Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 15881 til 15900 af 111527
-
Navne!!!
ForumindlægJeg sidder her nu med Kemi opgave, jeg skal aflevere imorgen og har lidt lost i . Hvad er navne til de følgende stoffer? a) C6H5CH3 b) D20 c)HOOCCO(CH2)2C00H d) CH=C(CH3)CH=CH2 e) C6H8 F)Be(NO3)2, 3H20 g)Pb(CH3)4 h)HOOCCH2COCOOH og til sidst: Bølgelængde af Strontiumtitana... -
Blandede problemer - HJÆLP !
ForumindlægHej :) Har lidt små problemer med en kemi afl, her er de spørgsmål der driller: a) Kaliumanalyse. Der afvejes 0,1127 g af stoffet, som opløses i 100,0 ml vand. Den dannede opløsning findes ved en flammefotometrisk analyse at indeholde 310 mg K+/l. Beregn stoffets molære masse (molvægt) på grund... -
fældningsreaktion
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til opgave b) Det er længe siden jeg har haft kemi og jeg har det som om jeg er i tvivl om de basale ting. Jeg skal i opgave lave to fældningsreaktioner, som jeg har forstået. Det som jeg er kommet frem til at magnesium og sulfat går på ionform når de opløses i va... -
Forskrift ud fra funktion
ForumindlægNogle der kan beregne forskriften ud fra følgende funktion "Y=ax+b" og derefter forklare mig hvordan man gør? -
Reducering
ForumindlægHej Nogen der lige vil se om jeg har reduceret rigtig ? (a -b) (a +b) +b (a +b) -a2 a2 + ab -ba - b2 +ba +b2 -a2 = ba -
Rumskib
ForumindlægHey nogle der vil hjælpe med denne fysik aflevering :)? Hvad gør jeg i a og b. -
Taylorrække og konvergensradius
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til b) og c). Er der nogle, der kan give nogle hints? -
standby plads
ForumindlægJeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har... -
Titreringsforsøg med "saltvand til kontaktlinser", prøven skal afleveres fredag d. 30 nov.! jeres hjælp er nødvendig søde mennesker!!!
Forumindlæghey alle! jeg har et problem med en kemi opgave, meget stort og det er ikke meget tid til det er for sent, den skal nemlig afleveres d. 30 nov 2007! jeg har fået tildelt en kemi opgave ved navn "Saltvand til kontaktlinser" opgave går ret basalt ud på det forsøg med titrering af AgNO3... -
Religion - Sunden og Holms rolleteori
ForumindlægHej, Vi har i vores noter stående, at Sundéns rolleteori passer bedst på eskimoisk religion, mens Holm er bedre til kristendommen. Det er dog lidt uklart for os, hvorfor det er tilfældet? Venlig Hilsen Annamisme og pLaurasibilitetsstruktur -
Drama
ForumindlægNogle der sidder inde med gode notater til drama?Har I evt. noter/råd til hvordan man bedst laver (og opbygger) portefolioen?Jeg er åbent for alt, bare kom med alt det du har med drama :)På forhånd stor tak -
Fejl i sætninger på engelsk
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at se hvad fejlen er i disse sætninger? It is my meaning that dieting should not be exaggerated. She was taking good care of by the doctors. -
MAthcad
ForumindlægHeeej igen SP Brugere :D Nu er det vidst på tide at jeg lærer at mestre Mathcad, er der nogle der har nogle gode noter/skabeloner til Mathcad? det ville jeg være superglad for :D -
Sætning:
ForumindlægEr denne sætning rigtig, for synes virkelig at den lyder forkert... Eller kan man sige det på en anden måde!!??? To day we are not talking about the same man we did years ago. Hjælp!! -
Studieportalen.dk
Forumindlæghej.. Jeg vil gerne spørge om hvorfor I bruger studieportalen.dk Bruger I opgavesektoren til at få overskuelige noter til eksamen?? eller bruger I studieportalen til at få inspiration såson ideer til... Er studieportalen.dks notater bedre end dine egne ?? hvorledes håndterer du det... -
HJÆLP! har virkelig brug for hjælp
ForumindlægEn engelskaflevering om de første 19 sider af George Orwells roman 1984. hjælp med grammatik. korrekturskrivning samt hvis nogen kender bogen at hjælpe mig med detaljerne. Skal også skrive en god afslutning -hvordan gør jeg? snøft :( ------------ Imagine you are watched all day. Everywhere ther... -
Engelsk Essay Opgave
ForumindlægHey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl -
Please haster
ForumindlægHej SP Vil i være søde at rette min - korte- engelske stil. mvh -
Matematik!!! det haster please hjælp!!
Forumindlæga)Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet Q(3,f(3)) -
diskussionsopgave
ForumindlægHej vil du nogle rette min dissionsopgave på engelsk.
