Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 13621 til 13640 af 35989
  • Store begivenheder siden 2004

    Forumindlæg
    Hej, jeg mangler nogle store begivenheder siden 2004 Tak på forhånd
  • Gange over kors

    Forumindlæg
    Halløj SP Jeg ved ikke hvordan jeg løser denne her og ved ikke om jeg skal skrive det som , men vil virkelig værdsætte enhver form for hjælp. På forhånd tak!
  • Hjælp funktioner

    Forumindlæg
    Bestem ved ligningløsning skæringspunktet mellem graferne f og g f(x)=x+12 og g(x) = -3x +4
  • Differenstieregning

    Forumindlæg
    Differentier funktionerne: - 1/x2
  • hjælp!!!

    Forumindlæg
    HAR brug for hjælp til de her: PLS HJÆLP Reducer udtrykket: H(H+G)-2H^2-HG Find førstekoordinaten til skæringen mellem de to linjer givet ved udtrykkene f(x)=2x-6 og (gx) = -6+26
  • Rumfang, hvor V kendes - skal finde l*b*h, hvordan??

    Forumindlæg
    Rumfang er V = l*b*h Jeg ved, at V= 60 dm3, hvordan finder jeg l*b*h?
  • Bestem en regneforskrift for parablen

    Forumindlæg
    Lad f(x) = ax^2 + bx + 1. Parablen går gennem punkterne (-1,2) og (1,6). Bestem en regneforskrift for parablen og find ud af om den har rødder. ?
  • Optimering

    Forumindlæg
    forstår nada
  • Hjælp til forståelse af kvadratrod.

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan forklare mig logikken i denne formel? (Se vedhæftet fil) Jeg forstår nemlig ikke hvorfor der indsættes "+1" og "-1" til sidst mellem den årlige rente som er 9% altså 0,09 Kvadratrod 12 indsættes da der er 12 måneder. i et år. Nogen der kan forklare det så...
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg ved godt jeg skal bruge cosinus formlen, ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det op. Jeg har sat billede af opgaven ind Håber I ville hjælpe.
  • Optimering

    Forumindlæg
    a) Angiv bredden b udtrykt ved x b=2x b) Gør rede for at æskens rumfang (målt i dm^3) som funktion af højden x er bestem ved R(x) = x*(12-x)*(6-x) c) Bestem x, æskens rumfang bliver størst muligt. Mangler hjælp til b og c opgaven er vedhæftet
  • Skema

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med at give svarene?
  • Ha(jur) vs. alm. jur

    Forumindlæg
    Hej Jeg har hørt, at hvis man læser ha(jur) på CBS, så kan man ikke føre retssager i modsætning til fx en der læser jura på KU, er det sandt? Hvis ja, er der andre forskelle mellem de to studier? TheRose
  • HTX forrebedelsesmateriale 2010

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander
  • Religion???

    Forumindlæg
    Jeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i.
  • Noter for Matematik c

    Forumindlæg
    Hej venner! Er der nogle som ligger inde med sådan nogle notater.. De jeg sådan set skal bruge er mest til mundelig eksamen. Så hvis der er nogel som kender link eller noget, er de meget velkommende til at skrive.
  • høj karakter?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i historie d. 19 og det er min sidste eksamen. Jeg har nok over 400 ns, som skal læses og jeg stræber efter et 10-tal. Mit spgm lyder:Hvordan foregår eksamen HELT PRÆCIST? Og hvordan kan man bedst forberede sig derhjemme? Synes nemlig der er mange ting og det er især det med kild...
  • Afsætningshjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal op til afsætning her om et par dage. Og vil natrligvis gerne have, at min første eksamen skal være velltkket, derfor tænkte jeg om nogen af jer havde nogle tips/tricks i ville dele med mig?Eller bare noget man skal læse ekstra på?På forhånd tak!
  • ret el ej til 4 i karakter

    Forumindlæg
    hej ville lige høre har været til eksam i mediafag, men har ikke været med til at lave filmen anfet end 2 gange. den ene gang var jeg med til at trykke på kamara knappen og resten bare holde stativen, været i 2 scener, og microfon, og bare været med dem nogen gange. Men kom til at sige jeg hold...
  • Hva syns I?

    Forumindlæg
    Jaaah jeg har næsten lige fået mit karakterblad og vil gerne skrive det op og sammenligne den med nogle andres som også er 1.gerDansk mundtlig 7Dansk skriftlig 8Mat mundtlig 7Mat skriftlig 8Fysik 8Kemi 8Historie 8Tysk 7Engelsk 6Gymnastik ...