Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15481 til 15500 af 20009
-
Oplysningstiden vs. Romantikken!
ForumindlægVIlel bare lige høre om en eller anden ville beskrive de gundlæggende forskelle på oplysningstidens og romantikkens tankegang? Jeg kan næsten lugte noget filosofi, men... -
2 ungdomsuddannelser på samme tid
ForumindlægHej. Kan man gå på 2 ungdomsuddannelser på samme tid? Jeg har ikke fået gode karakter ved nogle fag i 2.g, som er afsluttet, hvor jeg går nu på stx. Kan man tage dem om på VUC, mens man læser på stx? Har læst lidt forskelligt på nettet, men ikke præcist nok. Spørgsmål 2. Hvis jeg l... -
Rette tekst ? please
Forumindlægheej vil i ikke lige se efter fejl? Susi wohnt an der Nordsee und Julia wohnt im Schwarzwald. Aber sie sind zusammen in der Nordsee. Julia ist in einer umweltgruppe Mitglied. sie sehen ein toter Seehund ganz ölig, dann sie diskutiern uber wie die Menschen behandlen die Umwelt und was sie können... -
Hvordan kan Månen kun være halvfuld?
ForumindlægHvordan kan Månen kun være halvfuld, hvis man forestiller sig, at Månen er til venstre, Solen er til højre, og Jorden er under Månen og Solen i midten, og Solen lyser direkte ind mod Månen? -
Oversættelse s. 83 opg. 4 i alles in allem
ForumindlægDet er noget med relative pronominer. i skal bare rette fejlene. tak på forhånd 6. Foran os ligger havet, som (der) sejler mange skibe på "Vor uns liegt das Meer, wie viele Segelschiffe" 7. I døren er der et nøglehul, som man kan høre alt igennem. "Die Tür ist ein Schlüsselloch,... -
"En af hovedpersonerne var"
ForumindlægJeg har siddet med ordbogen i utrolig lang tid, og fået sved på panden over ikke at have fundet ud af hvordan dette oversættes. Er der en der lige kan skyde det ud? På forhånd tak: En af hovedpersonerne var -
Oversættelse
ForumindlægHej =) Jeg har forsøgt, at oversætte nogle sætninger, som jeg håber nogen vil rette fejl i. I behøver bare at kigge på et par af dem, så vil jeg være glad =) Mvh. Bonnie Du sprichst sehr still. Sah du er gestern? Nein, eber heute habe ich er ins Bibliothek gesehen. Wir vergessen oft der Schlüs... -
er det her korrekt?
Forumindlæghedder det : Marie à l'hospitale ? -
Oversættelse
ForumindlægHey.. ;) Nogen der kan oversætte dette for mig ? Mange tak :) • Adobe Photoshop tools used to modify contrast (stronger) • Tracing of photo in Adobe Illustrator CS2 • Technique is called Tracing, with the pen tool, Live Trace and other tools • A vector (this is important so read about vector... -
Karakter
ForumindlægHvad skal man mindst have for at komme på gymnasitet i folkeskolen? -
Ang. Ressourcerummet
Forumindlæghttp://195.231.159.5/ATapr07/ressourcerum/opgave_fr.html Den kan bruges som inspiration til synopsis-skrivningen. Men er det bare mig, eller er mange af forslagene slet ikkke tværfaglige? Jeg tænker især på dem i "Videnskab og teknik" og "Konsekvenser for natur, mennesker og samf... -
Terrorisme
ForumindlægHej. Vidste ikke helt hvilken kategori som passede bedst til mit indlæg, men jeg vil bare spørge om der er nogen herinde der kan hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive en opgave om terrorisme og jeg skal finde ud af hvordan terrorismen har udviklet sig siden 70'erne frem til i dag. Men synes... -
Hvilken præposition? at føle had "til"...
ForumindlægHejsa! Hvilken præpostion er den korrekte at bruge, når man skal sige: "at føle had TIL"? Er det zu eller an? Eller noget helt tredje? På forhånd tak! -
Noter på gym. ??
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i den dejlige situation at jeg lige er begyndt på Handelsgymnasiet, og i den forbindelse er det med at tage noter og holde orden i sine ting, virkelig begyndt at blive vigtigt for mig! Nogle notater tager jeg på computeren og andre noterer jeg ned på papir og gemmer i ... -
Substantiv eller verbum?
ForumindlægHejsa! Jeg er blevet lidt i tvivl om 2 sætninger i min aflevering. De driller mig, da jeg ikke ved hvordan jeg skal formulere dem.. Er der en som kan hjælpe? Det drejer sig om: "men senere udvider han sit arbejdsområde til konstruktion af broer" og "og som formidler salget af ha... -
kvadratsætning !
ForumindlægHej. Jeg er ved at repetere noget matematik for skal op til skriftlig matematik i morgen. Har læst at der bl.a. forventes at eksaminanderne skal kunne anvende kvadratsætningerne og reducere udtryk. Er der nogen herinde som kan komme med et eksempel på en kvadratsætning? Jeg kan slet ikke huske... -
Siezen und Duzen
ForumindlægSiezen... Er det kun Sie? eller er der flere af dem? Hvad hvis det er to personer, og man skal sige "jeres"? Eller gælder siezen kun for "Sie" = altså "De" (ental) -
Emne
ForumindlægHej folk! Jeg går i 3.g, og jeg skal have valgt et emne til SRP. Jeg er i tvivl om, hvilke fag jeg vil have. Enten his/eng eller samf/eng. Jeg kan ikke rigitg komme i tanke om nogle gode emner. Har I nogle gode emner?? Please, hjælp mig :( Skal have valgt fagene i morgen.. -
Videnskabelig teori - verifikation og falsifikation
ForumindlægHej... Jeg har fået til opgave i faget metode og videnskabsteori at skrive en opgave om hvorvidt noget kan kaldes en videnskab, hvis det skal betømmes ud fra kriterierne verifikation og falsifikation. I opgaven skal man selv finde nogle argumenter, og så betemme om disse argumenter er videnskab. ... -
I NEED HELP
ForumindlægHEÝ FOLKENS:) Hvilken betydning har Martin Luther for kristendommen? På forhånd TAK
