Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16281 til 16300 af 40404
-
Kan ikke helt få den til at gå op
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætning; Børnene for hvis skyld vi er her, er meget ulykkelige til fransk, men kan ikke helt få den rigtig. Jeg er kommet frem til; Les enfants pour qui nous sommes ici, sommes très malheureux. Jeg vil meget gerne have den rettet og evt. en forklaring :) På fo... -
Seriøst problem!!
ForumindlægSidder med et seriøst problem! :( Det dreher sig self om tysk. Problemet er at jeg på ingen måder fatter tysk grammatik, men scorer alligevel 12-taller!??? Jeg kan bare hører når det skal være rigtigt, startede med at snakke tysk da jeg var 6! Stilene er selvfølgelige ikke fejlfrige, men det ... -
"Tager udgangspunkt i.." ?
ForumindlægHvordan vil man skrive: Teksten der omhandler spørgsmålet tager udgangspunkt i... Jeg indtil videre: Der Text handeln von die Frage (etwas als Ausgangspunkt nehmen ?) von -
Engelsk
ForumindlægHey er der nogle som gider at kigge mit engelsk igennem... ville være lækkert : The government and banks of Switzerland came under a renewed pressure, when the American administration put out a strong critical report concerning the Swiss’ banks treatment of the problem; restoration of money to th... -
Engelske ekstemporaltekster
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i engelsk og frygter ekstemporalteksten, som man trækker inde til selve eksaminationen, og tænkte på, om der er nogle herind, som har nogle liggende, som jeg kan øve mig på?Det ville være en stor hjælp - tak :) -
Løst eller sammensat verber korrekt?
ForumindlægLøst sammensat Aufgeben Anpassen Umringen Fast sammensat Untersuchen Überwachen Wiedersprechen Durchschneiden Har jeg placeret verberne korrekt? -
Cylinder - rumfang
ForumindlægHeij Allesammen ., Hjælp med den her: En cylinder-formet dåse skal være dobbelt så høj som bred ., Beregn dåsens diameter, når dåsen skal kunne rumme 1 liter. hurtigt hjælp tak -
Milna Moser: Mein zweiter Mord?
ForumindlægHej, jeg har trukket denne tekst af Milena MOser: Mein zweiter Mord. Jeg har forstået teksten godt, men er i tvivl om teamerne og slutningen. Er der nogle herinde der er har læst den? Svar tilbage tak :). -
Rettelse af kort oplæg
ForumindlægSkal holde et kort oplæg for klassen, og vil sætte pris på, hvis der er en der gider og rette det igennem. Det omhandler skudepisoden på en skole i Finland. Ein 18-jähriger Schüler hat am Mittwoch in einer finnischen Schule, 50 Kilometer nördlich von Helsinki, fünf Jungen, zwei Mädchen und die ... -
Aufgabe 1: Übersetze ins Deutsche:
ForumindlægNina ist 17, und Thomas ist 24 Jahre alt. Sie leben auf der straße vor Bahnhof Zoo in Berlin. Eines Tagen kam ein Mann kontakte sie. Er fragt, um sie nach Hause kommen. Er wird nicht an Weihnachten allein sein. Es stellt sich heraus, dass er andere Pläne hat, und der Besuch endet tragisch. Thom... -
Hvad er typisk dansk?
ForumindlægJeg tænkte lidt over. Hvad er egentlig typisk dansk? Og hvorfor? :) Håber i kan hjælpe mig -
Grammatiske fejl
ForumindlægHej Er der nogle der gider bruger 5 min på at kigge nedestående igennem for grammatiske fejl? Ville være en stor hjælp.. På forhånd tak:) Die Frau wohnte in DDR, während der Mann stammte aus die Republik der Verbund. Er hatte ein Haus mit große Fenstern und einem klein Garten, während sie hatte ... -
Bøjning af Gustar
ForumindlægHej, jeg sidder lige med mine spansk lektier, og kan ikke rigtig komme videre. Jeg skal bruge verber der tager indirekte objekt, men jeg forstår ikke helt hvordan sætningen skal stilles op. Jeg skal oversætte følgende sætninger til spansk. Gustar: Kan I lide dukkerne? Os gustan las muñe... -
Hjælp til lidt rettelse!
ForumindlægOversættelse fra DAnsk til SPansk. har selv forsøgt, men håber der er en der gider at rette det igennem, da jeg er i tvivl mange steder.. Dansk: da Paco og Iván er på jagt. Spansk: cuando Paco y Iván están de caza Dansk: En anden landarbejder Spansk: Otro trabajador (er det ik rigtigt at der ska ... -
hjælp
Forumindlægvil nogen være så sød at oversætte den : Eid ul-Fitr , er den islamiske Eid-fest, der markerer afslutningen på fastemåneden Ramadan. Den ligger på første dag i Shawwal, den tiende måned i det islamiske kalender. Denne dag er det forbudt at faste. Dagen markeres med en særlig bøn i moskeen, og de... -
spørgsmål
Forumindlægved nogen hvorfor øvelsen med charles lov også kaldes for: lufttermometeret?? -
Lungerumfang
ForumindlægForklar hvorledes man kan måle en persons lungerumfang (øvelse), og redegør for betydningen af lungestørrelsen -
Haster!! hjælp D:
Forumindlægjeg har brug for hjælp med nogle matematik øvelser. Håber nogen kan hjælpe. på forhånd tak. -
Konc. ?
ForumindlægHvordan løser man øvelsen: Beregn koncentrationen af thiocyanat, hvis [Fe3+] = 0,0174M og [FeSCN2+] = 0,0035M. ? -
hjælp!
Forumindlægnogen jeg kan kontakte, har brug for hjælp til en analyse af nogle øvelser.
