Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17581 til 17600 af 45450
-
Kommunikation under reklamer
ForumindlægHej. Jeg skal analysere en trykt reklame, og har et helt afsnit om kommunikation, som jeg ikke helt forstår - Og der ligger ikke noget på nettet. Kan du hjælp mig? :) Hilsen Niels -
Hvilket type digt, vil i sige dette er?
ForumindlægHej Jeg vil gerne have hjælp til at vide hvilken slags digt dette er, da jeg er i gang med a analyse af dette digt? Hav en god dag/aften. -
Kommunisme
ForumindlægHej...Jeg sad og tænkte på "kommunisme", men jeg er ikke helt sikker på hvad kommunisme "går ud på"?er der en der kan redegøre for kommunisme? -
SU
ForumindlægHvorfor er SU'en afhængig af ens forældre indkomst? Selvom ens forældre er stenrige på papiret, er det da ikke ensbetydende med at de er "rige" i virkeligheden! Jeg kender en der får lidt over 2000 selvom vedkommende bor hjemme.. godt nok er forældrene skilt - men hvorfor får vedko... -
Skatten rundt omkring i Verden
ForumindlægHvad er (top)skatten i USA? Altså i f.eks. NYC og Washington DC?Jeg læste at nogle dygtige færdiguddannede (kandidater, ikke bachelorer) i USA tjente omkring 125.000 $.Hvad er skatten?Og hvordan er skatten i USA sml. med diverse lande i Europa og evt. et land som Hong kOng (Kina)?----Det drejer s... -
Et spørgesmål
ForumindlægHej...\nEr der nogen som ved, hvilke form for økonomisk politik er årsag til at rige boligejer har sparet mange penge i skat?\n\nTakker på forhånd.. -
Jøde i Danmark??
ForumindlægHvem er egentligt undertrykt i Danmark?!Jeg kan faktisk kun få øje på den minoritetsgruppe, der udgøres af jøderne, men de bliver mødt af ligegyldighed af en konfliktsky presse.Faktisk har vores jødiske medborgere i Danmark det ret svært. Og jeg tvivler på at det er meget anderledes i de andre eu... -
globalisering - din mening!
Forumindlægjeg skal skrive en opg om globalisering. Til den vil jeg gerne skrive en indledning og ville gerne høre folks mening om den jeg indtil nu har skrevet. den lyder således:Verdenen som vi kender den i dag er meget globaliseret. Det vil med andre ord sige, at landende i den er stærkt integrerede med ... -
Dan Turéll
ForumindlægHej Studi.Jeg skal op i dansk på mandag og er ved at læse de opgivne tekster igennem - bl.a. "Livet i Istedgade" og "Vangede" af Dan Turéll.Jeg vil så høre, hvilke ting, der vil være gode at sige omkring Dan Turéll i forbindelse med eksamen? Jeg synes nemlig, at han i det hele... -
Hjælp til Essay
ForumindlægDa jeg selv syntes jeg er usikker på genren essay, ville det være super hvis en flink person bare ville læse den igennem, og evt. give respons på om jeg opfylder kravene. Emnet er: Your dreams for the future. Tag jeg ikke af, hvis der skulle være nogle gramtiske fejl, komma eller lignende... -
Fogh og DR
ForumindlægHey allesammen! Hvad mener I, om Foghs angreb på DR og deres dokumentar "den hemmelige krig"? Har DR nogle troværdighedsproblemer? Knus Artemis :) -
Louis Pio og hans taler
ForumindlægJeg skal have fundet en af Louis Pios taler på tekst helst inden lørden. men jeg har haft meget svære ved at finde en end jeg havde forventet så jeg spørger nu alle jer derude om i ikke kan henvise mig til en hjemmeside eller sende mig et dokument med en af hans taler. jeg har allerede "Maal... -
socialismen
Forumindlæghej hvad er kort socialismen -
Højre-venstre skala
ForumindlægSom overskriften lyder, mangler jeg en højre-venstre skala til min kommende eksamen. Det skal være en af de nye, hvor altså Ny Alliance er med. -
Hjælp til oversættelse.
ForumindlægHejsa. Har mine tysk 5 minutter som jeg gerne vil have oversat/rettet igennem. Jeg vil blive MEGETglad hvis i gad det!!! :-) På forhånd tak.. Willy Brandt er navnet på en af efter krigstidens største europæiske politikker. Under nazismen og krigen var han modstandsmand og politisk flygtning i N... -
ØKONOMI OG VELFÆRD
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om Økonomi og velfærd og har svært ved at komme igang. opgaven ser således ud: Du sidder i Regering og skal løse nedenstående problem: Den danske økonomi er på vej ind i en lavkonjunktur. Det er din opgave, at imødekomme de udfordringer, lavkonjunkturen indebærer f... -
Samfundsfag Danmark i EU
ForumindlægHeej Jeg har et spørgsmål vedrørende Danmark i EF/EU. 1. Hvad talte for og imod optagelsen i EF i 1972? Hvad menes der med spørgsmålet? Er det hvor mange der var imod og for det? Eller hvem var for og imod? Eller det tredje? Hvad talte ????? -
Hvad synes Enhedslisten om fagforeninger?
ForumindlægSe rubrikken Tak på forhånd og god aften -
Hitlers politik
ForumindlægHej jeg har en opgave om hitler og hvilken politik han førte. Var det venstre eller højre orienteret? Og gerne en begrundelse. Håber på at nogen kan hjælpe. -
Opgave
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for som skal skrives på engelsk. Jeg er ikke særlig god til at skrive på engelsk, derfor har jeg fået hjælp med at skrive opgaven på engelsk. Jeg vil lige høre, er det snyd hvis man får hjælp med at skrive opgaven på engelsk selvom man løser opgaven selv, men får bare h...
