Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17301 til 17320 af 42938
-
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
Mat A eller A+
ForumindlægHejHører mange der siger at de har Mat A+, hvad er forskellen på det og A-niveau?Vi startede med B, så B igen på andet år, og så A på tredje år.Hvad lærer man på A+ som man ikke lære på A? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej, ville bare lige bare lige høre om nogen gad at rette min oversættelse :)Oversæt:1. Mor er gået i byen.2. Far har havde lavet middagsmad.3. Han spurgte, om filmen var begyndt.4. Har du læst avisen?5. Albert havde skrevet en god bog.6. Han har altid boet i Australien.7. Hjælp! Barnet er faldet... -
mat årsprøve.?
Forumindlæghej allesammenjg ska snart op i mat årsprøve i 1g og går gerne efter et 11 tal. men jg er ikk helt sikker på hvordan det foregår:(kan komme op i følgende: ligninger og uligheder, analytisk geometri, trigonometri, vigtige funktioner (kun 3 af dem), trigonometriske funktioner.hvordan kan et spørgsm... -
Større skriftlig opg.
ForumindlægHej alle sammen.Overvejer at skriv større skriftlig opgave i biologi, men ved ikk helt hvad jeg skal vælge. Har tænkt på doping, men ved ikke om det er et for bredt emne??? Er der nogen der har nogle gode ideer? -
Hmm. Forvirret HJÆLP! Gymnasium
ForumindlægHej. Jeg skal starte på Gymnasium efter sommerferien, men er ikke helt klar over, hvordan hele processen forgår. Hvornår skal der købes boger? Og hvornår er sidste chance for det? Når man skal på naturvidenskablig, hvad kan man så risikere og lave, som f.eks fagene, (udover matematik & Biolo... -
Hvilken prøveform?
ForumindlægJeg har brugt meget af denne morgen på at diskutere med nogle venner, hvilke form for test/prøver, der er bedst.Der er IKKE tale om afsluttende eksamener eller årsprøver...Her er nogle af de muligheder vi diskuterede:1) Uforberedt prøve u. noter2) Uforberdt prøve m. noter3) Forberedt prøve u. not... -
må jeg tage
Forumindlægdette med til prøven ?http://verbix.com/webverbix/cache/20.be.shtml -
HJÆLP, DET HASTER!! ang. fysik
ForumindlægHej :) Jeg skal op i fysik på onsdag. Jeg ved intet hvordan det foregår. Er der nogen der kan sige hvad man skal ? -
Karakterræs
ForumindlægTil jer der går i gymnasiet eller har gået! Under jeres skolegang bestemte i jer så for et karaktersnit, som I ville prøve at opnå? Enhver forsøger vel at få høje karakterer, men hvilke tal sigter i efter og hvorfor og på hvilken måde regner du med at opnå det snit? -
a^x=b er min vurdering korrekt antaget
ForumindlægGod aften..! Jeg skal have forklaret/løst linging ax=b Jeg tænker at hvis jeg følger regnereglerne for logaritme (Naturlig logaritme) ln(ab)=lna+lnb ln a/b=lna-lnb ln(ax)=x*lna Så må jeg jo skulle sige: ln(a)/ln(b) og b må jo så være noget der ligner b>0 ... -
Potensvækst og differentialkvotient
ForumindlægHej, Jeg er netop i gang med forberedelse til matematikeksamen og er i denne forbindelse i gang med potensvækst. Jeg har redegjort for, hvorledes det gælder a<0 = aftagende a=0 = konstant 0<a<1 = voksende a=1 = lineær a>1 = voksende Er der nogen måde at bevise dette ... -
Hurtig spørgsmål!
ForumindlægHej Er koordinatfremstilling i rummet, det samme som parameterfremstilling? Når jeg får at vide, at jeg skal skrive om koordinatfremstilling, for linier, planer og kugler. Er det så bare parameterfremstilling for disse? på forhånd tak :) -
Årskarakter - stx
ForumindlægHvis man fx har fået 7 i samfundsfag c i årskarater og derefter fik man at vide at man skal op i samfundsfag. Ville kun eksamenskarakter gælde? eller er det begge to, altså års- og eksamenskarakter? -
Udled beviset for toppunkt 2. poly..
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder fast med at bevise toppunktet i andengradspoly og jeg tænkte på om i ikke kunne vise mig nogen eksempler, ( helst uden diffrentialregning) På forhånd tak -
Hvor langt skal et talepapir til synopsis være?
Forumindlægsom titlen antyder så vil jeg gerne vide: 1.) Hvor LANGT skal et talepapir til synopsis være? højst en a-4 side eller? 2.) Og er underpunkterne nok til et talepapir?: - Indledning - Fremgangsmåde (materialer, teori, metode) - Resultater - Konklusion - Perspektivering - Afslutning (metodeprobl... -
HJÆLP: Wiedersehen mit Vater
ForumindlægÅh gud.. Jeg har lige været oppe og trække min tysk tekst "Wiedersehen mit Vater" - er der nogen der kender til den og evt. har nogle noter liggende? [email protected] - i skriver bare, enten der eller her. HILFE BITTE! -
Differentiabel funktion
ForumindlægHej, kan I tjekke om dette er korrekt? (hvad er evt. forkert, og har jeg det hele med?) Tak :) En funktion f(x) er differentiabel i x0 , hvis differenskvotienten f(x0+Δx) - f(x0) ... -
er det snyd?
ForumindlægHej. 1. Er det snyd, hvis man får en anden person til at rette ens aflevering, men man samtidig lærer fejlene? 2. Er det snyd, hvis læreren stiller et spørgsmål, og man skynder sig at google det, og derefter rækker hånden op? -
Initialer i indholdsfortegnelse
ForumindlægHey Jeg er lige pt. igang med at skrive på eksamensrapporten til Teknik A. som min makker og jeg skal aflevere 16. Maj. Vores lærer kræver at initialerne for den i gruppen der har lavet det pågældende afsnit, er skrevet med i indholdsfortegnelsen. Kan det lade sig gøre at få dette sat på efter ...
