Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17361 til 17380 af 39386
-
Integrere
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at integrere det her? Haster -
Mit identitet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive ca. en 1/2 side på et a4 ark. Opgaven går ud på at jeg skal skrive om min identitet. Jeg ved ikke hvad jeg skal starte med at skrive Nogle gode bud hvad der er vigtigt i personens identitet alså mig selv/dig Tænkte på miljø men hvad ellers -
HJÆLP! SKAL HAVE RETTET TYSK STIL!
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp til at rette min tysk stil den handler om min jul hvor jeg skulle sende et brev fra mig til en over i i tysk og fortælle om hvordan jeg holder jul. Men btw jeg fucking ringe til tysk og jeg skulle have afleveret stilen igår. (Jeg hader at lave lektier) Jeg er ok ti... -
Beregning af moms
ForumindlægWell, jeg ved, mange herinde allerede har stillet spørgsmålet, men synes ikke de svar de fik var virkelig sigende. Så jeg vil bare spørge, hel enkelt: Hvordan beregner man moms? Sådan regnestykket i sig selv Jeg skriver en samfundsfagsopgave og ville gerne give et eksempel på hvordan man regner m... -
Procent (afrundingsregler) ???
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan man skriver et decimaltal i procent? Opgave 1: En bankkunde indsætter 5000 kr. på en bankkonto. Efter 10 år er beløbet vokset til 10305 kr. Beregn den årlige rente. Når dette regnestykke er udregnet, lander jeg på 7,49 %, SKAL det rundet op til 7,5 %? For hvis jeg... -
Eksam
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle besvarelser til bioteknologi A htx eksamssættet. Eller bare opgavesættet. -
Uretfærdig lærer??
ForumindlægHej alle! Jeg går i 1.g på STX, og jeg fik standpunktskarakterer her i tirsdags. Og jeg er rigtig ked af min karakter i fysik, og især kommentaren som er skrevet til karakteren. Jeg skiftede gymnasium her i november, og på mit tidligere gymnasium fik jeg 7 i 1. standpunktskarakter. Jeg gik også ... -
Sammenhæng mellem indkomst og holdning til velfærdsstaten
ForumindlægHej alle, Jeg har fået stillet en opgave om at undersøge sammenhængen mellem indkomstgruppe og synet på, hvor godt offentlige institutioner fungerer. En af tabellerne, jeg har fået tildelt, viser, at det er den midterste indkomstgruppe (her angivet som dem der tjener 500.000 til 999.999 kr.) de... -
Spørgsmål vi ikke har haft om til Engelsk SKR eksamen???
ForumindlægHej! Har lige haft en skriftlig eksamen i Engelsk på B niveau idag, dog til et af grammatik spørgsmålene fik vi et spørgsmål omkring "modalverber" (på engelsk i hvert fald). Nu ved jeg selvfølgelig godt hvad det er efter at søge på det EFTER eksamenen, men det vidste jeg ikke til eksam... -
Funktion ud fra differentialligning og andre værdier.
ForumindlægHej igen! Hvis jeg ved, at f''(t) = 4 (dobbeltmærke), f(0) = 4, f'(0) = 0, hvordan finder jeg så ud af hvilken funktion der matcher disse betingelser? -
Mangler en fodnote SRP
ForumindlægHej jeg har i min srp skrevet et afsnit, hvor jeg har taget udgangspunkt i 4 kredsløbsmodeller som jeg har fra forskellige kilder. I min figurbeskrivelse skrev jeg, at modellerne er taget fra en bestemt hjemmeside. Problemet er bare, at jeg har glemt at henvise til en anden hjemmeside, som jeg ha... -
gasser
Forumindlæghvordan beregnes denne opgave trin for trin: trykket i en gasprøve måles til 101,325 kPa ved en temperatur på 293 K og et volumen på 250 mL. Trykket i den samme gasprøve vil ved en stigning i temperaturen til 313 K og voluminet til 0,5 L være hvad i enheden hPa? -
bestem tallene a og M
Forumindlægantallet af individer N(t) i en population til tiden t opfylder den logistiske differentialligning N'(t)=a*N(t)*(M-N(t)) og der glder N(0) = 3000, N' = 3600 og N(t) -> 15000, nr t --> uendelig a) bestem tallene a og M tak på forhånd :-) -
Hjælp til at klage over en skriftlig eksamenkarakter
ForumindlægHej. Igår blev jeg opfordret af min engelsk lærer, at klage over en engelsk skrifltg eksamenkarakter. Har fået -3 som ifølge min lærer lå til 02. Censoren havde desværre det sidste ord, derfor kunne min lærer ikke gøre noget ved. Det er bare virkelig nederern, da det trækker min gennemnsit ned, ... -
supplering engelsk a
Forumindlæghej. hvis man vælger af supplere engelsk A skal man så både op skriftlig og mundtlig? -
Sig op fra arbejde
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige et spørgsmål der handler om mit fritidsjob. Hvis man skal sige op fra et fritidsjob i et supermarked. Hvad kræver det? Mundtligt opsigelse eller skriftlig? -
Konstruktion af 3D-figur af et omdrejningslegeme drejet 360 grader, maple
ForumindlægHej alle! Jeg har lige løst nedenstående opgave: En funktion f er bestemt ved f(x)=x^2-10x+30. Grafen for f, koordinatakserne og linjen med ligningen x=10 afgrænser i 1. kvadrant en punktmængde, M. a) Bestem arealet af M B) Bestem rumfanget af det omdrejningslegeme der fremkommer når M dreje... -
Blodtyper: nedarvningsmønster
ForumindlægHej. :) I biologi skal jeg skrive om blodtypernes nedarvningsmønstre. Jeg har læst i min biologi bog og på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som jeg synes forklarer det, i hvert fald ikke noget jeg lige forstår. Så hvis der er nogen der kan forklare det, så det er nogenlunde nemt ... -
RELIGION HJÆLP - SSO - MOD BETALING
ForumindlægHej! Jeg skal lave SSO i næste uge. Emnet er Islam, og jeg skal gå i dybden med fredagsbønnen i Islam. Derefter skal det perspektiveres til det kristne (helligdagen, søndag) Da jeg har en super super nederen periode(dødsfald), og ikke vil gå glip af at lave min SSO, søger jeg en der er rigtig ... -
Hjælp til oversættelse af sætninger!
ForumindlægHej! Jeg har lidt problemer med at oversætte to sætninger fra dansk til spansk, og håber der er nogen som kan hjælpe mig. Sætning hedder: Ifølge en rapport fra Københavns Universitet værdsætter vi danskere kongehusets folkelighed. Det danske monarki er verdensældste, og vi skal bevare det, k...
