Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 17221 til 17240 af 63056
  • nogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng

    Forumindlæg
    nogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng
  • Hvor meget kan man nå?

    Forumindlæg
    Hejsa!Måske er der blevet svaret på det her før, men har søgt lidt rundt og har ikke fundet det!Jeg skal op i matematik på tirsdag og har lidt problemer med at finde ud af hvor meget man kan nå på de 25-30 minutter man har inde til eksamen.Jeg tror det tager længere tid derinde, end når man sidde...
  • mængdelære/nedadstigende faktoriel

    Forumindlæg
    hvad er det nedadstigende faktoriel N^(2), med andre ord hvad er "N i 2 rund" når N er en mængde, nærmere mængden {1,2,...,n} ? jeg ved at det nedadstigende faktoriel n^(2), ("n i 2 rund") er lig n!/((n-2)!) NÅR n ER ET TAL men kan ikke lige finde ud af at overføre denne viden...
  • gud

    Forumindlæg
    hejsa,,jeg skal skrive om hvad gid skabte først - i rækkefølgen:Det tog gud 7dage for at skabe jorden!1) Himlen og jorden.2) Lys og mørke. (første dag)3)
  • Induktion

    Forumindlæg
    Hvad er matematik induktion og hvordan bruger man det?
  • Hvad syntes i om Biologi(A) eksamen 2007?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg vil godt høre hvad jeres mening er om den skriftlige eksamen i BiologiA i år, 2007? Efter min mening var sættet sværere end mange andre eksamenssæt som vi har løst i årenes løb? Hvilke opgave valgte i, og hvorfor? Og hvad mente i var faldgruberne?
  • BEdre og større ordforråd?

    Forumindlæg
    HVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag?
  • Fra fahrenheit til celcius

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at udregne opgave 6? Fra fahrenheit til celcius :-) Tak på forhånd :)
  • Wikipedia som fodnote?

    Forumindlæg
    Mange er jo meget kildekritisk overfor wikipedia, men jeg har nu brugt den i forbindelse med mit projekt. Vil det trække ned, hvis man har det stående i fodnoten?
  • menstraution

    Forumindlæg
    jeg skal op i biologi imorgen, og kan slet ikke forstår negative feedback. er der nogen der kan hjælp mig med at forklare det? tak på forhånd
  • Bestem x når y=11,5

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal bestemme x, når y er 11,5. a= 1,5 b=3 Så nu sætter jeg mine værdier ind i ligningen: y=b*x^a så der står 11,5=3*x^1,5. Hvordan får jeg potensen, 1,5 ned, eller hvordan løser jeg ligningen. :( Håber på der sidder nogle kloge hoveder?:(
  • Andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har fået en matematik opgave som jeg sidder lidt fast i, og kunne godt bruge lidt hjælp! Opgave lyder på: Grafen for en eksponentiel funktion f går gennem punkterne (2,6) og (9,4). a) Bestem ved beregning en forskrift for f. b) Bestem halveringskonstanten for f- Opgave...
  • Gode råd søges..

    Forumindlæg
    Jeg skal op i historie på tirsdag d. 16. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig.. nogle der har nogle gode råd? Håber virkelig der er nogle der har nogle gode råd. (:
  • 100 % når..

    Forumindlæg
    Hej. Ville i være søde at hjælpe med en procentopgave.. Opgaven er sådan: Hvad er 100% når (f.eks.) 60 svare til 15% :Ved godt har sendt mange spørgsmål ind, men har store problemer med procent. :-)
  • Latin - rettelse

    Forumindlæg
    Har oversat to sætninger og fundet finde den syntaks del af dem. Kan i se om det er rigtigt oversat, og analyseret? • ‘Nescio litteras, ut scis, brute!’ respondet iris • Nescio kan ikke læse, som ved intet’ svarer Iris. • Respondet = verbal led, iris= subjekt, N...
  • forholdsord

    Forumindlæg
    Hej er i gang med en opgave om forholdsord på engelsk:) der er nogle sætninger som jeg ikke rigtig kan finde ud af håber i vil hjælpe:);) 1) I må ikke lege på gaden. 2)drengen kom løbene imod os. 3) vi hørte ham i radioen. 4) vi har ventet på dig. 5)vi spiste frokost på en restaurant. Det som je...
  • Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    2 opgaver til hjælp, det haster
  • x/a=b/c ??

    Forumindlæg
    Opgaven lyder således. x/a=b/c jeg skal isolerer x. Men hvordan gør jeg?
  • Eksamen - Billedkunst C stx.

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen i billedkunst, på c-niveau? All i know, er bare, at vi skal præsentere vores eksamensprojekt, men der skulle vist også være noget yderligere. Hvordan forgår det? På forhånd, tak! (:
  • Sætning eller ej?

    Forumindlæg
    Er dette en sætning eller ej? Han svare ikke på hendes besked. Jeg tænker, at det ikke er nogen sætning, da verbet "svare" ikke er nogen finit form -> det står i infinitiv. Har jeg forstået det rigtigt, eller ej?