Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16201 til 16220 af 18958
-
Hjælp til henførende stedord
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig lidt her? - må gerne komme med nogle forklaringer undervejs også - det er de ord der står med dansk som jeg skal have oversat:skal oversætte det der står på dansk:Die Reise, jeg fortæller om, war super Carsten, som sidder ved siden af mig, ist krank Der Bus, som jeg kører... -
examsopg
Forumindlæger dr ngn dr ka fortælle mg årsager tl den stigende arbejdsløshed i bayern og nordrhein westfalen og hvorfor færre kvinder r i arb??? -
Fransk oversættelse - det haster.
ForumindlægJeg har en aflevering for i Fransk, som går ud på at jeg skal oversætte den danske tekst, om til fransk. Jeg er ikke særlig god til fransk, så er der nogle er jer der kan tjekke om jeg har nogle fejl? :-) Mange tak på forhånd! Dansk: Victor kan godt lide sport, og han spiller fodbold to gan... -
Rettelse??
ForumindlægEr dette korrekt??Uwe kommt in einer Stunde, und er bleibt eine Stunde hier. Vor einem Jahr hatte Wolfgang zwei Jobs. Tagsüber arbeitete er als Schlosser bei Siemens, und abends war er Schlagzeuger in einer Band. In diesem Jahr ist er nur Musiker, aber in einigen Monaten fängt er wieder an bei Si... -
HURTIG HJÆLP (én sætning)
ForumindlægJeg har brug for hjælp oversættelse af en enkelt sætning: Det kan være svært men også føre til noget positivt - i hvert fald er personerne her ikke ulykkelige over deres skæbne. På forhånd tak! -
Sætning
ForumindlægHej alle : ) Jeg er ved at skrive stil, o har brug for at kunne oversætte sætningen: Hun er fanget i jætternes land. Jeg har forsøgt mig med følgende oversættelse: Sie ist im der Land die Riesen gefangen. Jeg ved ikke om det er rigtig, for jegs yntes at det lyder lidt forkert. Er der nogen der ka... -
vurdering af dansk stil - eksamen
ForumindlægHej Jeg var til dansk eksamen i går og skrev om "Grænseoverskridende undreholdning" .. hvilken karakter ville i give den?? -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
hellenisme
Forumindlægnogen der ved noget om hellenisme? -
Samfundsfaglig studieretning
ForumindlægJeg har valgt studieretningen Sam A, Eng A, Mat B, når jeg efter ferien starter i 1. g. Hvilke erfaringer har I med denne, eller lignende, studieretning? Jeg vil gerne have en studentereksamen med bredest mulig adgang, men er dog mest sprogligt/samfundfagligt interesseret. Jeg overvejer også fort... -
Kan man?
ForumindlægHvis man sproglig, men beslutter sig for at vælge en matematisk linie på gymnasiet. vil man så kunne klar sig godt. måske holde sig mellem 8 og 9 i gennemsnittet? -
Opfatter I dette som værende truende?
ForumindlægEn 11-12 årig kostskoledreng i 1940'ernes Frankrig siger til sin nye klassekammerat:Mit navn er Julien Quentin, og hvis man leder efter mig, finder man mig. Skal det opfattes som en trussel? -
Omsogssvigt
ForumindlægHvis et barn lider af omsorgssvigt i hjemmet, men trives fint i skolen -er den perfekte elev osv.. hvordan vil samfundet så finde ud af at barnet har disse psykiske lidelser i hjemmet? Man holder jo ikke øje med et barn der udadtil virker til at have det fint. -
Oversættelse
ForumindlægHej! Er der én (eller flere) venlige sjæl(e), der kan se om jeg oversat følgende sætninger korrekt? 1. Vi besøger jer i morgen. Hvornår besøger I os. Wir besuchen euch morgen. Wann besuchen ihr uns. 2.De går med os i biografen i aften. Hun går med ham hjem efter filmen. Sie gehen bei uns in das... -
skr.karakter
Forumindlægerher nogen som ved hvornår vi kna få vores skriftlige karakterer at vide, altså udover den dag vi får udleveret karakterbladet??er nemlig meget nysgerrig.. -
franz kafka
Forumindlæger her nogen som har lidt baggrundsviden om ham? -
karaktertransaktion fra 3.g til hf?
ForumindlægEr det muligt at overfører alle sine eksamenkarakterer til et hf-bevis, da dette vil give mig et langt højere gennemsnit, da mine årskarakterer trækker vildt meget ned? Eller er der andre måder at slippe af med dem på ? -
Plz hjælp har virkelige prøve for jeres hjælp
ForumindlægHej folkens jeg har bruge for jeres hjælp til AT. Hvordan kan man kombinere religion og historie, når religion humanistiske fakultet og historie er samfundsvidenskablige fakultet? jeg skal op i det på mandag så vil meget gerne have hjælp til den inden. tusind tak -
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
Rigtig brug af konjunktiv?
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at finde ud af, om jeg har brugt konjunktiv rigtigt i følgende sætning: Die Regierung hat entscheidet, dass die dänische Schüler Deutsch lernen müssen, damit Dänemark würde als ein internationales Land aufgefasst. Eller er det mon bedre at skrive: Die ...
