Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16481 til 16500 af 22496
-
Engelsk eksamenssæt august 2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (B) fra august 2009? Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet men især 1. del da jeg har sværest ved det grammatiske! Håber på et hurtigt svar! :) -
Kan nogen hjælpe mig med denne disse sætninger?
ForumindlægSætningerne efterfølger ikke hinanden, hvis det virker underligt :) Der Text ist eine Systemkritik vom System der DDR. Wegen seiner Aktion verliert Thomas die Macht, und Ruhe findet sich wieder in der Gesellschaft ein. Das ist ein Symbol für die Unterdrückung der Regeriung. Thomas kämpft gewis... -
rette min stil. for sprogfejl
ForumindlægEr der en der vil rette min stil. for sprogfejl. Og for kommer og punktummer. Jalousie Drab Nygift Mand dræbt med kniv i bryllupsdagen. Broren gik amok og dræbte sin egen bror. Politifolk jagter netop nu den formodede gerningsmand Ebbe der er mistænkt for at have dræbt sin bror. Efter politiets t... -
Rettelse: Dødsstraf.....
ForumindlægDødsstraf Går du ind for dødsstraf: Det er et svært spørgsmål, fordi der altid er to sider af en sag. Jeg går på ingen måde ind for dødsstraf. Det ville være fuldstændig uacceptabelt hvis en uskyldig blev dømt til døden. Jeg mener, at dem der går ind for dødsstraf er et ondt mennesker, fordi de... -
Hjælpe Verber
ForumindlægHeeey. Er der nogen der ved noget om hjælpe verber på engelsk? -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
Hjælp?
ForumindlægHej folkens , jeg skal skrive en stil om min barndom, men ved ikke hvordan jeg skal starte. Har i nogen ideer (: -
Er mine sætninger rigtige? (4 i alt)
ForumindlægHejsa! Jeg har oversat disse sætninger fra dansk til tysk. Kan i fortælle mig, om de er korrekte eller ej, og evt. hvad fejlen er? 1. I begyndelsen virker disse kvinder, som om de er helt normale. - Am Anfang wirken dieser Frauen, als ob sie normale sind. 2. Hævnen kan være planlagt. - Die Rache ... -
Adjektiv / adverbium
ForumindlægJeg kan ikke se fejlen i denne sætning ? The fish smells badly ? tak på forhånd. -
Asien studier
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil meget gerne læse noget med Asienstudier på KU efter sommerferien. Men nu er jeg blevet i tvivl om jeg skal vælge Japanstudier, Kinastudier eller Koreastudier. Umiddelbart synes jeg Japanstudier lyder mest spændende men jeg tror ikke mit snit er højt nok til det, derfor... -
Dårlig til tysk!
ForumindlægHej, jeg ved godt at det her ikke rigtigt hører til herinde, men ville alligevel gerne spørge. Jeg har haft tysk i et stykke tid nu, og jeg fatter næsten ingen ting, jeg får normalt 4 i skriftig, og samme i mundtlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil virkelig gerne have en bedre karak... -
Bestemte artikler
ForumindlægVed nogle artikler sættes del eller a foran (v. artiklen el sættes det altid sammen til et ord), men er der flere "ord" der sættes foran artikler end del eller a? -
Oversættelse af trický sætninger
ForumindlægGodaften folks! Sidder med to dumme, men korte sætninger. Umiddelbart, var de lette at oversætte, men så synes man, at det lige var en tand for let. Så min tvivl er steget til hovedet, om læreren ønsker noget særligt ud af denne oversættelse. Kan nemlig ikke finde ud af, hvilken måde jeg ska gøre... -
Cosinus-relationen
ForumindlægJeg skal regne AC ud, af en firkant. AB=761, AD= 362, DC=498 og Diagonalen AC=640,68, hvordan kan jeg så finde siden BC og vinklen B? -
oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægEr han i klassen? hun bliver tit træt klassen har en ny lærer skolen og læreren er glade hun så ham ikke tit han kan ikke finde sit skema skemaet er til hende håber DU vil hjælpe :) -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
Er der virkelig ingen der gider hjælpe?
ForumindlægDet er bare at læse min tysk stil igennem og den kun 150 ord ca. Det vil virkelig betyde meget, hvis der er en af jer, der vil kigge den igennem og komme med feedback evt. ændringer. -
Tysk eksamen
ForumindlægJeg har trukket tysk b og skal til mundtlig eksamen. Har i nogen gode råd derude og hvordan kommer eksamen til at foregå? Er det svært og få en god karakter? Har de høje forventninger osv? Takker på forhånd -
Spansk aflevering :)
ForumindlægHej, jeg har en spansk aflevering for til i morgen, og hvis der er nogen der har tid og lyst, gider I så ikke tjekke den igennem for fejl? :) (jeg har kun haft faget i et halvt år, så jeg er ikke så god - endnu) De viaje En esta vacaciones he estado en Barcelona con dos amigas. Ellas llaman Chris... -
Hvordan kan man bedst forberede sig til den skriftlige eksamen i Dansk på A-niveau?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har et år til at forbedre mig danskfagligt. Jeg skriver utrolig sjældent tekster og har været for ringe til at aflevere mine danskafleveringer. Jeg er meget fattig på oplevelser og fattig på ord, og jeg mærker derfor en stor frustration, hver gang jeg skal skrive en dansk...
