Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14041 til 14060 af 48931
-
Fight club Er da ikke overfladisk ?
ForumindlægVi kom til at snakke om Fight Club på et forum for nylig. Jeg sagde at jeg synes Fight Club var en genial bog. At den også tager fat på dybere, eksistentielle problemer i menneskets tilværelse. Og at Tyler og the narrator er interessante personer at undersøge, fordi de repræsenterer nogle af de... -
Søge ind på et gym
ForumindlægHejsa Jeg skal til at lave min ansøgning på optagelse.dk, og jeg kan se, at det betyder en hel del, hvor jeg sætter mine krydser hene. Jeg vil gerne ind på danmarks mest populære gymnasium, Ørestad Gymnasium. Jeg bor i Storkøbenhavn og har 30 minutter derud. Der er gymnasier, der ligger tætte... -
Er I kommet ind?
ForumindlægHej Jer derude Er I kommet ind på jeres drømmestudie? -
Integration
ForumindlægHej. Jeg sidder i det problem, at jeg skal aflevere en aflevering og jeg har en opgave som driller mig. Opgaven lyder; Beregn Trapezsummer for n = 5 og 10 når; 1) f(x) = 1/1+x^2 hvor a = 0 og b = 5 2) g(x) = sinx hvor a = 0 og b = phi Håber der er nogen som kan hjælpe mig :) mvh Helle -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
HTX Mat/it
ForumindlægHej allesammen jeg skal starte på htx efter sommeren hvad synes i om mat / it linjen dem er har taget den før tak på forhånd. -
Standby plads hjælp?!
ForumindlægVi har hermed den glæde, at meddele dig, at du er optaget på en standby plads på VIA, Pædagoguddannelsen i Holstebro ved VIA University College. Tilsagn om optagelse næste år Hvis du ikke bliver tilbudt en studieplads i standby-perioden, giver standby-pladsen ret til at blive optaget næste år. ... -
Almene studieforberedelse
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene Dansk og Engelsk i AT - 2016 med fokus på "grænser" Men jeg kan bare ikke tænke på et emne, hvor man kan bruge begge fag. Kan nogen hjælpe? -
Lektiehjælp???
ForumindlægTil næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla -
Cambridge Institute
ForumindlægHej, jeg overvejer at tag et engelsk kursus på Cambridge Institute over 6 uger 2 gange om ugen. til 2.500 kr nogle der kan anbefale det eller ikke ? -
Én sætning
ForumindlægHej. Er denne engelske sætning korrekt grammatisk? Det skal lige siges, at Bisie er en by, hvis I ikke ved det. From here it is too days on foot to get to Bisie På forhånd tak. -
Hvordan...?
ForumindlægHvad stiller jeg lige op med den her? Eller nærmere...hvordan stiller jeg den op? Jeg er med på, at det er en ligning med to ubekendte, men...argh! -
Hjælp til en ansøgning til et gym! :)
ForumindlægHej derude, jeg vil spørge om der er nogen, som kunne se på min ansøgning til et gym. Det kunne f.eks. være at jeg har lavet nogle grammatiske fejl, eller om der er noget der kan forbedres. Tak på forhånd, her er teksten: Hej, mit navn er XX og jeg er 16 år gammel. Jeg søger herved om uddanne... -
Engelsksproget uddannelse?
ForumindlægHej alle jeg skal efter ferien (sandsynligvis) gå på CBS, hvor jeg har søgt en engelsksproget uddannelse. jeg vil derfor gerne høre fra andre, der læser på engelsk på CBS (eller andre steder), om hvordan det er. Altså er det svært at læse de engelske lektier/ følge med i timerne? og er der mange... -
Gode råd mod eksamensangst
ForumindlægSocialrådgiver og psykoterapeut Marie Gjerum giver her en liste over gode råd mod eksamensangst, som hun bruger i sin praksis. Før eksamen: - Tegn dit fag for at få overblik over faget og få det allervigtigste frem. Du vil typisk kunne huske din egen tegning og hvis du går i sort, vil du kunne f... -
Verbalsubstantiver
ForumindlægHej Kan i give nogle eksempler på verbalsubstantiver på engelsk? -
hjææælp..
Forumindlæghvordan er det man kan lære at udtale ordne på engelsk ordenligt? - kender i nogle progammer på nettet hvor man kan lære at udtale ordne ordentligt på engelsk? -
Oversættelse af tekst #6
ForumindlægHar jeg oversat rigtigt? Danske tekst: Freude, Freizeit und Erholung Forbundsborgerne har megen fritid, me efter arbejdet har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde hurtigt og dygtigt. Nogle mænd tænder straks for fjernsynet, når de kommer hjem. Så kan de se fodbold eller e... -
Hjælp - Kan ikke finde det rigtige ord
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive en stil, omkring en person, som er bange for at skulle leve et liv, som der er alt ensformigt, kedeligt/uden spænding. Men jeg synes bare ikke, at jeg kan finde en rigtig idiomatisk oversættelse for det, at det er ensformigt, kedeligt/uden spænding. Jeg har oversat ... -
SRP- DØØØØØ
ForumindlægHej folkens.. Dem som har skrevet SRP .. og har god erfaring med det .. Vi skal snart til i gang med SRP vores studieretningsfag er Engelsk, Samfundsfag, Psykologi Jeg tænkte på at vælge "Skoleskyderi" School shooting .. Fag som Engelsk & Psykologi Men problemet er skal jeg vælg...
