Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15921 til 15940 af 109300
-
elendig til matematik:) Et regnestykke,håber nogen vil hjælpe mig;)
Forumindlæggang ud i parenteser : (-4+b)(b+3) Hvad regner jeg den ud? håber nogen vil hjælpe mig:) -
Jeg har problemet med det :
ForumindlægReducer udtrykket (2a + b) (3b +2a) -3a2 Beregn værdien af det reducerede udtryk for b = 25 og a=8 -
Hjælp
ForumindlægEr det rigtigt? Afrund til to decimaler 45,678=45,68 11,015=11,02 Hvad er sammenhængen? b=2a b er det halve af a Tak på forhånd. -
Hvad hedder det grammatisk?
ForumindlægHey, jeg her 7 sætninger som jeg har rettet, men har svært ved at forklare det rent grammatisk, som jeg håber i kan hjælpe med. De oprindelige sætninger: 1. Would you mind to tell me where you have been? 2. The driver must be someone which knows the area well. 3. I am better at Spanish then you ... -
Hvilken linje?
ForumindlægHejsa. Oprettede en anden tråd, fordi jeg var blevet rådgivet til at komme udenom fysik/kemi. Det kan jeg så høre på jer, at det er en dårlig idé, og at jeg helst skal have det på gymnasium :) Så derfor. Hvilken studielinje/retning skal jeg tage? Skal jeg tage noget samfundsvidenskabelig, eller ... -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Væksttyper
ForumindlægVækstyper Kender I nogen hjem sider der kan forklar om vækstyper ? (kunne ikke finde det i frividen.dk) eller et hjem side hvor man kan test sig sekv i vækstype ? eller bar generalt matematik ? Tak i for vejen -
Forberedelse - hvorledes?
ForumindlægHvordan forbereder jeg mig bedst til tysk nivo B eksamen. Jeg skal op om 1 månede. Eksamen forløber sådan her: Jeg får udleveret en tysk tekst på ca. 1 side, skal ind .. læse den og forstå. Bagefter skal jeg ind og refere den på dansk. Derefter skal jeg fortælle om en tekst jeg har forberedt i 24... -
Isoler a i denne ligning?
ForumindlægIsoler a i M = S, hvor: M = 1 + og S = a + b Jeg sætter vil M lig med S, så 1 + = a + b Men så forstår jeg ikke "isoler a". Hvad menes der? Skal jeg bare algebraisk isolere a? a = ab + b2 - b har flyttet 1 over og ganget igennem med b... men det er ikke rigtigt, formoder je... -
Cirklens Ligning
ForumindlægJeg skal bestemme radios og koordinaterne til centrum for cirklen; og dertil har jeg fået givet 3 punkter:A(-2;2,12) B(,135;2,64)C(1,35;2,64) D(2;2,12)Dvs. at jeg har fire ligninger til r^2 ikke?Jeg sætte to af ligningerne lig med hinaden, da de har samme facit, nemlig r^2.(-2-a)^2 ... -
voksende funktion
Forumindlægyo yo yo alle hvordan bestemmer man tallene a g b i en eksponentiel voksende funktion? (jeg har en tegning i min mappe) -
Sæt uden for parents
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man regner denne ud. Har resultatet, så det er ikke det, men blot fremgangsmåden. a²b-ab²= Mange tak (: -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Ophævning af paranteser
ForumindlægJeg er blevet stillet den opgave, at jeg skal ophæve paranteser... Og det fatter jeg bare bjælle af -.- så jeg håber der er nogle af jer herinde der kan hjælpe mig eller give mig svarene? ;) Ophæv parenteserne i de følgende stykker: a) (a+b)3 b) (a+b)2·(b+a) c) (a+b+c)&middo... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHvordan beregnes spørgsmål 4 b,c og d? Er det resterende korrekt udregnet? 1) En lige terning kastes én gang. Hvad er sandsynligheden for at få 3 eller 4? (1/6) + (1/6) + (1/6) = 2/6 = 1/3 2) 12 lige terninger kastes én gang. Hvad er sandsynligheden for at få mindst en 6´er? 12 * (1/6) * (5/6... -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
Udeboende SU hvornår?
ForumindlægHej Studieportalen! :-) Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for er ærlig talt lidt forvirret :( Min kæreste og jeg flyttede sammen i december 2011 og da mine forældre ikke bor 20 km væk fra mit uddannelsessted (STX) får jeg satsen for hjemmeboende og har fået det siden 1 april, men på ... -
HJÆLP! Tysk rettelse
ForumindlægHey Jeg tænkte om i ikke lige kunne hjælpe mig med, at rette disse to tyske tekststykker? De skal afleveres her i aften, så det kunne være lækkert hvis i kunne hjælpe :). Teksterne handler om et tema vi har haft i tysk, "Willkommen in Deutschland". Tekststykke 1: Die Text hand... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej, jeg har skrevet en introduktion til et forløb om Mexico. Jeg håber der er nogle som vil kigge det igennem, og rette den for eventuelle fejl. På forhånd tak. México es un país de América Central. Originalmente el hogar de muchas civilizaciones americanas nativas en México, pero... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej Jeg hedder Alexander, er 26 år gammel og bor i København NV. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk på alle niveauer, jeg har gennem hele min barndom talt meget engelsk, da dele af min familie er fra England. Derudover har jeg rejst meget hvor jeg naturligvis vis også har brugt mit ...
