Søgning på: religion noter etik. Resultater: 15761 til 15780 af 19479
-
HJÆLP! Bedre karakter i mat
ForumindlægFørst og fremmest ville jeg fortælle jer hvordan jeg er i matematik, Jeg er HELT vildt dårligt i matemattik jeg kan nærmest ikke lave noget uden få hjælp. Jeg dumper i terminsprøverne ISÆR i problemløsning jeg er verdens dårligeste til problemløsning jeg fatter ingen skid. I færdighed har jeg ... -
brøk
ForumindlægHejsa jeg har bruge for hjælp hvordan regner man den brøk 2 3/6+ 5 1/4= hvordan regner man den ud -
fysik dispositioner - hjælp!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en uerfaren 9. klasses elev, som nu (desværre) skal op i fysik mundtligt. Vi har endnu ikke fået at vide hvilke emner der bliver opgivet, men jeg er ret sikker på at magnetisme, radioaktivitet, jordens salte, syre, base- og salt vil være blandt de opgivne emner. Dertil sk... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej Jeg har problemer med at oversætte en sætning, og håber derfor at nogen kan hjælpe mig. Feeisti pátriam divérsis géntibus unam, prófuit iniústis te dominante capi på forhånd tak -
løse ligningen 4=7+ln(x) og 4+log(x) = ln e^2 + 2
ForumindlægHej. Jeg er lidt gået i stå med disse to ligninger: 4=7+ln(x) 4+log(x) = ln e2 + 2 Jeg har ret styr på hvad log, ln og e er, men jeg ved ikke helt hvordan man skal gøre med dem i en ligning. Nogen der kan hjælpe? -
Funktioner
ForumindlægHej Studi Jeg kender godt nok til funtioner, men denne her driller mig lidt: To funktioner f og er bestemt ved f(x)=√x , x≥0 g(x)=0,5x Bestem kordinatsættene til hvert af skæringspunkterne mellem graferne f og g Hvordan indtagne f ind i kordinat system, er det overh... -
Omvendt ordstilling eller ej?
ForumindlægHej! Er der altid ligefrem ordstilling (subjekt og verballed) på engelsk? fx: Actually, Nelson Mandela was a civil rights leader. Actually, was Nelson Mandela a civil rights leader. -
Karen Blixen - "Aben"
ForumindlægHej! Jeg skal op til eksamen i Karen Blixens forfatterskab. I den forbindelse skal jeg analyserer hendes novelle "Aben". Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle hjemmesider eller andet hvor jeg kan få hjælp til denne analyse? På forhånd tak! -
fejlkilder=> spørgeskemaundersøgelse?
Forumindlæghvilken årsager er der til eventuelle fejlkilder i ved en spørgeskemaundersøgelse? -
Hjælp til andengradsligning
Forumindlægc) 9x2+3x-2 = 0 a = 9 b = 3 c = -2 d = b2-4*a*c Jeg har lidt problemer med denne andengradsligning, håber nogle har lyst til at hjælpe mig! -
modsat af bestemt integerale?
Forumindlægjeg har et bestemt integral fra 0til t ∫ Vx dt=x hvor x=V0·t+(1/2)·a·t^2 og jeg skal isolere Vx, er det muligt, når der er tale om et bestemt integrale? -
Gendoping og doping test
ForumindlægHvad er forskellen på at dope sig med EPO ved brug af kanyle og så at dope sig ved gendoping dvs. at ved hjælp af en vektor at overføre et gen ind i menneskeceller, så de producere mere EPO end normalt. princinppet og formålet er jo det samme, at få mere EPO i blodet, hvilket gør at mængden af r... -
Ingen som har facit til fejlstøvsugeren
ForumindlægEr der ingen herinde som har facit til fejlstøvsugeren? Tænker mere på side 83 og 84. Opgaverne på disse sider. Ville være en STOR hjælp! -
24-timersprøver
ForumindlægHejsa Jeg skal i op i 3 mundtlige eksamener her inden for den næsten måneds tid (Naturgeografi, psykologi og historie) og det er alle 24-timersprøver. Jeg har aldrig prøvet denne eksamensform før, og kunne derfor godt tænke mig at høre lidt om andres erfaringer med dem. Er der nogle vigtige t... -
menstraution
Forumindlægjeg skal op i biologi imorgen, og kan slet ikke forstår negative feedback. er der nogen der kan hjælp mig med at forklare det? tak på forhånd -
Bestem x når y=11,5
ForumindlægHej, jeg skal bestemme x, når y er 11,5. a= 1,5 b=3 Så nu sætter jeg mine værdier ind i ligningen: y=b*x^a så der står 11,5=3*x^1,5. Hvordan får jeg potensen, 1,5 ned, eller hvordan løser jeg ligningen. :( Håber på der sidder nogle kloge hoveder?:( -
Ku Klux Klan
ForumindlægVed i hvad KKK laver i dag? og er de stadig lige så racistiske som dengang? altså i USA. -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
Absorbtionskoefficienten
ForumindlægHej Jeg sider med en fysik arpport vedr. halveringstykkelsen for gammastråling. Mit spørgsmål er: Hvordan kan man aflæse absorbtionskoefficienten på grafen, min graf er nemlig slet ikke lige på et enkellogaritmisk koordinatsystem?? Tak .. -
Yo.. FSA i morgen. I need help :D
ForumindlægJeg er simpelt hen så dårlig til engelsk :D Jeg har valgt om fedme/obesity og jeg er virkelig (VIGKELIG) dårlig til at oversætte osv osv osv. Jeg havde om fedme til projektopgaven så jeg er heldigvis "ekspert" på emnet.... Men please, søde unge mennesker, hjælp mig med at oversætte no...
