumindlægJeg skulle finde fejl i adskillelig sætninger og fortælle hvilke slags fejl de er, men har haft svært ved at finde fejlene eller finde ud af hvilke slags fejl dever. Nogle der kan hjælpe ? 1. She is the oldest sister of the three. 2. Back in time, where I was young, I used to love this song. 3. H... -
engelsk . kort stil der skal rettes
Forumindlæg“A peep into a slave – mart”Memorie by Joseph Ingraham (1835)A young planter (plantageejer) asks his friend to come with him to the slave – mart (slave marked). The two men rides to the slave market and goes through the gate (låge) and into the yard (gård). There they see a line of Negroes enter... -
OL 1992 - Hjælp til engelsk tekst
ForumindlægHejsa Er der ikke nogen ad jer der lige er rigtig rigtig søde at læse min engelsk tekst igennem?The Olympic games of 1992 The opening of the games was the most beautiful ever, a giant boat with 50-60 men was hauled through an ocean made by 7500 people in blue clothes. It was suppose to symbolise ... -
NEMT hjælp rettelse af en lille oversættelse :)
ForumindlægHej... Er der er sød som vil rette mit lille eventyr.. Det er et eventyr jeg skal skrive på eng, men jeg plejer at skrive på dansk først og så oversætte til eng.. Så det ender med at det bliver oversat ord for ord, og lyder dansk.. Så er der ik en der vil rette min eng. version.. På forhånd tak..... -
Engelsk rettelse
ForumindlægEr der nogen der gider at rette nedenstående (en halv side i word):England is an island off the west coast of the European mainland. It is part of the United Kingdom, along with Scotland and Wales, and it has a population on 58 million people. The capital is London, which also is one of the large... -
Engelsk Aflevering!!
ForumindlægJeg har en engelsk afl. for, og jeg har lavet den Jeg ville bare lige få det rettet, er der ikke lige nogen der kan rette den. Håber at i kan, fordi jeg skal aflevere den senest d. 05-01-10 Det handler om en dame som bor alene. Hun er 28 år, og hun har ingen mor og far. Så går hun ud for at shopp... -
Hjælp til DHO - emner
ForumindlægHej alle. Har brug for hjælp til valg af emner, til min DHO. Jeg tænker på at skrive noget omkring historie og her er de emner som vi har haft om indtil videre: 1. Det antikke Athen 2. Kejsertidens Rom 3. . Danmark i Middelalderen 4 Den islamiske Verden - mødet mellem Øst og Vest 5. Europa i Op... -
Acer eller Toshiba bærbar..?!?!
ForumindlægHeej!.. - Jeg skal snart til at vælge en Acer eller Toshiba computer.. Nogle som har gode erfaringer med disse 2 typer: TOSHIBA SAT A210-138 (J) PRIS: 5.999,- * AMD TURION 64 2X TL52 * 2GB DDR2 / 120 GB DISK * 15,4" TRUBRITE WIDESCREEN WXGA * ATI X1200 319MB UMA * DVD ... -
Forbedre sig ved alle fag?
ForumindlægJeg vil gerne høre om i har nogle tips og tricks eller råde om gode karakter i alle fage. Jeg har spurgt og spurgt til læreren, forældre, venner, søskende og nu til jer om hvordan jeg kan forbedre mig til alle fagerne. Jeg har virkelig en dårlig gennemsnit ... og ville meget gå op til 7 gennem... -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Hjælp - La vie en rose
ForumindlægHej. Jeg skal lave en genfortælling af historien, La vie en rose, som er i vores fransbog, Carte blanche. Jeg vil gerne have jeres bud på rettelser, da jeg er meget i tvivl, om det er helt hen i vejret. L'histoire s’agit du le garçon, Jean-Paul. Il est dans l'amour avec une...
