Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 15581 til 15600 af 63755
-
øvelse inden skriftlig eksamen
Forumindlægtænkte på om der er nogen der kan komme med en slags huskeliste for de mest vigtige ting at øve sig på inden den skriftlige eksamen uden hjælpemidler... på forhånd tak:) -
stamfunktion
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har vedhæftet min hjemmeregning. Det er opgave 5 jeg ikke kan finde ud af :) -
Matematik
ForumindlægMatematik hjælp Se bilag -
Stående strengbølger (hvordan er ( ) afhængig af () & ()?
ForumindlægHej Jeg ved ikke om min forklaring på det nedsteående spørgesmål (Hvad kan man konkludere om v's afhængighed af f og lambda?) Er der nogle, som kan forklare mig omkring havd der er forkert i min forklaring og hvorfor? Hav en god aften! -
Latin styrer.... LÆS
Forumindlæg...hm... eller gør det nu også det..? Ihvertfald ikke i mit tilfælde...Ville bare høre fra nogle af jer sproglige som har været oppe i latin, hvordan det har været, hvad der giver/ikke giver point etc. Skal selv op på tors, og jeg er ret lost i det fag, så hvis nogle skulle have nogle rigtig gode... -
Høj- og lavkonjunktur
Forumindlæghej jeg skal redegør for lavkonjunktur og højkonjunktur. Er der en nogen som ved hva jeg skal ind på? mvh Karina -
Historie/Samfundskundskab...
ForumindlægEr der ikke nogen der vil fortælle mig hvad pengepolitisk og finanspolitisk betyder? Og hvad kickstarten af dansk økonomi '93 gik ud på - i hovedtræk?? Synes det er lidt svært at forstå! På forhånd tak, Sara -
Hjælp til EØ
ForumindlægHej... Jeg vil så gerne lære at bogføre rigtigt på en kasserapport... hvergang vi har prøve...så tælle det vildt meget ned på min karakter, på grund af at jeg har bogført forkert...:-( Jeg har læst i Eø bogen..men det hjælpe ikke så meget... hmm..!! Er der nogen som kan hjælpe mig på en eller and... -
Hurtig hjælp søges...
Forumindlæg4.2 - Redegør for, hvordan bilag 1 og bilag 7 påvirker årets resultat...Bilag 1:Vareforbruget for december 2003 er opgjort sådan:Saldo ifølge konto 12110: Varelager: kr. 95Optalt varelager pr. 31/12-2003: kr. 72Vareforbrug: kr. 23Bilag 7:Peteres privatforbrug overføres... -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Koranen og familie
ForumindlægHej allesammen..\n\nVi skal skrive opgave.. Har tænkt mig at skrive en opgave om koranen og familie.. altså om islam, de traditionelle familieforhold og forholdet mellem kvinder og mænd i islam..\n\nHvad kan man mere inddrag af emner? Håber i kan hjælpe mig, når jeg nu skal skrive ca. 9 sider?\n\... -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Fra tysk til dansk
ForumindlægHej!Har fået til opgave at oversætte en tysk tekst til dansk. Det er egenlig gået meget godt lige indtil nu. Kan overhovedet ikke finde ud af at oversætte denne aætning:Martin will seine Tochter, mit der ihn eine innige, an Abhängigkeit grenzende Beziehung verbindet, nicht an die Welt der Hörende... -
Seksualmoral
ForumindlægHej,Jeg skal skrive en essay der skal handle om seksualmoral....Jeg kan virkelig ikke komme igang med den, nogle der kan fortælle hvad jeg evt. kunne skrive om...Bjarke -
oversættelse
Forumindlægnogen der gider kigge på denne oversættelse? I USA evaluerer universitetsstuderende jævnligt deres lærere. Meningen er, at undervisningen hermed skal forbedres, men ifølge en amerikansk universitetslærer er virkningen den stik modsatte.En god bedømmelse kræver, at læreren skal gøre en masse stude... -
opgave hjælp-eksamen i morgen
ForumindlægHej.Har virkelig brug for hjælp til en opgave, så håber at der sidder nogen oppe endnu og læser til eksamen, som kan hjælpe mig.Skriver lige hele opgaven ind her.Radioaktiv kilde...funktion, A(t)=A0*e^-kt+Bhvor A0 altså eren konstant, det er meningen at nul skal stå med sænket skrift.Det oplyses ... -
TI-83 sælges billigt
ForumindlægVelholdt TI-83 lommeregner sælges, brugsanvisning inkl.Pris: 400 -
eksamen
ForumindlægHejDen ukendte tekst man får til den mundtlige eksamen, er det en tekst man skal oversætte fra DAnsk-engelsk eller er det fra engelsk-dansk?På forhånd tak -
Forskellen mellem HTX og STX
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad forskellen mellem HTX og STX er? Er det rigtigt at HTX sætter mere fokus på naturfaglige fag? -
Bagud i Fysik/Kemi
ForumindlægHej. Jeg går i 9 kl. og kender nærmest INTET mht. til Fysik/Kemi. Jeg søger derfor gode råd, så jeg kan blive skarpere på de emner vi allerede har haft i forvejen, og som vi ser frem til i afgangseksamen. Hvis du har noget OVERHOVEDET, som kunne hjælpe, ville det være fedt. På forhånd tak.
