Søgning på: fysik projekt. Resultater: 16581 til 16600 af 20688
-
Layout i matematik forum
ForumindlægHmm... Jeg tænke om man ikke kunne implicerer noget mathtype/equation editor agtigt i forummet (hvis det altså eksisterer til den slags brug)? Det er trods alt det forummet bliver brugt mest til...Bare en idé :) -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Hjælp til valg af emne
ForumindlægHej...\n\nVi er to piger, der går i 8. klasse og derfor skal til at lave projektopgave for første gang. (uge 4) Vi har imidlertid gået den sidste måned og tænkt på, hvilket emne/problemstilling vi kan have, og vi er efterhånden ved at være godt desperate: VORES HJERNER ER TOMME!! \n Derfor håber... -
kun 300 ord ;)
Forumindlæghey.. er der nogen der vil læse min stil igennem, nu synes jeg ligesom at jeg ikke kan komme videre! kan ikke finde flere fejl, men ved at der sikkert er flere..den er ikke så lang, så hvis der er en der har tid kan de bare kigge den igennem.. her kommer den.. (det er bare et summary)The main cha... -
matematik hjælp søges
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige på 19 år, går i 2.g og har matematik på B niveau, som jeg afslutter her til sommer. Jeg vil meget gerne ha' noget hjælp til at forberede til skriftlig eksamen og eventuelt mundtlig eksamen. Jeg tænker 1-2 gange om ugen eller deromkring, men alt det der kan aftales nær... -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
kort Oversættelse skal rettes
Forumindlæg12 students on the alternative film school in Copenhagen are excited to work with their finishing project. It is succeed for them to get an celebrity, as it is the American author and instructor Paul Auster, to decide the conditions for their final movie. They shall be created from following quo... -
KU vs. RUC
ForumindlægHej...Jeg går i 3.g og tænker derfor lidt på hvad jeg skal lave efter sommerferien. Jeg overvejer både studier på KU og på RUC, men jeg har hørt gode og dårlige ting om begge steder. Jeg håber, at der er nogle herinde, som kan afkræfte, eller bekræfte disse rygter.1. RUC er et discount universite... -
Figur numre
ForumindlægHvordan laver man figur numre, på samme måde som LaTeX laver afsnit numre... altså:Første afsnitFigur 1.1: tekst1Figur 1.2: tekst2Andet afsnitFigur 2.1: tekstFigur 2.2: tekstosv osv :-) -
AT - samfundsvidenskab metode . Hjælp! HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til AT og jeg vil gerne have nogle idér til hvilken metode jeg præcis benytter mig af . Jeg har om identitet og har fagkombinationen Dansk/Samfundsfag. Jeg har analyseret en bog med henblik på personens identitetsdannelse og så har jeg brugt Anthony Giddens og Beck's te... -
Skriftlig eksamen 2006
ForumindlægHvad synes i om sættet?? Personligt synes jeg det var vidunderligt - men, måske ikke så omfattende som de andre år. Der var jo fx intet (næsten) med økonomi!!! men når det så er sagt, så synes jeg det var et fedt emne! - som man kunne skrive en masse om.. -
Frontpage 03 og Dreamweaver 8
ForumindlægHejJeg er lidt i en katastrofe!Jeg skal aflevere en opgave i IT på tirsdag, altså en hjemmeside. Jeg har indtil videre arbejdet med den, og lavet en masse af den via Frontpage 2003.. Men, nu, pludselig - virker min Frontpage ikke mere.Det er ret vigtigt jeg får det afleveret på Tirsdag, da vi mås... -
Yahya hassans digtsamnling - Hvem er "jeg´et"
ForumindlægHej allesammen Jeg er lige blevet færdig med at læse Yahya Hassans digtsamling, men jeg har lige et undrende spørgsmål som jeg håber i kan besvare. Jeg undre lidt over hvem "jeg" personen er i digtsamlingen, man får det ikke at vide direkte.. Derfor tvivler jeg lidt om det er Yahya ell... -
Diskussion Ud fra en tekst
ForumindlægHvad vil det sige Diskutere ud fra en tekst og argumenterer? -
Hvor skal jeg læse statskundskab/samfundsfag?
ForumindlægJeg er lige ved at være færdig med 2.g og i løbet af 3.g (og 4.g) skal jeg til at finde mig et universitet at studerer på.MEN hvilket skal jeg vælge? Hvor er det bedst at studerer statskundskab/samfundsfag?Håber at få lidt vejledning her, for dem fra uddannelesescentrene er ikke for kloge. -
Matematik, Matmeatik-Økonomi
ForumindlægHej Er der nogle, som studerer matematik eller matematikøkonomi, for så vil jeg meget gerne hører om uddannelserne. På forhånd tak! -
Eventuel tilknytning af studievejleder!
ForumindlægDa jeg synes at studieportalens forum er et fremragende sted til generel disskusion og opgavehjælp og diverse andre forespørgsler, forekom det mig, at der kun et på et punkt mangler en vis form for professionalisme herinde, nemlig inden for kategorien studievejledning.Studievejledningen her på si... -
Hjælp til grammatik-rettelse af oversættelse.
ForumindlægHej er der nogen som vil hjælpe mig med at finde fejlene i denne oversættelse som jeg har lavet? Gillian and her husband lives in Stapleford; she works in a company in Cambridge. Every morning she takes the train to the city and hurry to the office, where she starts the day with a cup of ... -
Dommer ;)
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig helt præcist, hvordan man kan blive dommerfuldmægtig? Har hørt en skrøne om at man skal være en advokat med visse erfaringer, for at være det, men det lyder urealistisk ;D TheRose -
Hvad er værst; 1, 2 eller 3.g??
ForumindlægHej Alle sammen! Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og ville gerne høre nogen andres erfaringer. Mit spørgsmål er; Synes I at 1.g, 2.g eller 3.g var værst, med hensyn til lektier og afleveringer? I Folkeskolen har jeg altid lavet alle lektier og afleveringer, kan man nå det i gymna...
