Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17481 til 17500 af 25465
-
Oversættelse
ForumindlægHalløj Halløj, der skulle vel ikke være nogen der kunne hjælpe mig med at oversætte noget tysk? Hushold. Det er familierne som udgør "kernefamilien". Det er en anden beskrivelse for familierne. Et hushold. Husholds Overhoved. Er Familiernes overhoved. Overhovedet er den der er øverste i... -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Enzymer
ForumindlægJeg har fået en opgave som lyder: Ud fra din viden om enzyers struktur og funktion ønskes en kort redegørelse for, hvorfor enzymaktiviteten er forskellig ved de forskellige betingelser. Er der nogle der kan hjælpe med dette, for jeg aner det ikke... -
Gennemsnitlig årlig vækstrate? Excel/ lommmeregner
ForumindlægJeg har brug for at beregne den gennemsnitlige årlige vækst for en periode. Som eksemplet her:http://www.bestaahh.dk/spg003.htmSå jeg har altså formlen og de nødvendige tal (start-BNP, slut-BNP, antal år)Mit problem er, hvordan jeg regner det ud i praksis? Kan nogen hjælpe med en Excel-formel? Al... -
de levede lykkeligt til deres dages ende.
ForumindlægJa, hvordan siger man det på tysk :) Sie lebten glücklich zu dem Enden ihr Tage? eller hvordan. -
Hvordan er psykologi på gym?
ForumindlægSom sagt/skrevet så vil jeg bare høre, hvordan psykologi er på gym? Er det som man forventer det er, hårdt /nemt, interresant/kedeligt? Hvad laver man i timerne og hvad er det gode og det dårlige? -
eksamenssæt
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder jeg sidste års eksamenssæt i samfundsfag? Har ledt og ledt inde på uvm, og kan bare ikke finde rundt. Nogen der kan hjælpe? -
Matrix-multiplikation
Forumindlæghvis vi har en matrix af typen: x' x y' = A y z' z t' t Hvor A er fx (4x4): 1/kv.rod(a/b) 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 (a/b)2 0 0 1/... -
Essay
ForumindlægHej jeg skal skrive et essay ud fra en tekst som handler om Multicultural Britain, er der noegn der kan fortælle hvad der skal indegå i den (essayanalyse). -
2 minutes talk :S
ForumindlægJeg har 2 minutes talk på tirsdag. 2 minutes talk, er hvor du taler i 2 min. om et valgfrit emne. Problemet er hvad skal jeg vælge at tale om. Nogen ideer? Forresten er jeg ikke meget vild med at stå foran klassen og fremlægge alene. Nogle gode råd til det? :D -
hjælp, hjemmeside?
Forumindlæghey .. nogen som kender en hjemmeside hvor der står noget om realityshows/ tv? altså hvad det er osv. -
Oversættelse af tekst, fra dk til Eng!
ForumindlægJEg ville frygteligt gerne have hjælp til at få oversat en tekst fra eng. til dansk.Det er i forbindelse med en stor skriftelig opg. -
2 hurtige..
ForumindlægThe boy tells that his father has missed his train. Hvad er fejlen/fejlene i denne sætning??? Mit gæt er at det skal hedde said eller says i stedet for tells. Og... Hvilken af disse sætninger er korrekte??? Most Danes speak English. Most Danish people speak English. Og er denne sætning ri... -
forkortelse.. PLEASE!!
ForumindlægHEY! KAn i hjælp mig, med at forkorte det her ord.. håber i kan hjælpe?? :D he would they are you have i would we had he will let us you had i will you are i had PS tak for forhånd -
Generation Mig - Mig - Mig skal have et spark i røven
ForumindlægHej. Vi er 4 piger, der er ved at lave et Projekt. Vores overemne er "En verden i udvikling" Vi har valgt at dykke ned i "Generation Mig - Mig - Mig. Vi tænker meget på os selv og knap så meget på andre og vi vælger for det meste vores mobil og de sociale medier frem for fodbolde... -
Fysik please hjælp
ForumindlægVi har brug for noget hjælp til nogle fysik opgaver.Der er 3 opagver som vi har brug for noget hjælp til. ¨For fjedre gælder generelt hooks lov, som siger at fjederkraften F er proportional med længden x som fjederen er strukket i forhold til fjederens længden uden belastning. Proportionalitets... -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr... -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama -
Ejefald (genitiv) - Hjælp!!
Forumindlæghejsa. jeg har en opgave om Ejefald (genitiv), som jeg ikke kan finde ud af, så hvis der er nogen som vil forklare mig lidt om Ejefald (genitiv) så ville det være super. jeg vil også meget gerne få en til at rette de opgaver som jeg har lavet ( er meget usikker om de er rigtige ) så hvis d...
