Søgning på: tysk notater. Resultater: 16341 til 16360 af 18469
-
Oversættelse
ForumindlægHej! Skal oversætte denne tekst fra kommenteringsopgaven Politikerin:I efteråret 1994 fik socialdemokratiet, SPD, over 30% af stemmerne ved valget i den meget konservative delstat Bayern. Partiets leder er den 51-årige Renate Schmidt, som også er vicepræsident i forbundsdagen. Efter hendes succes... -
Oversættelse
ForumindlægHejsa :)\nSidder lige og laver en oversættelse, hvori der er nogle sætninger, som er lidt kringlede. I får den lige: \n\nDenne gang ankom sigøjnerne sent til vores lille by. Det var allerede efter pinse. Alle i byen havde håbet på, at de havde valgt et andet sted for sommeren. Men på den sidste t... -
Homonymer
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20607 Nogle Experter som kan hjælpe! -
Skriftlig engelsk- karakter
Forumindlæghej allesammen Jeg vil bare spørge jer om noget. Vi har fået standpunktere får et par dage siden og jeg fik 10 i skriftlig engelsk. Jeg syntes at dette er lidt mærkeligt da jeg i mine 3 sidste stile har fået 12. Til terminsprøven vi lige har haft fik jeg også en samlet karakter på 12. Har tæn... -
Gået ned i gym?
ForumindlægEr der andre end mig der er gået ned i karakterer fra folkeskolen til gymnasiet?\nJeg gik fra 8,4 til 7,8, så det er ikke så slemt som jeg regnede med. Hvad med jer? -
Snørklede sætninger...
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her med en tyskoversættelse, og der er et par sætninger, jeg gerne vil høre jeres respons på:Mit nye liv i den lille by, som vi bor i nu, er ret roligt og ensformigt; men egentlig er jeg HELT GODT TILFREDS med min nuværende tilværelse her.Mein neues Leben in dem kleinen... -
Præpositioner med kasus
ForumindlægJeg sidder med en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus, sætningen lyder således: Vores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget. Jeg har skrevet: Unser Zug fährt in die Fähre. Auf der Fähre hält den Bus vor des Zug. -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHej allesammen ;) Håber der er nogen som har tid og lyst til at kigge på en oversættelse jeg har lavet :) Foran det røde hus stod to piger og talte om deres forældre. Bilen kørte med stor fart gennem byen. Han bor hos sin søster. Vi steg ind i bilen og kørte ud på landet. Den lille dreng va... -
Er den her sætning oversat rigtigt.`?
ForumindlægI 3. runde går Lola på casino og vinder nok penge til at hjælpe Manni In der dritten Runde Lola geht im Casino und gewinnen genug Geld zu Manni helften. På forhånd tak. -
Ting, man bør vide/lige så godt kan lære på gymnasiet
ForumindlægJeg går i 9. og skal til næste år begynde på gymnasiet.Så jeg tænkte på, om der er noget man ifølge dig skal vide? Sagde dine nye klassekammerater noget, hvor du tænkte, at det burde man vide fra folkeskolen af?Eller noget man lige så godt kan lære nu, fordi man bruger det rigtig meget i gymnasiet? -
rettelse af stil ca. 400 ord
ForumindlægJeg ville blive meget gald hvis der var en der lige ville påpege de værste fejl i denne stil.på forhånd tak..Was machen wir jetzt?Doris Dörrie hat den Roman >Was machen wir jetzt? 1)Franka ist 16 Jahre alt und sie ist schwanger. Sie erzählt es zu ihren Eltern, aber Sie werden nicht froh. Denno... -
Samme betydning?
ForumindlægHej folk :D Betyder fremstilling og produktion det samme? Hvis nej, hvad er så forskellen? :-) -
Rettelse af opgaver
ForumindlægHej,Håber der er nogle der gider at rette følgende sætninger:Indsæt den rigtige præteriumform af verberne.1) (laufen) Er LÄUFT immer 1200 m.2) (finden) Wir FANDEN den Geldbeutel wieder.3) (frieren) Es FRIERET heute Nacht.4) (sprechen) Marion und Wolfgang SPRECHEN lange über ihre Probleme.5) (sehe... -
rigitgt
ForumindlægEr dette korrekt.. lad vær med at rette den, men fortæl blot hvor fejlen består.Ich will gern erzählen von sportsskandalen, welches damit der sport themen gehören. -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Konsekvenser af flytningen fra Bonn til Berlin
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en aflevering, hvor jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilke konsekvenser har det haft for Berlin, at regeringen og forbundskansleren flyttede til Berlin i 1999? Jeg har haft skrivedage, og sad med spørgsmålet hele dagen i går, men har ikke kunne finde frem t... -
Forskellen mellem HTX og STX
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad forskellen mellem HTX og STX er? Er det rigtigt at HTX sætter mere fokus på naturfaglige fag? -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
Det HASTER please!!!
ForumindlægHej skal lave en tekstanalyse af den som blinker er bange for døden. og skal besvare disse spørgsmål!! Beskriv peritekstens denotative, konnotative, og tekstlige niveau. 2. Dernæst finder du ved at google på nettet eksempler på epitekster om værket. Vælg en eller to epitekster og skriv en kort...
