Søgning på: tysk notater. Resultater: 16301 til 16320 af 18469
-
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Får I stress?
ForumindlægHej alle,Jeg vil lige høre - hvem synes, at der er ALT for meget at lave i gymnasiet/HF/HTX/whatever?I så fald, hvor meget har I at lave ? -
Gode råd - Matematik A-Niveau
ForumindlægHejsa igen igen (i må undskylde alle mine indlæg, jeg har bare et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.Jeg skal have matematik på A-niveau her efter sommerferien og jeg kan ikke lægge skjul på at matematik er et fag man skal bruge mange timer på, hver dag. Jeg har desværre set at mange folk &... -
Matematik på Computereren - hvordan?
ForumindlægHey folks. Jeg begynder på gymnasiet om en uge og jeg har anskaffet mig en bærbar så jeg kan tage noter istedet for alle de spildte håndskrevne noter jeg lavede i folkeskolen. Anyways min matematiklærer lærte mig aldrig hvordan man laver blækregninger etc på computeren, så jeg undrer mig hvordan... -
Danskopgave om "Den Kroniske Uskyld"
ForumindlægJeg skal til at skrive en stor opgave (i 9. klasse) inden for danskfagets faglige rammer. Jeg skal i opgaven beskæftige mig med romanen "Den kroniske uskyld" af Klaus Rifbjerg, på baggrund af følgende opgaveformulering:"Der ønskes en analyse og fortolkning af Den kroniske uskyld me... -
1.g opgave
Forumindlæghej, er der nogle, der ligger inde med et godt emne til 1.g opgaven? -
Samfundsfag
ForumindlægHej.Jeg er igang med at skrive en større samfundsfags rapport, og i min diskussion skal jeg inddrage, "hvilke sammenhænge der er mellem samfundsforandringer og individets identitet".Håber, at der er nogle som kan hjælpe.På forhånd tak. -
Imperialisme........what!!
Forumindlæghejsa......er der nogen der kunne give mig en beskrivelse af hvad imperialismen helt konkret er???Kunne jeg være så heldig er der var nogen der havde noter til bogen Imperialismen 1870 - 1914 af Henrik Skovgaard??? Eller fortælle mig politikernes og oppositionens betydning for den europæiske impe... -
Tillykke til studenterne & STUDI!
ForumindlægKÆMPE tillykke til årgang 2003 - nu begynder livet!!!!!!!!!!!!!!Og også et tillykke til studi.dk - en side jeg personligt har draget stor nytte af! (opfordrer hermed alle studenter til at lægge deres opgaver ud her - jeg har selv bidraget med en hel del):o) -
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
rettelse af tekst - hjælp.
Forumindlæghej. jeg har siddet og lavet min aflevering, men grammatik er ikke lige mig. er der nogle af jer som vil være søde at kigge det igennem for fejl? Lübeck hat 240.000 Einwohner und Lübeck liegt in dem Bundesland, Schleswig-Holstein. Die Stadt Lübeck ist eine Insel und die Wasser um die Stadt heisst... -
Filosofi, psykologi eller samfundsfag?
ForumindlægHej alle. Jeg skal på gym næste år og har lidt problemer med studieretnings sammensætningen :D Jeg ville gerne lige høre, hvad der ligger i disse tre fag. Vi snakker b-niveau. Og så ville jeg høre, hvad forskellen er de forskellige studieretninger, hvis sammensætningen er af samme fag og niveau... -
Foreløbigt subjekt
ForumindlægHej alle derude Jeg har lidt problemer med brugen af foreløbigt subjekt, jeg ved kun det drejer sg om ord som f.eks. that, there, who, which og spørgeord, er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare det, og måske ligefrem give et eksempel Tak på forhånd -
et ord/begreb
ForumindlægEr der en der kan være sød, og fortælle mig, hvad ordet, stereotyper betyder, og hvorfor det spiller en vigtig rolle på min skole (handelskolen) med det mener jeg, at vi arbejder med det i en bog som hedder kultur, men nu skal vi til at læse en tekst og fortælle de gode og dårlige sider ved det... -
fejl i denne sætning
ForumindlægHej. Jeg skal finde en eller flere fejl i denne sætning, men jeg er lidt i tvivl. Håber nogle kan give mig hints om, hvad fejlen kan være.. Jeg vil umiddelbart sige, at "sie" er fejl, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal rette det til? Altså, ved ikke om det er han, hende, den ? ... -
Danskopgave om Edgar Allan Poe... Hjælp?
ForumindlægJeg har om forfatteren Edgar Allan Poe og om hans novelle Huset Ushers Fald... Jeg synes selv jeg er kommet godt afsted med hvad jeg har fået lavet, men nu viser det sig bare at min dansk lærer er ekspert på netop Poe. Så jeg er blevet lidt bange om det er godt nok.Ville hører om der er nogen der... -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg har aldrig været rigtig god til engelsk. Det startede i folkeskolen, hvor jeg kom bag ud og fik udviklet en angst for at kommunikere (skrift/tale) på engelsk. Jeg var bange for at tale og skrive på engelsk igennem flere år. Jeg overkom min frygt efter to udenlandske studieophold (i Tyskland ... -
Kemi nørd søges
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Kemi? Fik du karakter omkring 10 eller 11? Var du kanon til at skrive noter? og kan du forbinde faget med en computer..Så er det lige dig jeg har brug for til et rigtig spændende projekt. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adr... -
Historie klog person søges..
ForumindlægJeg fornyede mig ;-)Hejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Historie? Fik du karakter omkring 10 eller 11? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for til et rigtig spændende projekt. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: maicecilie@... -
i was....?
ForumindlægHej alle. Kan nogen forælare mig helt præcist, hvornår det er at man buger "I was" og "I were"? /signe
