Søgning på: fysik projekt. Resultater: 17141 til 17160 af 20688
-
skitser rettelse
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=16156 mit bud : 1100 Varesalg Kredit : 5000 14261 Købsmoms Debet : 1250 12310 Kasse Debet: 6250 korrekt?? -
Arkæologi - 1. årsopgave, hvordan?
ForumindlægJeg skal netop til at påbegynde min 1-årsopgave i forhistorisk arkæologi og har valgt at skrive om 'København i middelalderen'. Jeg er dog i tvivl om hvad der forventes af sådan en 1. årsopgave på universitetet og hvordan jeg skal gribe den an? Jeg har hørt, at den i stil minder meget om... -
Ph.D. Optagelse
ForumindlægTil rette vedrørende, Er der nogen herinde, der skulle være bekendt med, hvordan man søger ind og bliver optaget på en dansk Ph.D. i økonomi, gerne den Ph.D., der ligger i forlængelse af den hæderkronede danske cand.polit. grad? Jeg har læst i udlandet for det meste, hvor vejen er meget simpel... -
Hjælp til valg af SRP, tak.
ForumindlægHej, Jeg har to spørgsmål, som jeg meget gerne ser svar på. På forhånd tak! 1) Jeg har mulighed for at skrive i følgende fag: Engelsk-Spansk Engelsk-Dansk Engelsk-Historie Engelsk-Samfundsfag Har du nogle ideer , hvad jeg kunne skrive i/om, til de forskellige fag af ovenstående? - Dog undgår jeg ... -
bog
Forumindlæger der nogen der vil rette 4 linier? -
Komplekse tal
ForumindlægUdtryk det komplekse tal: e^(2+1-i3π) / (1+i) på rektangulær form og på polær form. Kan ikke helt komme i gang. -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
Rettelse af Eksamen??
ForumindlægHej nogle der vil læse min eksamen igennem, og giv mig en vurdering, jeg nået uheldigvis ikke at rette den igennem, og manglede lige lidt perspektivering. Nogen der har lyst? -
FEDE/GO Film
ForumindlægHar du set nogle gode eller fede film , som du synes vi/jeg bare simpelthen skulle se .. Så skriv dem her .. (: -
KIG HER: Er det muligt?
ForumindlægJeg har brug for at komme ud med noget, og spørge her. Tror I, det er muligt at stige fra hvad ... 4 i skriftlig biotek-karakter til et 12-tal til den skriftlige eksamen? I så fald, hvordan synes I jeg skal begynde at forberede mig? Der er vel 1,5 - 2 måneder tilbage, til jeg skal til eksamen. J... -
Finanskrisen
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive min SRO om Finanskrisen jeg har henblik på Børskrakket i 1929. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad årsagen til vores nuværende krise er? er der nogle der skrive om det samme, der har fundet nogle gode bøger eller hjemmesider - muligvis har skrevet en opgave med nogenlund... -
Hvis at parablen har ligningen med forskriften
Forumindlægf(x)= -0,005388*x^2 - 0,1106 *x +19 for 0<= x <=50 Parablen er 19 meter høj og 50 meter bred og har en vinkel på 33 grader. Den skærer y-aksen på 19 og x-aksen på 50 -
videregående studieliv og fritid
ForumindlægHej! Har lige afsluttet 3.g i år, og har derfor søgt videregåeende uddanelse. Ville egentlig bare lige høre jer ad, om hvor meget 'fritid' man har på UNI. Er kun 18 år og tænker om et sabbatår ville være bedre, hvis man ikke føler sig klar til læse yderligere 3 år. Altså med mindre man ... -
Hvad sker der?
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke aflevere sin SRP? Bliver man smidt ud, får man -3 eller skal man lave den om året efter? -
Oversættelse til hverdagssprog.
ForumindlægJeg har en opgave i samfundsfag, hvor jeg skal skrive om Liberal Alliance. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af at oversætte til hverdagssprog. (Har fundet teksten på deres hjemmeside) P.S. går i 8. klasse. Nogen der kan hjælpe med oversættelsen? Skal bruge det hurtigt. Her kommer det: Uddannelse ... -
Vedr. problemformulering.
ForumindlægHej, Jeg skal til, at lave en opgave i faget samfundsfag, men kommer ingen vegne grundet min problemformulering. Eller mangel på samme. Det forholder sig sådan, at min lærer kræver, at vi laver en "HVORFOR" problemformulering, og det evner jeg simpelthen ikke. Han er ikke til megen hjæ... -
Klage over eksamen?
ForumindlægHej. Jeg har været til min 9.klasse mundtlig dansk eksamen idag.. Jeg sidder og analysere min tekst da jeg opdager den slutter pludselig. Jeg spørger efterfølgene lærer og censor om der er sket en fejl.. Det viser det sig der er, jeg manglede cirka en kvart side- slutningen.. Jeg er på dette tids... -
Palæstina konflikten
ForumindlægHej alle Jeg er godt nok forvirret over palæstina problemet.. håber nogle kan hjælpe mig med at få bedre styr på det. Så vidt jeg har forstået det, så var det østeuropæiske jødere, med Herzl som formand (zionister), der ønskede frigørelse og selvstændighed og derfor også et land for dem selv. Der... -
rygning
ForumindlægHej læsere! vi er igang med spørsmålet "hvad kan vi gøre fremadrette og hvad gør vi nu?" iforhold til ryger og ryger som starter allerede ved 12 årsalderen. nogle der har ideer til hvad man kunne gøre fremover og hvad har vi gjordt...? tak på forhånd ;) -
Carmen serier
Forumindlægen carmen serie er 1 1 1 3 5 9 17 31 Altså 1 1 1 og derefter er det summen af de 3 forgående led. 1) Skriv et program der viser de første 15 i carmen serien 2) skriv en funktion der beregner det n'te element i carmen serien 3) skriv en dynamisk funktion, der beregner det n'te element ...
