Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17221 til 17240 af 24857
-
P= P0*a^t opgave???
ForumindlægHej :-) I dette opgave har jeg ingen idé om hvad for en formel jeg skal bruge, eller hvad for et ''emne'' i vil give opgaven, sådan at jeg ved hvad det drejer sig om. Her kommer opgaven: Følgende tabel viser for hvert af årene 1992- 2006 mængden af udvundet solenergi i S... -
Terror
ForumindlægHver gang der er tale om terroe indblandes religionen næsten altid. Hvvorfor er et terror angreb ikke noget politisk? Hvorfor har religionen altid en vigtig rolle i sidste øjeblik? Det ender altid med Islam vs. Kristendommen hvorfor?? -
STX
ForumindlægHej alle sammen :) jeg er ikke specielt god til matematik da jeg kun får 4 :/ jeg ville høre om jeg kunne klare B niveau på STX med kun 4 ? eller er det bedst med c niveau ? på forhånd tak :) -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
Ret fejlene :-)!
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl herinde som vil være så flink at rette fejlene i min Spansk stil? En el día de la familia española moderna hay un pequeño número de niños pequeños. La tasa de natalidad en España es muy bajo, alrededor de 1,2 hijo... -
Færdighedregning
ForumindlægHver gang jeg er oppe til færdigheds regning får jeg 7, selvom jeg synes det er en nem omgang matematik, og jeg er sikker på jeg sagtens kunne få 10-12 hver gang, hvis ikke hele min krop begynder og ryste og jeg bliver nervøs under prøverne. Har i nogle tips til hvordan jeg kan få styre på m... -
Hvordan kan jeg blive bedre til samfundsfag?
ForumindlægHejjjjjj Jeg næsten lige startet i 8. klasse og vi har fået samfundsfag. Jeg får slet ikke noget at sige i timerne fordi jeg næsten ingen ide har om hvad min klasse og lærer snakker om. Er der nogen der ville hjælpe? -
Læse tekst og høre tekst
ForumindlægGoddag alle sammen Jeg skal op til et mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til, hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af??? Faget er engelsk Hvad gør jeg i en læsetekst og en høre tekst? -
NOVELLE
ForumindlægHejsa. Jeg skal til at skrive en novelle. JEG KAN IKKE HUSKE, må man skrive som "jeg-person" i en novelle. ? -
klage over undervisning?
ForumindlægJeg har en dansklærer, som jeg har store problemer med. Vi kan ikke enes på det personlige plan, men det er sådan set ligegyldigt. Problemet er at vi virkelig ikke laver noget som helst i timerne. Tiden går med pjat og pjank, og jeg spilder virkelig min tid der. Pensum siger at man skal lave 26 ... -
3.g Jean-paul Sartre - Kvalme
ForumindlægJeg har rodet mig ud på dybt vandER der nogen der har en opgave liggende, eller kan give nogle gode råd til hvordan jeg skal håndtere analysen !!? -
Forståelse af forskelle
ForumindlægSidder lige i øjeblikket og overvejer forskellen mellem Direkte demokrati over for detagelsesdemokrati, og konkurrencedemokrati over for repræsentativt demokrati. Hvad er foreskellen? Har fundet def. på konkurr. demo. og delt. demo. som synes at minde meget om henholdsvis repræ. og direkte. Konku... -
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Rette min oversættelse
ForumindlægVille blive glad hvis, der var nogle som ville se på denne her oversættelse og se om den er ok, mht. passiv og sætningsopbygning Nord Irland Urolighederne I Nordirland, som af mange karakteriseres som borgerkrig, kan kun forstås, hvis man kender noget til Irlands historie. I det 17. århundrede bl... -
Er der nogle genihoveder??
ForumindlægHej er der nogle genihoveder til tysk... som har lyst til at oversætte en lille dansk tekst til tysk.Jeg er personlig selv enorm dårlig til tysk, jeg ville meget gerne give et forslag, men er så dårlig at jeg ikke engang selv kan komme med én. Men jeg derfor slået nogle ord op i ordbogen. Håber v... -
Strunge - SSO :)
ForumindlægSåeh, er det snart tid til SSO, jeg skriver i dansk om Michael Strunge himself, så jeg ville lige høre om der var nogen der havde noget godt liggende. Jeg har bestilt de bøger der er at finde rundt omkring i landt og fundet de net-sider der er (vil jeg da mene :) Jeg skal (højst sandsynligt) skri... -
Spansk Hjælpe haster! Se om det er rigtig'
ForumindlægDansk til Spansk en der kunne rette den for gramatiske fejl. Tak på for hånd. Vi har hermed fornøjelsen at meddele Dem, at en nedsættelse af priserne på vores vare vil finde sted den10. februar 1992. Til Deres orientering vedlægger vi vor nye prisliste. Tenemos el placer de informarle... -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHejsa, er der nogen, der har været oppe i engelsk terminsprøve i dag. Hvilken tekst fik i? -
;O( snøft- hjælppp
Forumindlægkan i rette denne her for mig.. jeg ved ikke om der er sproglig, grammatik fejl..---------------Artiklen handler om Hennes og Mauritz og hvordan det er på markedet. De sælger billige, trendy tøj overalt i Europa. Det har været publiciret i 24 år og de har tjent ca.$ 10 billion og den er sverige... -
Gymnasium
ForumindlægHvordan bliver man god til at argumentere er det ved, at tænke før man åbner munden? eller? Hvad skal der til, for at klare gymnasiet ? Jeg vil meget gerne tage mig ordenlig sammen og (prøve) på at være mere aktiv.
