Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 16221 til 16240 af 63056
-
nogen fejl der lige springer i øjnene?
ForumindlægIn the beginning of 1996 the public became highly alarmed because of the news about 10 youngish people in Great Britain who had died as a consequence of a disease which possibly could have been transferred via meat from cattle with mad cow disease. The reactions came promptly: prohibition law in ... -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Engelsk kort oversættelse
ForumindlægHej alle!Jeg sidder med to korte engelskoversættelser, som jeg har siddet og bikset med, men der er desværre noget, som lige skal på plads, blandt andet ordstillingen og nogle ord, så jeg håber at i vil være behjælpelige med at komme med rettelser på hvad som kunne gøre?Dansk:Peter March og hans ... -
Rettelse plz - vigtigt
ForumindlægHejsa. jeg har lavet en dansk - engelsk oversættelse, som jeg skal aflevere meget snart, og ville høre om der var nogen der gad og kigge på den og se om den er korrekt oversat osv. dansk : Hr, Blake ansås i almindelighed for en temmelig rig mand; men alle vidste, at han undgik at betale sine reg... -
Magnetisk felt om lang lige leder
ForumindlægEr der nogen der kender noget teori til denne formel?B = 956;0 /(2960;) • I /a -
Rettelse..
ForumindlægEr der en, som har lyst og tid til at rette min korte engelske stil på lige under 2 sider? Stilen var en novelle, og jeg skulle gøre følgende: 1. Skriv et resumé af novellen. 2. Karakteriser Linda 3. Kommenter titlen. 4. Diskuter hvor stor omfang du skal lægge din lid til din partner om at ... -
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 9;teknologi9; linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
Darwin
ForumindlægHvad går diskussionen ud på angående Darwins ift. biologundervisning? -
arealbestemmelse
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe med disse opgaver? Jeg får selv 72 i den første og 9 i den næste.. men er meget usikker... -
Målestoksforhold
ForumindlægHej, En længde fra et punkt til et andet punkt er 24 m i virkeligheden, og på tegningen er afstanden 9 cm. Hvordan kan man finde ud af, hvor mange m én cm er? -
Lidt hjælp søges!
ForumindlægHej! jeg er igang med at suplere fysik på vuc og vil lige spøger om der ikke er nogen som kunne hjælpe mig med disse spørgsmål. det er ikke noget svært noget men jeg er ikke sikker på hvordan jeg kan lave det. Det vil være super hvis der var nogen som kunne forklare mig hvad det er jeg skal gøre.... -
Eng. oversættelse
ForumindlægHey, jeg har en nagende fornemmelse af at der er nogle grusomme fejl i min oversættelse. Så jeg ville være glad hvis nogle kyndige mennesker ville af- eller bekræfte mine anelser.---Ifølge sagkundskaben har omkring halvdelen af den danske befolkning en ualmindelig dårligkondition. Vi bevæger os s... -
Overvågning - matematik - evt. andre forslag.
ForumindlægHej, Jeg har indtil nu besluttet at jeg vil skrive i dansk, hvor jeg har fundet bogen "Se dagens lys", der handler om et fremtidssamfund, der vha. computerteknologi overvåger og kontrollere alle individer. Spørgsmålet er så, hvad det andet fag skal være. Kravet er, at det skal kunne be... -
Retliniet bevægelse
ForumindlægNogen der lige gider kigge på den her, aner ikke hvordan den løses.En mand løber 100 meter uden at stoppe, med en konstant acceleration. Inden han starter på de 100 meter løber han allerede 10km/t. Da han er færdig på de 100 meter er der gået 20 sek.Mit spørgsmål:A, Hvor stor er accelerationen på... -
Sinus og Cosinus
ForumindlægHej Studi9;s.Jeg skal til 10.-klasses mundtlig matematikeksamen på onsdag og er næsten færdig med at øve tingene igennem.Jeg har hørt lidt om Sinus og Cosinus, men ved ikke rigtigt hvordan man bruger det. Da jeg virkelig godt kunne tænke mig at komme lidt ud over pensum, vil jeg spørge, om der... -
analyse af 100 ord på tysk
Forumindlæghejsa, har en kort historie om 9;skolen9; til tirsdag.. jeg har skrevet 60 af ordene, men vil lige være sikker på det rigtigt, og det ville være rigtig dejligt hvis der en der ville fortælle mig hvordan jeg analysere den bagefter.. (: Ich bin im einer 10. Klasse auf eine Internatschule und... -
Differentialligninger
Forumindlæggivet funktion f(x)= kvadrod(x^2+x+4) find differentialkvotienten denne fik jeg til f9;(x) = 2x+1 / 2*kvadrod(x^2+x+4) givet funktion f(x)=(sine^x)*kvadrod(x-x^2) find differentialkvotienten denne fik jeg til f9;(x) = kvadrod(x-x^2)*e^x*cose^x+(2x-1 / 2*kvadrod(x-x^2))*sine^x en funktion ... -
Old eksamen - hvad skal man?
ForumindlægHej alle Jeg skal til oldtidskundsskab eksamen i næste uge, og jeg aner ikke hvad det går ud på.. Er der noget jeg skal forberede mig på hjemmefra? Og hvordan forløber selve eksamen? Jeg har hørt at man får en tekst, hvor man får 1 time til at analysere det og så skal man snakke ud fra det.... -
Valg af uddannelse!? :s
ForumindlægHej! Jeg har et ret stort problem. Jeg skal til at tage en IB (International Baccalaureate) fra efter sommerferien. Men jeg har enormt svært ved at vælge fag. Er der nogen som er bekendt med IB9;en og selv tager denne uddannelse vil jeg meget gerne høre fra jer. Hvilke fag mener I er bedst...
