Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13561 til 13580 af 19479
-
Differential
ForumindlægHej Jeg har et lille spørgsmål: Hvordan differentere man: f(x)=tan(4x) Jeg er lidt i tvivl om hvilken regneregel jeg skal bruge for at løse opgaven, håber i kan hjælpe :) -
Dansk -> Engelsk
ForumindlægHej derude, nogle der gider hjælpe mig med at rette min engelsk stil. På forhånd tak. Dansk Version: Det fleste forbinder Irland med græsbevoksede bakker, hyggelige pubber - og århundrederes kamp for selvstændighed. De færreste derimod kendet til en ting som har skæmmet Irlands historie: Magdal... -
En sød sjæl? - Rettelse...
ForumindlægHej alle søde sjæle... Jeg har virkelig brug for lidt hjælp. Jeg er ikke ude på at udnytte nogle, men er der ikke en eller to, som jeg kan sende en engelsk stil til? Den handler om en "short story", som jeg har læst og fylder vel halvanden side. Jeg tror ikke, at der er så mange fejl ... -
Integrale i hånden, skal jeg benytte substitution?
ForumindlægHej! Jeg er ved at integrere følgende i hånden: f(x)=1/3 x^3 - 2x^2 - 5x, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gøre med 1/3 x^3. Skal jeg benytte substitution? Håber nogen kan hjælpe med at forklare det :) -
plz ret min engelsk læserbrev...
ForumindlægBenetton læser brev Hello I am a 15 years old boy that lives in Denmark. I have always questioned the Benetton marketing that has stores all over the whole world. The reason that I am questioning the Benetton marketing, is that they some time use, the poor people or countries as a symbol on the... -
Sigma sumtegn
ForumindlægHej når man bruger sumtegn, dvs. Σ = sigma, og man vil have summen af en række tæl undtagen ét af tallene hvordan skriver man det så? Venlig hilsen. -
Projektopgave emner 9. klasse
ForumindlægHej, jeg skal snart have projekt opgave og jeg mangler et emne.. Har i nogle emner som i har fremlagt eller noget. Skriv gerne hvad for en karakter i fik :-) Mit overemne er: At komme overens med livet. -
provokeret fission
ForumindlægHej :-) Jeg har læst en masse om provokeret fission, da jeg har en opgave om atombomben. Jeg har så fundet frem til: Provokeret fission gøres normalt ved at tilfører energi til kernen for at overskride POTENTIELBARRIEREN. Dette gør man ved at bestråle kernen med en neutron som indfanges. Når den... -
Beregning af gennemsnit
ForumindlægJa, okay. Denne er måske ikke så svær - det synes jeg heller ikke selv - men derfor vil jeg lige have svar på dette. Man skal finde ud af hvor mange timer eleverne i gennemsnit bruger pr. uge til lektier. (Dette er spørgsmålet). Hvad skal jeg gøre? Forestil jer, at tallene står under hinan... -
Fishermans friend
ForumindlægHej, er der nogen, der har læst fishermans friend og sonnenbrand. Dem havde vi haft sidst år og nu skal jeg op i tysk og har ikke teksterne.. -
hjælp til engelsk oversættelse fra videoklip!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for en smule hjælp... jeg har fundet et nyhedsklip på internettet, som jeg skal bruge til min mundtlige engelskeksamen (FSA). klippet handler om Nordirlands situation i dag. jeg forstår egentlig godt klippet (i helhed)... men så er der alligevel rigtig mange steder hvo... -
et spørgsmål ang. tRNA
ForumindlægtRAN, hvordan ankommer det bare til ribosomet og hvad gør den helt præcis ? har forstået at mRNA kører igennem ribosomet, og 3 baser svarer til en aminosyrer, men har ikke helt styr på tRNA håber en kan forklar mig det sådan lidt i pap hehe. -
Analyse af leif den lykkelige jun.
Forumindlæghey folkens jeg leder efter en analyse af leif den lykkelige jun. skrvet af klaus rifbjerg. er der ikke nogen der har en analyse af den. den er vist en del af den danske kulturkanon -
tegn grafen for f og benyt modellen
ForumindlægHej! har problemer med at forstå denne opgave, håber nogen kan hjælpe (se fil) -
matematik eksamen i morgen nervøs
ForumindlægHej Jeg skal til en mundtlig matematik eksamen i morgen og jeg er bange for at enten for at snakke langsomt eller hurtigt jeg kan ikke variere tempo :S Jeg er opgså meget bundet megt til mit papir jeg kan slet ikke slippe fra det hvad skal jeg gøre, Jeg gør det alt for svært for mig selv hvis I ... -
Differentialregning
ForumindlægFind den løsning til differentialligningen: y'=-y Hvis graf går gennem punktet (1,1) Nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til salmonellaopgave
ForumindlægJeg bøvler med denne opgave. Hvordan regner jeg den? -
korruption
Forumindlægnogle der meget grundigt og præcist kan fortælle mig hvad korruption er ? altså definationen af korruption? -
Odyssen sang 6. , 22. og 23.
ForumindlægHej , jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode notater til 6. sang, 22. sang og 23. sang i Odyssen, da jeg kan komme op i det til eksamen ? Håber der er nogen der kan hjælpe? Og hvis der er nogen der har notater til alle guderne? -
reducer brøk
ForumindlægHej , hvordan reducer man denne brøk? Har glemt brøk reglerne. a+ 4b-a/2
