Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17681 til 17700 af 23138
-
Har købt Kemi112
ForumindlægJeg ved ikke om det var en god ide... men jeg sidder her og skal beregne styrkekonstanten, og har fået vide at min lære at den beregnes via formlen ks = [H_3O^+]^2/(c(s) - [H_3O^]) men i i kemi112 er den givet som ks = ([H_3O^+]*c(s))/ ([H_3O^+]) hvilken er den rigtige, og hvilken skal jeg gå ud... -
Fra 10. til STX-uddannelse på få måneder?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lidt i et problem med min kommende uddannelses plan. For lidt et halv år siden, blev jeg vurderet ikke parat til at starte på Næstveds Gymnasium af min klasselærer. Hun mente åbenbart at jeg ikke var velegnet til et gymnasie endnu og at jeg havde en del fagligt jeg ... -
produktregel sandsynlighed
ForumindlægKan den bevises ud fra mere generelle principper? Jeg har aldrig rigtig set det, så jeg går ud fra den er et aksiom? I det hele taget er jeg lidt på bar bund i forhold til hvad de grundlæggende principper i sandsynlighedsregning er. Man vil gerne have at summen af sandsynligheden af alle udfal... -
En tysk sætning...
Forumindlæg-Hej alle, håber at der er en som kan hjælpe mig. Jeg er lige blevet i tvivl om det hedder. ..... wollte ich zu Hause bleibe. Ell. wollte ich zu Hause bleiben? & når man skriver man kan tage... Hedder det så Man kann nehmen eller hvilken ental er MAN? 1.pers. ental, 2, 3? eller? Fordi jeg s... -
Hvordan afstemmes denne redoxreaktion?
ForumindlægHvordan afstemmes dette? Hvor kan jeg finde oxidationstallet for NO3- ? Cu + NO3- -------> Cu2+ + NO På forhånd tak :) -
bærbar anbefaling
ForumindlægEr der nogen der anbefaler en suberb duper bærbar computer, og ikke en mac??? :o Please, hjælpe med at vælge en :/ - tak :D -
tysk haben
Forumindlægsidder med en tekst jeg skal lave om fra præsens til perfektum og ved ikke hvordan man finder ud af om det skal være haben eller habe og altdet der???? -
Medicin eller tandlæge ??? hjælp
ForumindlægHej jeg 24 og er tandlæge studierne på KU. Jeg er færdig med min bachelor i odontologi og skal begynde på min kandidat og nu har jeg fået plads på medicin på KU, jeg ved ikke hvad jeg skal vælge nu??? jeg har altid ønsket mig at være læge, og det at jeg er kommet ind på tandlæge studiet var en... -
Er der nogle der vil hjælpe mig med at forstå spørgsmålet
ForumindlægHvilke enzymer hjælper med nedbrydningen i fordøjelsen af enten kulhydrater, fedtstoffer eller proteiner? betyder det at jeg skal finde frem til hvilke enzymer der nedbryder kulhydrater, fedtstoffer samt proteiner. TAK -
Terminseksamen hjælp!
ForumindlægHej studieportalen:) Jeg går på første år på HTX, og vi har matematik på b-niveau. Jeg har terminsprøve på fredag, og jeg har et KÆMPE problem. Trigeometri, geometri og pythagoras(sinus, cosius og de andre relationer) Kan ikke finde ud af hvilken relation jeg skal bruge hvornår, eks ved udregn... -
VIGTIG!!!
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for at få besvaret på disse spørgsmål, noget hjælp tak. eller websider der er fantastiske. Liberalisme, Konservative, Socialisme. Ordets betydning Syn på frihed Syn på lighed blandt folk Syn på statens størrelse og indflydelse Syn på økonomi -
ligninger
Forumindlægjeg er støt ind i nogle problemer med nogle ligninger jeg ville være taknemmelig hvis i gad hjælpe mig 1) 3x-2/7(x-3)=3 2) 3x+x i anden/ (x+3) 3) x skal isoleres ax+bx+x=c jeg har prøvet men det gik bare ikke op på nogen måde =( -
Sætningsanalyse (sætningsled)
ForumindlægHej. Er der ikke en som vil forklare mig hvordan følgende sætning skal analyseres. Rikke forærede sin kæreste en slikkepind, som han gav sin mor, der er en stor slikmund. x o (direkte objekt)(hensynsled) fed skrift og akkusativ skrift er for at i kan se hvad der hænger s... -
nulpunkter for funktion med brøk
Forumindlæghej alle jeg er forvirret med hvordan jeg skal regne nulpunkterne for: f(x)=x/(2x^2-8) nogen der kan hurtigt hjælpe? -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg er ikke den skarpest kniv i skuffen til tysk, derfor håber jeg en venlig sjæl ville hjælpe mig Jeg skal oversætte følgende: Det er dejligt at være ung. Man tilbringer megen tid med kammeraterne. De unge går på diskotek, hører musik, taler helt åbent med hinanden - og forelsker sig. Naturl... -
Raketterne i Tyrkiet - hvorfor?
ForumindlægSidder netop og skriver min dansk/historie-opgave - jeg har valgt kun at skrive i historie, og mit emne er "Cubakrisen". Jeg er flere gange faldet over, at USA har haft raketter i Tyrkiet - men hvornår blev disse opstillet og med hvilket formål? -
FSA Biologi eksamen :( gonna die ...hjælp
ForumindlægHej alle vidunderlige mennesker !! :) Jeg skal op i biologi her til FSA ' eksamnerne.. OG DER ER PÅSKEFERIE Og jeg har et STORT probleM , ELLER FLERE : 1. Vi har den samme lærer i fysik , og biologi . Så vi har lavet fysik det meste af året ;( 2. Jeg er dårlig til biologi 3. DER ER INGEN DER ... -
Kromosomer?? forstår virkelig ikke!
ForumindlægHvad består kromosomer af? jeg har laest nogle steder at de består af kromatider mens der andre steder står at de består af DNA. -
parabler: ax^2+bx+c - forklaring på b?
Forumindlæga fortæller hvor meget parablen hælder og c er skæring med y-aksen, men hvad er det nu b er? Jeg ved det er noget der beskriver i hvilken side af koordinatsystemet parablen skal ligge. jeg har fået en opgave hvor der er tegnet en parabel og der er givet to forskrifter, og jeg skal vurdere hvilken... -
Rettelse- Help please.
ForumindlægHej folkens. Skal aflevere denne her Engelsk stil. Vil I vær sød og rette den ? på forhånd tak:)
