Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 17241 til 17260 af 19042
-
Læs medicin i udlandet
ForumindlægHey alle sammen Som så mange andre vil jeg også gerne læse medicin, men har ikke snittet til det :( Jeg har så tænkt på muligheden om at læse i udlandet og ville derfor gerne hører andres råd og erfaringer indenfor dette. Jeg vil også gerne hører om hvor jeg evt kunne finde mere information gener... -
integraler
ForumindlægHej studieportalen Hvad gør jeg i denne opgave? Bestem hvert af integralerne ∫10(e^x) dx og ∫20(1/x) dx -
Hvor mange døgn?
ForumindlægJeg har en matematikopgave hvor en af opgaverne lyder: Vædderen sejlede Galapagosøerne til København gennem Panamakanalen. Turen varede 13 døgn. Hvor mange døgn sparede skibet Vædderen ved at sejle gennem Panamakanalen i stedet for at sejle neden om Sydamerika? Problemet er bare, at der ikke st... -
Tysk eksamen
ForumindlægJeg har trukket tysk b og skal til mundtlig eksamen. Har i nogen gode råd derude og hvordan kommer eksamen til at foregå? Er det svært og få en god karakter? Har de høje forventninger osv? Takker på forhånd -
Konvergens
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til opgave c) og d). Jeg har lavet dem, men jeg er usikker på, om jeg har forstået det korrekt. -
Troels Mylenberg uddannelsesillusionen
Forumindlæghttp://www.fyens.dk/article/2128313:Troels-Mylenberg--Uddannelsesillusionen Sidder og skal lave en analyse af denne artikel. Er der nogle der kan hjælpe mig med noget analyse? Er fuldstændig lost. Jeg har fundet ud af at hjemlen må være, at kvalitet og indtjening skal hænge sammen -
Hjælp og rettelse af mængdeberegninger
ForumindlægHej, jeg sidder med følgende opgave, og jeg vil meget gerne have hjælp samt rettelse af mine opgaver! Tak på forhånd: Der afvejes 10 g 2,2-dimethylpentan: Skriv den kemiske formel for stoffer: (CH3)3C(CH2)2CH3 Beregn stofmængden af den afvejede portion: M((CH3)3C(CH2)2CH3) : 12,011 g/mol + (1,... -
Reluctansen/Inductansen
ForumindlægHejsa Jeg vil bl.a. gerne finde Reluctansen, men for at kunne gøre det. Så skal jeg kende inductansen. Rm = l / (μ*A); Rm : Er Reluctansen l : Er Den elektriske leders længde μ : Er permeabiliteten af det pågældende materiale A : Er tværsnits - arealet af de pågældende kredsløb Ny fo... -
Medicin til en eksamen, hvad hedder den ????
ForumindlægHej allesammen Det er nu et godt stykke tid siden, men engang i 2010 viste DR nyhederne, at der var gymnasieelever der ville indtage denne medicin for ikke at blive nervøse og for at klare sig bedre til eksamen Er der nogle der kan huske hvad medicinen hed eller hvornår det blev sendt på tv??... -
Nogle der vil rette mit engelsk essay?
ForumindlægThe price of becoming famous Humans are daily affected by the media's way of representing the celebrities. We try to look up to the celebrities who is representing as good because we think that’s the right thing to do. The media's influence on people has through the last few dec... -
Andengradspolynomier
ForumindlægJeg har fået stilt en opgave, som jeg virkelig har brug for hjælp til. Opgaven lyder følgende: P1, P2, P3, P4, P5 er grafer for forskellige andengradspolynomier, der kan skrives på formen: Bestem i hvert af tilfældene fortegnene for a, b, c og d på grundlag af graferne på figuren. Idet ande... -
Er jeg klog nok ? Har jeg en chance
ForumindlægHej jeg gå kun i 6 klasse men brander virkelig for at blive børnelæge! Eller uddanne mig til pædiatrisk kirurg jeg er fin dansk og engelsk og arbejder på matematikken hvor lang tid vare uddannelsen? Er den virkelig hård jeg forstår ik... -
Kan jeg uddanne mig i 2 ting på samme tid?
ForumindlægHej. Jeg vil gerne uddanne mig i et sprog. I engelsk. Men jeg vil også uddanne mig i psykologi. Og jeg kan uddanne mig i begge dele på KU. Jeg vil bare gerne vide om jeg kan uddanne i de 2 ting på samme tid. Altså, have 2 majors, som det hedder på engelsk. Om det er muligt i Danmark. Tak for hjæl... -
OPSLAGSVÆRKER!!?!?!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no... -
MANGO - SPANSK?
ForumindlægNogen som har lavet noget om virksomheden Mango i spansk? Jeg er rigtig dårlig til spansk og vil derfor høre om der er nogen som har noget om dem. Alt materiale er velkommen! På forhånd tak :-) -
Eksamen i skriftlig spansk 2011
ForumindlægHej :) Jeg har fornyligt været til skriftlig spansk eksamen, hvilket efter mine mavefornemmelse, sagtens kunne havde gået bedre. Er derfor meget spændt på karakteren. ... -
Pærer og modstande
ForumindlægHej, jeg har et helt grundlæggende spørgsmål til fysik B: Hvis en modstand/resistor placeret før en pære i et kredsløb øges, bliver lysstyrken af pæren så større eller mindre? Og hvis en modstand/resistor placeret efter en pære i et kredsløb øges, er det så korrekt, at det ingen indflydelse har p... -
FSA - det spørgsmål/emne man trækker?
ForumindlægHejsa.. :) Når man skal trække et spørgsmål til fysik/kemi eksamen, hvordan kunne et spørgsmål så lyde? Og står der på papiret hvilket emne man har trukket, eller skal man selv finde ud af det via spørgsmålet? Og hvormange spørgsmål vil der stå? - Og kan man godt komme op i to emner, der måske ik... -
Hvor mange farver?
Forumindlæg. -
the troubles??
ForumindlægHej jeg skal op til engelsk eksamen på onsdag! så er der nogen der vil forklare mig om alt det der med irland og nordirland (the Troubles) ?? please ....... :)
