Søgning på: analyse william. Resultater: 17481 til 17500 af 24034
-
SSO - komplekse tal
ForumindlægHej, jeg skal til at skriv 3.g opgave i matematik - komplekse tal- men har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at højne standarden i en sådan opgave. er der nogle med et par gode forslag? så ville jeg blive glad! Tak -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har denne oversættelse for til i morgen, og jeg vil høre om der var et nogle som ville tage sig den tid og rette den igennem for mig? Er lidt i tvivl om et par ting, ikke kun dem, som jeg har sæt i parentes. Vil gerne have rettet hele stilen, hvis det ikke er for meget at bede om. Hilsen... -
Fed idé - Den større skriftlige opgave
ForumindlægHejNu skal nogle af os (3.g'erne) jo snart igang med at skrive, og i den forbindelse er jeg interesseret i at høre om, der er nogen, der har gode ideer til selve udformningen af opgaven? Her tænker jeg på alternativt "papir" eller graffiske elementer såsom et vandmærke på hver side.... -
GOF Chi-i-anden test
ForumindlægHej jeg har vedlagt opgaven, da den er lidt svær at forklare. Jeg ved der skal bruges GOF og at nulhupotesen er aldersfordelingen blandt de tilfældigt udvalgte danskere og alle 20 - 70-årige danskere er den samme. Man hvad gør jeg med de observerete værdier, skal jeg lave dem om til %, så de pa... -
for the brains
ForumindlægHej derude!Jeg har læst Naja Marie Aidts Ondt i Sulet men forstår ikke en skid af den. Jeg har prøvet at få downloadet opgaven om novellen herinde, men der går noget galt under selve processen. Så derfor tyer jeg til sidte mulighed, nemlig at spørge nogle af jer kloge hoveder herinde om der er no... -
Engelsk: 1.g rettelse af lidt tekst..
ForumindlægHey, ville blive meget glad hvis der er en der har tid til at kigge lidt engelsk igennem.. På forhånd tak! :)The short story ”Rebecca” takes place in England and deals with racism, hate and fear but also about hope and trust. It tells the sad story of the injustice done against the “coloured” - i... -
2 tekster..
Forumindlæghej.. er der nogen derude der har læst følgende tekster:1. Pia Tafdrup: Nature morte2. Natmaskinen af Michael StrungeJeg skal have læst 5 tekster til på tors.. men jeg kan virkelig ikk finde ud af disse to.. er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt på vej ? På forhånd mange tak :) -
Anmeldelse af Shamran....
ForumindlægJeg skal anmelde Shamran af Bjarne Reuter, men gider ikke læse den. Er der nogen, der ligger inde med nogle oplysninger om bogen? Skal bruge følgende oplysninger:- Referat på ca. 100 ord.- Er handlingen kronologisk?- Er der flashback?- Personkarakteristik af hovedpersonen, Filip.- Hvor lang tid s... -
Titrering
ForumindlægHej Når man titrerer HCl med NaOH, så er blandingsforholdet vel 1:1 ikke? Hvad er blandingsforholdet, når man titrerer: Demineraliseret vand med HCl? Eddikesyre og Natriumacetat med Natriumhydroxid? Mvh. Emil -
Tyske braines hvor er i dog henne?
ForumindlægEr der ikke tyske braines derude der skide god til det tyske sprog der ville hjælpe mig der ikke er god til det? :´-( 1.Som hjemmearbejde skal drengen beskrive et billede, der har gjort et stort indtryk på ham. 1. Als die Hausaufgabe sollte der Junge ein Bild beschreiben, da hatte ein Großen ein... -
Idealistisk teori?
ForumindlægArgumentér ud fra en idealistisk teori imod nedenstående udsagn. Mit spørgsmål, hvad er en idealistisk teori? Ikke noget jeg har hørt om, eller kan finde oplysninger om i diverse opslag? Help needed! -
Litterær artikel om digtsamling
ForumindlægHvordan skrives en litterær artikel om en digtsamling. Er på rimelig bar bund. Kan nogen komme med nogle forslag til hvordan sådan en opbygges? -
Én tysk sætning.
ForumindlægJeg skal sætte det rigtige ord ind i denne sætning. Er lidt i tvivl om det er rigtig. Det er ordet hans jeg skal sætte ind. Hast du ... (hans) Musiklehrer getroffen? Er det ikke seinem der skal stå?? -
eventyr
ForumindlægHey....er meget dårligt til at skrive fiktionog beder inderligt til noget inspiration/kickstart til et eventyr -
Klage over årskarakter og begrundelse
ForumindlægJeg er utrolig utilfreds med min årskarakter i billedkunst, fordi jeg selv mener jeg gjorde det bedre end sidste gang, men har fået den samme karakter. Begrundelsen var, at de ting jeg havde lavet kun var ok. Ja, min lærer brugte ordet ''ok'', som jeg slet ikke kan bruge til noge... -
dansk/samf "Pelle Eroberen"
ForumindlægHej. Jeg har tænkt på i min AT-synopsis måske at skrive om Pelle Eroberen af Martin Andersen Nexø. Jeg har allereed valgt fagene dansk (A) og samfundsfag (B). Jeg tænker at der er ret meget samfundsfag i den så det ikke vil blive så svært at inddrage samf. Tror i det kunne være et godt emne? Er d... -
Japan og USA
ForumindlægGLÆDELIG JUL! Er der nogen der evt. har nogle links eller forslag til bøger hvor der står noget om forholdet mellem Japan og USA INDEN angrebet på Pearl Harbor? Jeg har nogle tekster, men ingen af dem giver et konkret svar på hvordan det var inden. Og af den ene eller anden grund kan jeg hell... -
skær det ud i pap tak :)
ForumindlægHejsa jeg skal skrive et essay, jeg har engang skrevet et, men der tog det mig to hele uger bare at få skrevet et essay på en sidde. Hvad er det man skal husk når man skriver essay og hvordan starter man? Håber der er nogen der kan skære det ud i pap for mig ;) Hilsen Louise -
DATASTUDIO
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg med opladning og afladning af kapacitorer på datastudio og som I nok ved så er grafen en eksponentiel voksende funktion når man oplader, men ved I hvordan jeg kan få dens ligning? -
3. g dansk eksamen stil
ForumindlægHej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer!
