Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 17361 til 17380 af 19042
-
Tekster omkring kvindestillingen i de Arabiske lande
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til engelsk eksamenen og har om kvindestillingen i de arabiske lande i forhold til kvindestillingen i Danmark. Jeg har lidt droppet at låne en masse store tykke bøger som jeg alligevel ikke kan nå at læse og har søgt rundt på nettet, men har ikke fundet det helt store desvæ... -
Politiske udsagn
ForumindlægSkriv ’for’ eller ’imod’ ud for hvert af følgende udsagn, og forklar, hvorfor du har denne holdning: 1. Bilerne skal ud af byen. 2. Den fri abort skal afskaffes. 3. Alle over 15 år skal have stemmeret. 4. Der bør indføres dødsstraf i Danmark. 5. Homoseksuelle skal have l... -
Er den amerikanske velfærdsmodel ikke bedst?
ForumindlægAmerikanerne har en markant højere årsindkomst, end vi har. Er det ikke et tegn på, at den amerikanske velfærdsmodel er bedre end vores? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita -
2.g's historie opgave
ForumindlægNogen der ligger inde med en historieopgaven i 2.g (enmner:anden verdenskrig, gamle grækenland, danmarkshistorien, vikingetiden) alt under disse emner? -
This/that?
ForumindlægJeg har lidt svært ved at finde ud af, hvornår jeg skal bruge this eller that. Hvad er forskellen på brugen af this og that? kunne evt. godt bruge nogle eksempler, men helst forklaringer. mange tak på forhånd! -
svar fra uni før d. 30
Forumindlæghej sp'ere.. ved godt i er piisse nervøse lige nu.. ihvert fald mange af jer.. meeen lad mig komme med et spørgsmål som nogle af jer muligvis kan besvare.. En bekendt's forældre har reklameret med at deres søn er kommet ind på jura i odense. Og han fik brevet d. 19 juli. altså han er ik... -
Jeg vil læse medicin
ForumindlægHej søde folk på studieportalen. Jeg starter i 3.g på onsdag og jeg har ALTID haft en drøm om at blive jordemoder. Hvis man ikke har gennemsnittet til at blive jordemoder findes der jo mange gennemveje, som f.eks. kvote 2. Og jeg har planer om at rejse til Afrika til sommer for at få erhverserfa... -
Rettelse af stil
ForumindlægHeej:) Jeg har fået til opgave at lave en fransk sstil. Er der mon en der vil kigge den igennem for fejl?:) Qu’est-ce que le garçon, victime de mobbing, peut faire lui-même Je pense que il est un garçon impuissant, et je trouve c’est dommage pour lui.... -
DF og EU
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2009/Europa/Stemmesedlen/20090427104651.htm Hvilken holdning har df til eu i denne artikel? Passer det med deres holdning i dag? -
sunni og shia
Forumindlæghej hvad er så forskellen på sunni og shiaA? har aldrig forstået den? og er det ik rigtig shia er mere religiøst tak -
Spansk oversættelse! HJÆLP NU!
ForumindlægHej, nogen der gider at tage et på kig på min oversættelse og evt. lave en rettelse af alle mine fejl deri :-)? Der er 6 personer på billedet, 2 til venstre i billedet 2 i midten af billedet og 2 til højre i billedet. Til venstre er en mand ved at gå, mens en kvinde står med en paraply so... -
hjælp skal aflever imorgen
Forumindlæghej jeg har lavet film analyse "Ditte menneskebarn" hvis der nogen af jer der kan rette den til mig ville det være meget sødt af jer. spørgsmåler til filme: • Hvad er et uægte Ditte menneskebarn? • Hvad oplev hun under sit live ? • Hvem var den nærmest forhold til hende og hvem hader... -
Engelsk oversættelse :)
ForumindlægHarjsa, jeg har lige lidt engelsk jeg håber i lige gider tjekke igennem:The National Archives, an impressive building on Constitution Avenue in Washington, DC, contains the three parchments that are seen as the national treasure in America: The Declaration of Independence, The Constitution and Th... -
Essay
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal aflevere et essay for første gang, og vil høre om nogen vil bl.a rette mine grammatiske fejl. Og nu da du er i gang, så kunne du da også godkende det for mig? -Tak på forhånd :-) Pengenes værdi De er lavet af papirer. Printet ud i flere eksemplarer. Sammenkrøl... -
hjælp til lidt rettelse af tysk!
ForumindlægHåber på lidt hjælp.. det er første er bare en kort tekst, og det næste er en lille oversættelse.. På forhånd tak!Hallo …Hier hast du einen kleinen Gruß von mir. Der Wetter ist sehr gut, die Sonne scheint so ich bin sehr braungebrannt. Eigentlich habe ich nur entspannen und genießt das Leben. Vor... -
Oversættelse
ForumindlægDette er en engelsk oversættelse der har voldt mig store problemer. Jeg håber at der er en venlig sjæl der vil kigge den igennem for mig, for jeg synes den er utrolig svær. Har selv gjort et forsøg, som du kan læse nederst.Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen bl... -
"oversættelse" - rettelser?
ForumindlægFandt ud af det var nemmere bare at smide det herind :) Undskyld hvis teksten er dårlig, men det er grammatikken der er vigtigst... Dette er døren der leder os til livet efter døden… Muren, som døren er åbnet op ad, er et symbol på det liv som nu er forbi. Et liv som bliver slidt, eller so... -
Hjælp!!
ForumindlægEn der er sød at rette denne oversættelse fra dansk til spansk: særlig usikker på om datiderne er rigtige og så er der enkelte sætninger jeg ikk er sikre på.. - På forhånd tak! Dansk Den spanske forfatter Miguel Delibes har altid boet i Valladolid, hvor han blev født i 1920. Han har skrevet roman... -
spansk hjælp!
ForumindlægEn der er sød at rette denne oversættelse fra dansk til spansk: særlig usikker på om datiderne er rigtige og så er der enkelte sætninger jeg ikk er sikre på.. - På forhånd tak!DanskDen spanske forfatter Miguel Delibes har altid boet i Valladolid, hvor han blev født i 1920. Han har skrevet romanen... -
er denne ok
Forumindlæghar skrevet en forklaring til hvorfor rommeriget opløste, og ville spørge om hvordan folk synes om den (har ikke lavet grama tjek eller stave tjek) 2.4. Romerrigets fald Romerriget, eksisterede i mange år, hvilket har forbløffet mange forskere og derved har haft svært ved at finde grundet til a...
