Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 16081 til 16100 af 113953
-
Ingen der har noter
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med eksempler på Matematil C beviser som kan bruges til eksamen? ens vinklede trekanter ret vinklede pytahgoros sætning linære sammehæng indes osv -
Dm og Vm???
ForumindlægHej. skal til eksamen snart og har lidt problemer med hvordan man finder Vm ved en lineær og potensudvikling. og Vm og Dm ved en eksponentiel undvikling? + Forstørrelsesfaktoren har jeg også lidt problemer med. håber der er nogen der vil hjælpe mig med at forstå skal nemlig op til eksamen i d... -
Analytisk geometri og vektorer
Forumindlæghej, jeg skal op til en matematik mundtlig eksamen og jeg forstår slet ikke opgaverne jeg har vedlagt et screenshot af min opgave. mange tak på forhånd!! -
Feedback på oneliner
ForumindlægHej, Vi er to drenge, der sidder til 24-timers forberedelse inden samfundsfag B-eksamen i morgen tidligt. Vi har fået nogle bilag, der handler om hendholdvis partiadfærd samt at partierne flyder sammen. Vores fokuspunkt er "ideologier". Vi har opstillet en problemformulering, der ... -
Matematik december 2012
ForumindlægNogen der har været op i matematik eksamen i dag? Som kan sætte sin besvarelse ud? Vil rigtig gerne sammenloigne det med min besvarelse -
Sygeksamen
ForumindlægHvis man bliver syg til en eksamen, kan man så få en re-eksamen i selve eksamensperioden eller SKAL man først op til efter man har været igennem alle sine øvrige eksaminer? Eller skal man vente helt til august for at tage eksamen? Går i øvrigt i 3g -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit?
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
3-årigt A-niveau uden hjælpemidler
ForumindlægHejHvordan gik det til eksamen i mat i dag uden hjælpemidler? Hva fik i af resultater? -
Logikken bag eksaminerne?
ForumindlægKære Studieportalen, Jeg skal op i fysik eksamen på A-niveau. Men jeg hævede først faget her i 3.g. Da jeg havde fysik på B-niveau var jeg til årsprøve, og vi havde egentlig fået opgivet spørgsmålene på forhånd. Og jeg ved, at på C-niveau har man 24-timers forberedelse. Men hvor i al verden er lo... -
Bedøm karakter?
ForumindlægHej SP! :-) Nogen flinke mennesker der kan bedømme en nogenlunde karakter ud fra denne besvarelse? Kunne være fedt!! Eksamenssættet fra 6 dec 2013. Jeg ved delprøven udenhjælper midler tæller med selvfølgelig, der jeg sikker på 4 rigtige ud af de 6. -
Statistik
ForumindlægHej, jeg skal her i morgen op til matematik B-eksamen, og jeg mangler lige det aller sidste spørgsmål, men jeg er gået helt i sort i en blanding af nervøsitet og forvirring. Spørgsmålet lyder sådan her: "Gør rede for begreberne udfaldsrum, sandsynlighed, hændelse, samt stikprøve uden tilbage... -
russisk
Forumindlæger her nogen der skal op i mundtlig eksamen russisk? -
Studieretningsvalg (5 a fag)
ForumindlægHej, jeg går i 1G og jeg har valgt samfundsfag A engelsk A linjen, jeg kan virkelig mærke at jeg har det klart bedre og føler mig meget bedre når jeg har fysik og biologi, selvom det er på c niveau dog jeg er virkelig glad for engelsk men jeg er super vild med fysik på c niveau lige nu. Jeg ove... -
Hvilke fag skal jeg mon op i?
ForumindlægJeg har lige fået 3 skriftlige eksamener offentliggjort: Dansk (A), Kemi (A) og Matematik (A). Sidste år var jeg op i 3 eksamener - altså mangler jeg kun 4 eksamener, hvis vi antager, at man skal op i 10 i alt. Hvor stor er chancen så for, at jeg kommer op i Historie (A), Engelsk (B), Religio... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
Supplering i sommerferien
ForumindlægHej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen? -
Bestået matematik?
ForumindlægHej alle. Har jeg bestået matematik når det ser sådan ud: Årskarakter mundtlig: 4 Årskarakter skriftlig: 02 Eksamen mundtlig: 00 Alle vægter 0,75 har jeg så bestået? -
længde af vektorer!
ForumindlægOm vektorene a og b gælder at længden af a = 2 længden af b = 3 og a * b = 1 Beregn længden af vektor a + b Hvordan kan jeg gribe dette an? På forhånd tak -
Geometri
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave der ser således ud: Figuren viser en trappe, hvor trinhøjden er 142 mm, og trinbredden er 330 mm a) Bestem trappens vinkel v. En trappe er god at gå på, når trinbredden + 2 gange trinhøjden ligger mellem 610 mm og 630 mm (trappereglen) b) Mellem hvilken gr... -
cosinusrelationerne
Forumindlæghej jeg har fået til opgave at bevise cosinusrelationerne, det har jeg gjort ved at bevise sætningen: c^2 = a^2 + b^2 - 2ab cos C så jeg har altså bevist hvordan man finder en side ved hjælp af cosinusrelationer. men hvordan beviser man så cosinus til en vinkel ? altså denne her formel: c...
