Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16301 til 16320 af 23489
-
Hjælp!?!
ForumindlægHej hej!Jeg er så uheldig at have trukket spansk, og det resultere jo så i at jeg bliver nødt til at studere dette rædsomme sprog. Jeg kan ikke noget særligt, og derfor vil jeg gerne høre om en af jer, der kan finde ud af det pis, har en idé til hvordan jeg sådan kan lære en smugle så jeg i hvert... -
oldtid spørgsmål
ForumindlægJeg vil gerne høre, om der er nogen som har nogle noter til symposion liggende. Jeg hentet den ene som ligger her på siden.Et andet spørgsmål, kender i nogle guldkorn som man skal få sagt, eller nogle gode sammenligning/perspektivering man kan lave, hvis man kommer op i nogle af følgende værker:H... -
Les roseaux sauvages - de vilde siv
ForumindlægTror officielt at jeg er blevet sindssyg!!!Nu har jeg i de sidste tre timer desperat forsøgt at lave et resume af "les roseaux sauvages" (de vilde siv), men det går ikke så godt...:(Jeg synes nemlig ikke rigtig der sker noget i den bog... Jo, fire unge og meget forskellige franskmænd de... -
selvstuderende
Forumindlægmin lillesøster går på HHX, hun har haft meget fravær grunndet sygdom. Hun skal til afsluttende eksamen til sommer og vil gerne vide, hvad reglerne er for at være selvstuderende - er der nogen her der kan hjælpe os? PFT -
Værdimængde
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal beregne en funktions værdimængde.Funktionen er givet ved to ligninger.Den ene hvor xDen anden hvor x>0Det samlede interval bliver så: ]1;1]??Men det kan vel ikke passe - det er jo selvmodsigende..Nogen der kan hjælpe mig? -
Oversættelse
ForumindlægHej derude. Vil høre om der er nogen, der kan kigge på min oversættele, og se om den er ok? Dansk: Vi møder Edith for første gang i det parisiske fattigkvarter Belleville under første verdenskrig. Hendes mor er gadesanger af italiensk-kabylsk afstamning , og hendes far er harmonikaspille... -
Maeve Binchy
ForumindlægEr der nogen der kender hende? Jeg vil gerne skrive 3.g-opgave om hendes roman "circle of friends" (på dansk: "Gode venner") Er der nogen der kender hende eller på anden måde kan være behjælpelig med at finde sekundærlitteratur?pft. Dunnar -
En (fejlplaceret?) fysikrapport.
ForumindlægJeg faldt netop over en rapport fra en klassekammerat (https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=3361,), som jeg tilfældigvis ved ikke kan have lagt rapporten herind. Jeg ved også at det ikke er noget personen ønsker kommer herind. Derfor vil jeg gerne vide hvem der har uploadet opgaven,... -
Er du egnet?
Forumindlæg...til at være astronaut!Jeg faldt over denne sjove test.http://www.rummet.dk/astrotest/astro.htmlDen er inddelt i 3 typer opgaver: Helbredstest, personlighedstest og mentalkapacitet-test.Den er faktisk ret sjov. Lad mig høre jeres resultat ;) -
shit
Forumindlæghey jeg har lige fået en fysik rapport for og lidt svært ved det ene spørgsmål som lyder hvad er et stroboskobog hvad kan det bruges til kan godt være det virker let men synes jeg ikke... hehe -
Sæt i ligning...
ForumindlægJeg står med en opgave jeg er lidt lost på, så håber nogen kan hjælpe =) Et kvadrat er 168 cm2 større end et andet, hvis side er 1/5 af det førstes. beregn arealerne af de 2 kvadrater... som sagt, håber nogen kan hjælpe.. -
Hvor man fejl kan man have skriftligt og stadig få 12?
ForumindlægEfter at have været til skriftlig engelsk A niveau har jeg alligevel opdaget 3 fejl. "in a incorrect way" "after her opinion" og "the sons feels". Hvis essayet nu ellers er godt tror I stadig godt man kan få 12? -
SSO-karakter
Forumindlægmåske er der ikke mange der er interesseret i at vide hvordan de danske gymnasieelever har klaret sig til sso´en men jeg er. Derfor kunne jeg godt tænke mig hvad I 3.g´er skrev om, har fået og om det var det I forventede.Jeg skrev selv i matematik og fik 10, jeg overvurderede måske mig selv og tr... -
Ækvivalenspunkt
ForumindlægHey, er der lige en der gider tjekke om jeg har forstået hvad ækvivalenspunkt er. Kan man fx skrive det her:Når der så ikke er flere chloridioner i opløsningen, er dette ækvivalenspunktet for chlorid. Ret eller forklar det hvis det er forkert, tak.Mvh LeMenga -
spm til fysikrapport
ForumindlægHejsa folkens:)På den sidste side på denne hj.side:http://henrik.thuesen.person.emu.dk/hth/fysplus/vejledninger/Det%20ballistiske%20pendul.docer der nogle spm, og jeg tænkte på om nogen ville kigge på dem og give et bud...på 1. og 2. spm har jeg et bud men jeg tror ikke det er tilstrækkeligt...ta... -
Dumpe matematik B
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal bruge matematik A for at komme ind på den uddannelse jeg vil ind på. Jeg supplere matematik B lige nu. Jeg har næsten lige været oppe i skriftlig eksamen og jeg er næsten 100% sikker på at jeg er dumpet. Jeg tænkte på om man kan komme videre til matematik neveu A h... -
Rend mig i traditionerne
ForumindlægHejJeg skal til at skrive opgave om Leif Panduros roman "rend mig i traditionerne" Men har problemer med at forstå tiden. Jeg er klar over at romanen langt fra er bygget kronologist op. Jeg har forstået det sådan at hovedpersonen David fortæller sin historie til en anden. - Men hvornår... -
Læserbrev/rettelse
ForumindlægHej sp. Jeg har skrevet en læserbrev omkring videoovervågning. Den fylder ca. 280 ord med overskrift & underoverskrift. Den skal rettes for stavefejl komma. Nutid datid osv. Har selv læst den igennem men kan ikke finde flere fejl :/ Ud over det, ville jeg også gerne have den i 2 k... -
Old -disponering
ForumindlægJEg skal op i old og tænkte lidt på at vi ikke rigtig har gennemgået særlig meget hvordan man skal disponere sin mundtlige fremlæggelse - altså den del der drejer sig om en tekst. Hvordan starter man om handlingen fx? Og hvad er godt at have med.Såvidt jeg husker er det vist vigtigt at starte med... -
finans og pengepolitik
Forumindlægkan man godt føre en lempelig finanspolitik, og samtidig føre en stram pengepolitik? formålet skulle være, at få flere folk til at se det kan betale sig at arbejde, ved at betale mindre i skat, og få højere rente til deres opsparing. eller er der en anden politik som gør det mere attraktiv ...
