Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 17821 til 17840 af 19042
-
Tale
ForumindlægHej Jeg har skrevet en tale om tørklæde piger. Jeg vil meget gerne have en til at se på den. Se om det er som en tale er ...at den er skrevet som en tale. I må også rette den hvis der er fejl. Tak på forhånd Her er stilen.... Kvinder bæ... -
Vildvinen
ForumindlægHej .. Jeg har fået til opgave at analysere Charlottee Weitzes novelle 'vildvinen', men har lidt problemer.. Skal den ses som to historier i forlængelse af hinanden eller som to paralelle forløb? Har søgt lidt rundt på Internettet og der bliver den karakteriseret som et eventyr. Hvorfor? ... -
Hjælp til IB dansk reflective statement
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med mit første essay i "works in translation" (Stolthed og fordom). Essayet er som sådan fint, men vi skulle dertil skrive vores reflective statement, og her er jeg helt lost, og vores lærer har ikke været til meget hjælp. Jeg har snuset mig frem på nettet a... -
Optimeringsopgave HJÆLLLP!
ForumindlægHej SP Jeg har brug for hjælp til denne opgave, som er vedlagt. Jeg forstår sådan godt optimeringsopgaver, men fordi den er sekskantet, forvirrer den mig lidt. I må meget gerne forklare hvordan man løser denne opgave. Opgaven er vedhæftet som et billede. Mange tak på forhånd -
Pyramidestub
ForumindlægHej SP Jeg skal bestemme den indre vinkel mellem fladerne i en kvadratisk pyramidestub. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. Tak for hjælpen på forhånd! -
hjællp eksponentiel og logistisk vækst haster!!
ForumindlægHej hvad er helt præcis forskellen på logistisk og eksponentiel vækst i forhold til gærceller. jeg kan ikke helt rigtig skelne imellem forskellen håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak -
Løs ligningerne
Forumindlæg5x - 15=x + 21 x= 2x + x -2 =40 x= -3x + 7 = 35 - x x= -
Bestem vinklerne i trekant
ForumindlægHej. Er igang med en matematikaflevering, men kan ikke finde ud af at bestemme vinklerne i en trekant hvor tre sidelængder er oplyst. Sidelængderne er: a=5, b=2, c=3 Jeg ved godt hvordan man gør, hvis man kender to sidelængder og en vinkel. Men ikke når man ikke kender nogle vinkler. Så er det j... -
Bøger sælges til Administrationsbachelor uddannelsen
ForumindlægHejsa Jeg har bøger til salg til uddannelsen Administrationsbachelor uddannelsen... Har næsten alle bøger fra til de fleste af semestrene .. -
Big Bang
ForumindlægHej alle Nogen som kan give mig en kort redegørelse for big bang? Jeg har kigget på de fleste hjemmesider, de skriver alle forskellige ting, og jeg er har svært ved at forstå, hvad jeg skal forholde mig til. Bare ganske kort, hvor man får det vigtigste med. på forhånd tak! -
Filosofi i 1. g?
ForumindlægVidste ikke lige hvilken kategori det her passer ind i, men nu opretter jeg det her... Jeg går i 9., og skal nu til at finde et gymnasie at søge ind på. Jeg vil meget gerne have filosofi (helst på A niveau, men hvis det ikke kan lade sig gøre er andet fint) men kan kun finde det som valgfag, hvil... -
FÆRDIGHEDSREGNING - TERMINSPRØVE
ForumindlægJeg har snart terminsprøve, og jeg er meget nevøs over jeg ikke vil klare det så godt da jeg ikke er så god til matematik .. derfor vil jeg blive meget glad hvis der var nogen der kunne hjælpe mig med at fortælle nogle vigtige ting jeg burde vide om matematikken. f.eks formler og sådan. tak på ... -
Dio eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der har været til eksamen i DIO, vil gerne høre jeres erfaringer. Efter hvad vi har fået forklaret, så er det som at være til eksamen i Erhvervscase, det hele drejer sig om fremlæggelsen. Er det også hvad I har fået fortalt???? -
Fordomme mod HTX'ere?
ForumindlægHeysa Studenter ;) Jeg skal til at skrive mit eksamensprojekt i Kommunikation/IT, og i den forbindelse har jeg valgt at lave en reklame kampagne for HTX (Teknisk Gymnasium). I den forbindelse er et af mine mål effektivt at få nedbrudt evt. fordomme som andre gymnasieelever og unge personer har/... -
Fra designstuderende til stud.jur - peptalk
ForumindlægHej Alle! Jeg er pt. designstuderende på Danmarks Designskole (http://www.dkds.dk) i København. Jeg startede på grunduddannelsens første år i sommer, og tog desuden, inden studiestart, på et forberedende højskolekursus på Krabbesholm i Skive. Men, jeg tror ikke det er mig, og overvejer nu kraftig... -
Favorisere?
ForumindlægGod aften, Nu har vi fået 2.gangskarakterer, og det har givet mig et indtryk af, at lærerne har tendens til at favorisere nogle elever i diverse klasser, at de nemt får højere karakterer. Misforstå mig ej. Jeg ved udmærket godt, at man ikke må sammenligne sig selv med de andre, men det er virkeli... -
wikipedia.org /dk
ForumindlægEr wikipedia en troværdig kilde? Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har set mange herinde, anbefale, at man skulle tjekke derinde om det, de nu spurgte om. Men samtidig så har jeg lagt mærke til, at alle og enhver kan skrive derinde, selv jeg og en eller anden på 8 år :S -
To morgener (stx eksamen)
ForumindlægJeg er umiddelbart den eneste fra min klasse der har skrevet om de to digte "Morgen" og "Tidlig Morgen". Hvem har ellers? Og har i lyst til at diskutere lidt? :D Ekspressionisme-delen gik fint for mig, men surrealisme - nej tak da. -
Bestem integral
ForumindlægHeej, hvordan løses følgende opgaver? -
Matematik opgave - hjælp!
ForumindlægHej allesammen :) Opgaven lyder sådan. Af en rektangulær metalplade på 40*50cm^2 skal der laves en kasse ved at bukke en del om til sider, mens enderne, der laves af træ, er uden betydning i denne sammenhæng. Hvor stort et stykke skal bukkes om, når kassens rumfang skal være så stort som muligt...
