Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 15961 til 15980 af 95433
-
Hjælp til engelsk
ForumindlægJeg har skrevet en stil men jeg mangler lige, at uddybe den lidt mere.... så håber i kan hjælpe mig med dette...Jeg har bl.a. skrevet : 1. "The business community loses an enormous number of employees trough inflexible working conditions, which cause stress and many other things".Jeg ve... -
OSO opgave
ForumindlægHejsa, jeg ville spørge om I ville læse min OSO opgave igennem, det er en redegørelse omkring et fremtidigt uddannelses valg. handler om Nanoteknologi. Fik 13 for opgaven, men ville bare have et second-opinion.http://www.gba-world.com/OSOSKRIFTLIG/OSO-120.doc Tak -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
Funktioner/differentialregning - hjælp!
ForumindlægHvordan gør man, hvis man skal have alderen, a som funktion af M? Hvilken regel skal jeg bruge? Er helt lost... M=100·e^(-0,058·(a-18)), -
crossing the line
Forumindlæghej hvordan kan man i engelsk forklar hvad crossing the line er og forklar hvornår man går over grænsen tak -
Linearisering
ForumindlægHej! Det er første gang jeg bruger "linearisering" og det er vist bare symbolbehandling i mit tilfælde, men er kørt fuldstændig fast i det. Hvordan kommer jeg fra y=(M*x)/(x+c) til 1/y=(c/M)*(1/x)+(1/M) ? Håber I forstår og kan hjælpe. Tak -
Cosinusrelationerne - HÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til følgende spørgsmål: Isolér C og c i cosinusrelationerne (altså, så der ikke står "cos" form C og c ikke er sat i anden) -
Ny karakterskala
ForumindlægBekendtgørelsen om ny karaterskala er nu vedtaget og træder i kraft i gymnasiet for alle nuværende 1.g-ere og fremtidige elever pr. 1. august 2006.Øvrige uddannelser følger efter den 1. august 2007.Bekendtgørelsen kan læses i sin fulde tekst her:http://www.retsinfo.dk/_GETDOCM_/ACCN/B20060044805-... -
gamle skriftlig mat opgaver?
ForumindlægDa jeg snart skal til skriftlig mat eksamen kunne jeg meget godt tænke mig at se nogle tidligere eksamens opgaver, er er regnet, for stx/hf A-niveau, men B-niveau er også okay. I hvert bare nogle opgaver, der ligner det jeg kan støde ind i for stx mat skriftlig A-niveau. Har prøvet at søge, men j... -
Rettelse af eng.-oversættelse.
ForumindlægJeg har en dansk tekst jeg har forsøgt at oversætte til engelsk, men jeg ville blive glad hvis nogen lige gad kigge den igennem for diverse fejl eller dårlige formuleringer:HVIDE LØGNEEn tale af Muhammed JonesAlle her ved, at negrene diskrimineres i det amerikanske samfund. Alle de løfter, som ma... -
Latin A, Græsk A og Fransk A/Engelsk A
ForumindlægHej med jer,jeg begynder på stx til næste år og overvejer at tage den studieretning, der hedder Latin A, Græsk A og Tysk fort. A/Fransk fort. A/Engelsk A.Jeg vælger så fransk eller engelsk, jeg er ikke helt sikker på, hvilket fag der bliver endnu.Derfor vil jeg gerne vide, om der er nogen herinde... -
rettelse af stil
ForumindlægHej. tænkt på om der var nogen der lige gad se min stil igennem for fejl for det har gået rimelig skidt de sidste par gange. The title “Absent” fit on the mother and her son. The son is taking drugs so he is absent and does not see have it effects the people around him and specially the mother.... -
Musikstudieretning?
ForumindlægJeg skal til at melde mig til gymnasiet, men valget af studieretning er ret tricky synes jeg. Jeg spiller klassisk guitar og vil gerne bruge mit liv på musik, så jeg overvejer en musikstudieretning. - Jeg ved godt at det primært er rytmisk musik på gym, men jeg tror det kunne være godt at have m... -
HJÆLP! SKAL HAVE RETTET TYSK STIL!
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp til at rette min tysk stil den handler om min jul hvor jeg skulle sende et brev fra mig til en over i i tysk og fortælle om hvordan jeg holder jul. Men btw jeg fucking ringe til tysk og jeg skulle have afleveret stilen igår. (Jeg hader at lave lektier) Jeg er ok ti... -
Hvilke årskarakterer tæller med i gennemsnit?
ForumindlægJeg har valgt biologi på B-niveau og tysk på A-niveau næste år (3. g). På Lectio under fanen "datagrundlag for eksamensbevis" står der, at mine årskarakterer i disse fag er med til at danne grundlag for mit endelige eksamensbevis. Kan dette være rigtigt, når jeg skal have dem næste år? ... -
Adgangskrav(Religionsvidenskab - KU)
ForumindlægSpecifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, yderligere et fremmedsprog (begyndersprog A / fortsættersprog B) samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Alle fag skal være beståede Vil det være godt nok, hvis jeg har haft samfundsfag på B-niveau og har taget kulturpakken(relig... -
simpelt spørgsmål [haster!] kegle og volume
ForumindlægJeg har en opgave, hvor man skal finde ud af hvor mange centimeter champagnen når op, hvis man skænker et champagne glas (kegleformet) halvt fyldt. Og hvor meget rumfanget er, hvis man skænker 4,5 centimeter op. 10 klasse niveau, så i burde kunne hjælpe mig. Er ked af at spamme forumet, men d... -
Nogle der hurtigt vil rette min engelsk stil igennem?
ForumindlægHer er min stil, den er ikke særlig lang To be a fan is when people like something. It can be many things, it can rather be a person, a group or a thing. I have chosen to write about being a fan of celebrities. I think it's funny that when somebody have been in a movie, people begins to... -
Oversættelse
ForumindlægJeg vil bare lige høre om den oversættelse jeg har lavet lyder nogenlunde fornuftig.Og desuden vil jeg gerne høre om I ved hvor meget man må "lave om" på ordene? Altså om det skal oversættes meget præcist eller om man må tage lidt "kunstnerisk frihed"?Anyway, her er den.Klædt ... -
Overs..
Forumindlæghej er der nogen der lige kan kigge min oversættelse igennem... på forhånd tak DANSK: Senere følger mere praktiske råd,f.eks. hvad man skal snakke med jacquline kennedy om, hvis man skulle komme til at danse med hende. Bogens forfatter mener ikke at man skal begynde med at spørge hende hvor...
