Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14961 til 14980 af 19198
-
Femikrimi?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om man kan sige, at et kendetegn ved femikrimien er at forbrydelsen ofte er et mord? -
psykologi leontjew
ForumindlægHej. Jeg har i min AT valgt at inddrage faget psykologi, hvor jeg skal gøre rede for relationer mellem mennesker og robotter. Dette skal jeg gøre ud fra LEOTJEWs teori. Da leotjex mener, at man interagerer efter sine omgivelser, da havde jeg forestillet mig tage udgangspunkt i et samfund fyldt me... -
genetiv (haster)
Forumindlæghvordan siger man: som jeg fik fra bedstemors vielsesring. die ich bekam aus Ehering des Grossmutters. -
Hjælp, please?
ForumindlægDen danske: Det er usikkert, hvad der er blevet af ham. Amerikaneren lærer mange fra kredsen omkring vennen at kende. Han spørger den ene efter den anden om, hvad de ved om Harry Lime, men ingen af dem siger sandheden; det mærker han tydeligt. Til gengæld hører han overalt om en 'tredje mand... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
teknologi etik
ForumindlægHejsa.. Nogen der kan fortælle mig hvad teknologi etikken går ud på? -
Oversættelse - kontrollér
ForumindlægWolfgang war nicht zu Hause. Wo war er? Andrea BLEV KED AF DET. Sie hatten doch einen Verabredung! Sie hatten sogar eine CD mit. Wolfgang und Dieter waren sicher zusammen. Vielleicht war sie bei Dieter zu Hause. Dieter hatte einen Wohnung in Kantsraße. Andrea war schnell da. ”Ist Wolfgang hier?” ... -
Kort rettelse bedes 9 sætninger!
ForumindlægKönnen, Øvelse 2: Kan du svømme? – Kan i se hende? – Hvornår kan de komme? – Hvad man ikke ved, kan man lære – Hvordan kunne du gøre det? – Det kunne de ikke vide – Hvorfor kunne i ikke komme? – Borgerne kunne ikke betale deres skatter – Det har de aldrig kunnet – Jeg har altid vidst, at Inge a... -
Mening
ForumindlægHej skal skrive min mening om et specielt emne og ville bare spørge om hvilke slags sætninger man kunne starte ud med.. Feks. Ich meine,dass ... Har i nogle flere eksempler?? :) På forhånd tak -
Demokratisering af EU's institutioner
ForumindlægJeg er i gang med et vejledende studieretningsprojekt i 2.g. Jeg skal diskuter, hvorledes EU's institutioner kan demokratiseres. Er der nogle, som har et bud på det? -
sie/ihnen?
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp, bitte: Sætningen på dansk lyder: "Det danske mindretal i Tyskland havde efter 2. verdenskrig store fordele, fordi Danmark støttede dem økonomisk." Die Dänen Minderheit in Deutschland hatte nach dem 2. Weltkrieg grosse Vorteile, weil Dänemark ... -
Hjælp hurtigt PLZ
ForumindlægDet danske tekst: Tyskland 1943, hvor krigen er i fuld gang, bekæmper en lille flok universitetsstuderende, der kalder sig 'Hvide Rose', med al magt Det tredie Rige. Sophie Scholl og hendes bror uddeler flyveblade nær universitetet i München og maler ulovlige grafittiger , uden at tænk... -
Længde på Indledning +
ForumindlægHej. Sidder og skriver 2 års opgave på hhx. Men er der en bestemt længde for en indledning? Jeg indsætter min indledning - i håb om lidt feedback, om hvad jeg muligvis kan gøre bedre. (ved godt i ikke har set hele min opgave) Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinder fra borgerskabet o... -
den eller dem
ForumindlægHvis man skal sige: Hun begynder på jobbet i dag. Hedder det: Sie beginnt auf dem Job oder auf den Job? -
reinsteigern
Forumindlæghej er der nogen der ved, om der findes et dansk ord for "reinsteigern" eller "hinensteigern"? vi er flere der har diskuteret det, og vi kan bare ikke komme i takne om et tilsvarende ord på dansk. jeg er bare helt blank, og det er kraftedeme irriterende! og det står altså d... -
Hvorfor hedder det sein Moped?
ForumindlægHvorfor hedder det sein Moped og ikke seinem Moped i nedenstående sætning. Det burde da være dativ da der ikke er nogen bevægelse. Han er glad for sin knallert, fordi den er ny = Er ist froh für sein Moped, weil es neu ist -
HJÆLP!
ForumindlægHey alle! Håber nogle vil hjælpe! Jeg sku lave en oversættelse på spansk, nogle de vil se om jeg har nogle fejl? Det er nemlig min første aflevering!Det ville være super! Her er den, har prøvet så godt jeg nu kunne :) 1.Hr. Nielsen er dansker 1.Sr. Nielsen es danés. Oversættelse 8 1. Hr. Niel... -
Kleiner Mann - was nun?
ForumindlægDa jeg har AT-uge lige nu vil jeg høre, om der er nogen der har teksten Kleiner Mann - was nun oversat til dansk? Den kan nemlig ikke findes på nettet. - det er btw kun uddraget af teksten jeg har brug for (10. Hans Fallada). På forhånd tak :) -
Projektopgave “Vendepunkter”
ForumindlægHej Vi har projekt opgave om lidt over en uge, og har fået overemnet “Vendepunkter”. Problemet er bare at jeg mangler et underemne... Jeg kunne godt tænke mig et lidt dybere emne, og måske også lidt en øjenåbner, men jeg er åben for alle idéer. Så hvis i har en idé, må i meget gerne skrive den:) ... -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet...
