Søgning på: tysk notater. Resultater: 16381 til 16400 af 18469
-
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
The Exorcism of Emily Rose?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har set denne film? I så fald, er den ikke bare uhyggelig. Jeg synes virkelig den er, i og med, den er baseret på en virkelig hændelse. Ja det gør det jo ikke sjovere. Jeg synes I skulle se den. Og jer der har set den, hvad mener I om den? -
Kommentere synspunkter
ForumindlægHej, jeg skal kommentere en 'artikel' om en som fortæller sine politiske holdninger og argumenterer for, at 16-årige skal have valgret. Hvordan præcis kommenterer man synspunkter, og hvordan starter man? -
Nogen der gider og rette disse får linjer?
ForumindlægSkal fremlægge det for klassen, og er ik så god til den grammatiske, nogen der gider og rette igennem?:) taak. ______ Scene 55: Hotelzimmer Handelt von Sophie und Konrad in das hotelzimmer. Sie schlafen beiden. Aber plötzlich hört Sophie, ein rollendes Geräusch und sie erwacht und ruft an Ko... -
Engelsk og Europæiske studier AU
ForumindlægHejsa :) Er der nogle herinde som læser engelsk og europæiske studier på Århus Uni? Det kunne være ret fedt at hører om hvordan studiet er, hvordan det står til med jobmuligheder, hvilket kandidat man kan vælge, og selvfølgelig hvordan studiemiljøet er! Jeg er nemlig MEGET interesseret i ... -
Hjælp til biologi eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste... -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb.... -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
effektforbrug
Forumindlæghej der står i min opg at en pc har et effektforbrug på 250 W a. hvor meget elektriske energi bruger den på 12 timer 250*360000=90000000 ---------------------= 7500000 12 -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ? -
Eksistentialisme
ForumindlægHvad ville man kunne perspektivere til, hvis man kom op i eksistentialisme? gerne en religion eller en anden filosofi.. -
Hjælpeverber?
ForumindlægJeg roder fuldstændig rundt i dem.. :-( Oversættelse: Elizabeth er blevet skuespiller Hun har været i Amerika Hestene var blevet trætte Bananerne havde været friske Nu var de blevet rådne - Hjælp søges! -
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
Rettelse af kun 8 linjer
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette for fejl i min oversættelse? Gerne inden onsdag d. 11, på forhånd mange tak! :-) Jeg vil sende det i en besked til dig. -
HJÆÆLP: Nogen der har noget med Herman Bang "Pernille" ??
ForumindlægNOGEN DER HAR NOGET MATERIALE TIL HERMAN BANGS NOVELLE "PERNILLE" På forhånd tak :) -
Rettelse Hurtigt.
Forumindlægde var de to ældste og havde flest erfaringer end de andre venner, så det var de to der næsten altid skulle op på togets tag og surfere. Sie waren die zwei Alter und hatten viel Erfarungen enterweder sie andere Freunden, so es war die zwei, der fast immer sollen auf an Der Dach des Zug und surfe... -
Præpositioner
ForumindlægUnder operationen arbejder lægerne hurtigt. Durch die Operation arbeiten die Ärzte schnell. Han går ind i huset. Er geht in das Haus. Katten ligger på bilens motorhjelm. Die Katze liegt auf der Motorhaube des Autos. Edderkopperne sidder under loftet. Die Spinnen sitzen unter der Decke. Hun... -
Hvilke sætninger er korrekte?
ForumindlægDer er 4 styks at vælge imellem, og spørgsmålet er dette indlægs overskrifts ordlyd: 1. They went on a three months training course. 2. They went on a three months' training course. 3. They went on a three month's training course. 4. They went on a three-month training course. Jeg hælde...
