Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13881 til 13900 af 14598
-
Gode kvote 2 historier, udvikling, forændring, manglende motivation
ForumindlægHej folkens, Er der nogen her på tråden, som måske klarede sig udmærket i folkeskolen, men kvajede sig lidt i gymnasiet med et utilfredsstillende snit – og som nu har taget kvote 2-prøven, læst enkeltfag op eller betalt for aspiri-programmer og læser videre? Jeg endte med et rigtig dårlig... -
Debatindlæg
ForumindlægNogen der ville være så søde, at læse mit korte debatindlæg iggenm for eventuelle fejl? Er der noget jeg mangler? Teksten: BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobil og scrollede på Instagram, da der poppede et billede op af den såkaldte, Victoria Secret... -
Hjælp til debatinlæg
ForumindlægJeg har fået skrevet et debatinlæg om modeller og deres vægt ( BMI ), nogen som kunne være så behjælpelige og læse mit korte debatindlæg igennem for eventuelle fejl/rettelser. På forhånd mange tak. Teksten kommer her : BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobi... -
Engelsk - A critique of the American Dream
ForumindlægHjælp med at indsætte ordene i denne tekst: “A critique of the American Dream The American Dream has been the _____foundation____ for the American way of life ever since the United States came to be. Its essence is that everyone must have the _____opportunity _______ to pursue his or her... -
Valg af oplæsningsstykke
ForumindlægHej jeg har fået til opgave og vælge det bedste oplæsningsstykke ude fra disse 3 vers. Dog synes jeg de alle er gode og man kan tale meget ud fra det, derfor ville jeg spørge hvad I synes er bedst. Tak på forhånd [Vers 1] Jeg ka' se det ske - det' ak, det' ve Det' Satan, og h... -
Valg af oplæsningsstykke
ForumindlægHej jeg har fået til opgave og vælge det bedste oplæsningsstykke ude fra disse 3 vers. Dog synes jeg de alle er gode og man kan tale meget ud fra det, derfor ville jeg spørge hvad I synes er bedst. Tak på forhånd [Vers 1] Jeg ka' se det ske - det' ak, det' ve Det' Satan, og h... -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
Dansk Folkeparti
Forumindlæger kommet i tvivl om et spørgsmål: er Dansk Folkeparti "rødt" eller "blåt" ? + en begrundelse -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
enorm stigning på adgangskvotienterne
ForumindlægMange af adgangskvotienterne er steget voldsomt i år. bemærksesværdigt stiger blandt andet HA (Almen) fra CBS fra 7.0 til 7.6 altså med 0.6 pct. Medicin, psykologi, jura m.m. samt de karaktertunge uddannelser (Statskundskab, International Business) lader også til at stige gevaldigt. Hvad er jeres... -
please kan nogen rette den
ForumindlægMy Son the Fanatic Some people find it complicated to be an immigrant if they have another religion than the country has. For example can it be tricky for a Muslim person to live in the western, because they have another religion and culture. Someone decide to hold on their own custom and ano... -
Rettelse af engelsk aflevering, helst hurtigst mulig!!
ForumindlægHej.. Nogen der vil rette min engelsk aflevering,da jeg selv er kanon dårlig til det..Ville bare være super...!Two KindsThe story take place in the late 1950s and the year have a big influence on the story. The Second World War was over and many people moved to American to start a new life, with ... -
Hjælp til rettelse/kommentarer? Grænsebrydende kunst
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med mit essay om grænsebrydende kunst, og da jeg ikke er vildt god til essays og det er den sidste vi skal afelevere (SÅ den SKAL være god) ville jeg høre om en eller anden venlig sjæl vil se på den og give kommentarer?:P den skal afleveres i morgen. På forhånd tak... -
Hjææælp:'( nogen der er så søde? please
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med mit essay om grænsebrydende kunst, og da jeg ikke er vildt god til essays og det er den sidste vi skal afelevere (SÅ den SKAL være god) ville jeg høre om en eller anden venlig sjæl vil se på den og give kommentarer?:P den skal afleveres i morgen. På forhånd tak... -
Haster snøft:'( hvilken karakter??
ForumindlægNogen der vil se på den og give kommentarer og evt. hvilken karakter den er til? tak på forhånd:) Essay om grænsebrydende kunst Jeg ved ikke, hvad kunst er. Jeg kan forholde mig til noget konkret, men at forholde sig til det de kalder ”kunst”, når en kunstner putter en guldfisk i en b... -
HJÆLP STIL SKAL SENDES HURTIGSR MULIGT
ForumindlægVil I være søde at rette min stil ?(: Jeg er ikk så forfærdelig god til engelsk, men har dog prøvet mig frem.. Håber I vil rette, hurtigst muligt tak! :) English Fairytale A man called Chris who a big Engineer is trying to find his dream girl. He lives with his mother Jane who is a hard workin... -
skriftlig engelsk B - nogen der vil kigge på min stil?
ForumindlægHey Jeg har også, som så mange af jer andre, været oppe i skriftlig engelsk B i dag. Er der nogle, der vil kigge på den og evt. komme med en karakter. Jeg skrev A'eren om kommunikation og teknologi. Jeg er ikke sikker på, at jeg har forstået tekst 3 rigtig, den med McCain, Blair og alle de an... -
HJÆLP TIL ENGELSK OPGAVE
ForumindlægHej Er der nogen, som er rigtig god til engelsk og har tid til, at rette en engelsk opgave? Det er en opgave, som jeg har lavet til min engelsk mundtlig eksamen FSA. Jeg vil rigtig gerne have gode karakter til den her sååååå pleeeeaaase hjælp mig!!! The Aboriginals and the Europeans The abo... -
Essay?
ForumindlægHej, jeg har været til skriftlig dansk årsprøve idag. Vi fik opgavehæftet fra studentereksamen 2001, og jeg valgte at skrive essayet - selvom jeg egentlig er lidt i tvivl om, hvad et essay er!Er her en, som kan fortælle hvad et essay er, og muligvis vil læse min stil igennem, og fortælle om det e... -
Hej. Er tegnsætningen rigtig, og hvis I godt kan lide historien må I gerne bedømme den med karakter ;-)
Forumindlæg(Opgave 14.) Camilla Lerner. 8.I/K De levende døde - Roman af Mette Thomsen. Jeg putter pencillien, ned i lommen. Jeg ligger min hånd ind til hver en kuvøse, og tjekker spædbørnenes puls, normale ikke for høje eller for lave. Jeg glider langsomt hånden ned i lommen, og tager pencillien op,...
