Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13501 til 13520 af 19479
-
De 10 bud?
ForumindlægHey..Er de 10 bud lig med anit-teserne?For jeg kan ikke forstå forskellen..og skal op om 2 dage..! håber på lidt hjælp! -
karaktersystem: tyske vs danske
ForumindlægHbis man vil sammenligne det danske karaktersystem med det tyske, kan man så sammenstille det som nedeståede?13 11 1-----------109 2 -----------87 3-----------6 45 5-----------0300 6 -
a,b i eksp. og pot.
ForumindlægHej folkens.Jeg skal til mdt. årsprøve i matematik i morgen. Elementerne er ved at falde i hak, men jeg har lige nogle enkelte spørgsmål:1) Hvilken indflydelse har a og b på grafens udseende i en eksponential udvikling?Mit formodede svar er, at b er skæringen med y-aksen, mens a - som i en lineær... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk.(Gymnasiet, matematisk linje, højt niveau)Og så ville jeg lige høre om der har nogle gode råd hvordan man forbereder sig bedst.Og hvad det er godt at komme ind på til selve eksamen, osv.Mvh. Anna -
Dansk eksamen? Det Haster!
ForumindlægHej ! Kender i til Benny Andersen? Jeg skal nemlig optil eksamen, og måske trække et digt fra Benny Andersen, så jeg bør vide en smule om ham. Jeg har også hørt, at han holder af danskeden, passer det? Hvis i ved ngt vedrørende ham, vil jeg MEGET gerne hører fra jer :-) På forhånd tak ! -
HJÆLP
ForumindlægHåbet at nogen kan hjælpe med noget matematik, har brug for hjælp til opg 1 i PDF filen. Har brug for hjælp til opg. E, F, G... håber at nogen kan hjælp. På forhånd TAK -
Oversættelse
ForumindlægHej..Skal bar lige have lidt hjælp tik oversættelse af et par spanske sætninger."Det han mest ønsker er at finde en kæreste" "Efter et stykke tid kommer en ældre dame, som inviterer ham på en kop kako" "Mon det er en god ide at gå med hende?" -
bankkonto - renter
ForumindlægHar lige to spørgsmål. Kunne være super hvis i kune hjælpe: I januar 2006 blev 3214 kr. sat ind på en bankkonto med en årlig rente på 3,5 %. a) Hvad stod der på kontoen i januar 2012? b) I hvilket år vil der stå 5000 kr. på kontoen? -
Engelsk oversættelse hjælp!!
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjælpe mig med denne oversættelse, jeg er virkelig dårlig til engelsk klage over defekt bærbare pc under henvisning til telefonsamtale af 2. fabraur skriver jeg for at klage over defekt bærbar pc. på trods af at produktet i jeres reklamer fremstår som et kvalitetsprodukt... -
Hjælp til afl. om økonomi
ForumindlægJeg sidder med en samfundsfagsaflevering om økonomiske mål, og er gået fuldstændig i stå ved følgende punkt, hvis spørgsmål jeg ikke engang rigtigt forstår. Det lyder således: Beskriv hvorfor der kan være konflikt mellem følgende økonomiske mål: a) Vækst og bæredygtig udvikling b) Lav l... -
Hvad er en fodnote?
ForumindlægJeg er igang med at skrive dansk historieopgave, og der skal der åbentbart indgå fodnoter i, og jeg har ingen idé om hvad det er! Jaaa, det kan godt være at det lyder dumt, men jeg har virkelig aldrig nogensinde forstået hvad en "fodnote" er? Jeg ved ikke hvad de er, eller hvornår ... -
Sætninger
ForumindlægHej. Er er nogle sætninger, jeg kan høre der er forkerte, men jeg ved simpelthen ikke hvad mange af ordene hedder, selvom jeg sidder med min ordbog.1.Mine forældre, som nu er ved at blive gamle, har aldrig glemt den aften, hvor de mødtes.1.My parents , which are old becoming old, have never forgo... -
Matematik, ligning.
ForumindlægJeg skal bestemme tangentensligning i punktet b og d... tangetshælding i punkterne i både b og d er 0,, punktet b har koordinat som 2;6 og punkter d har 2;2..Jeg skal bruge denne formel:f´(xo)(x-x0)+f(x0)hvordan bestemmer jeg en ligning for tangenterne i dise punter. -
Oversættelser fra dansk til engelsk
Forumindlæg1) Der fældes hver år millioner af små grantræer i Danmark Every year, millions of small fir tree are trapped in Denmark 2) Jim stod og ventede ved busstoppestedet. Jim frøs og det var ved at blive koldt Jim stood and waited at the bus station. Jim froze, and it was getting dark 3) Han tæn... -
Funktion
ForumindlægHey.. Hvis man får stukket en eksponentialfunktion i hånden som lyder f(x) = 21 * e^(3x) Der står jeg skal tegne grafen for fuktionen.. Har før spurgt, men tror i det er nok, hvis man blot kopierer fra graf-regneren? Hvordan kan man selv lave grafen, uden at bruge lommeregnerens hjælp? De ene... -
diff. regning haster
Forumindlægnogle der kan hjælpe ? funktionen f er bestemt ved f(x) = ln(x^2-8). Angiv derefter en lignign for de(n) tangent(er) til grafen for f, hvis røringspunkt har y-koordinat 0. På forhånd tak :) -
summary rettelse
ForumindlægKu godt tænke om der ikke var en der ville kigge min summary for grammatisk og sproglig fejl. -
Matematik A, Fysik B, Kemi B
ForumindlægEr der nogen som har følgende studieretning: Matematik A, Fysik B & Kemi B? Da det er en meget populær linje, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor svær den egentlig er - jeg skal nemlig have den. Hvad synes I om denne linje? Er den nem, svær eller hvad? Og hvor god skal man være til fage... -
forklare opgaver
ForumindlægJeg skal holde oplæg i morgen: De emner jeg skal snakke om er -Anlægsaktiver,>Materielle anlægsaktiver -tilgodehavender og -likvide beholdninger Er der en der vil hjælpe mig med at forklare begreberne og også forklare mig hvordan virksomheden bruger det og hvorfor de gør det? -
Kendt citat - meningsløshed
ForumindlægHej jeg sidder og skal starte min opgave ud, dette gør jeg som regel med et citat, der ophandler det tema som jeg vil tage fat i. Jeg sidder dermed og mangler et citat omkring meningsløsheden i verdenen/hverdagen eller arbejdets og livets trivialitet. Nogen der har nogen forslag (: på forhån...
