Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17861 til 17880 af 20009
-
problemregning
Forumindlæghej alle sammen, jeg har virkelig brug for hjæp, jeg har nolge opgaver jeg ikke kan lave. Håber i vil hjælpe mig :D Her er opgaverne: Opgave 1 ( Campingtur ) tredie punkt De køre med en gennemsnitsfart på 70 km i timen. Efter 2½ time holder de en pause. i hvilken by holde... -
Tidsangivelser
ForumindlægTiden hvor længe 1. Han Blev i Tyskland i 3 uger. - Er bleib drei Wochenende in Deutschland. 2. Ulrike og Johanna blev i svømmehallen hele dagen - Ulrikke und Johanna bleib den ganzen tag in dem Hallenbad. 3. I Danmark varer sommerferien 7 uger. - Der Sommerferien dauert siebe... -
Spørgsmål
ForumindlægEr de okey oversætte? (1) Familie Mayer hat gehört, das es in Dänemark schön. (2)Leider gibt es nicht sicher, dass das Wetter gut ist. (3)Es ist fast sicher, das immer die Sonne scheint in Italien. (4)Sie diskutieren, lange bevor sie zustimmen. (5)Schliesslich entscheiden sie, dass sie ein Ferie... -
formuleringer...
ForumindlægJeg er skepsis over nogle ting: Hedder det/siger man: 1. Im August ich reiste eller im August reiste ich nach.... 2. Ord som faktisk - Tatsätlich, kan det stå først i sætningen? EX. Tatsätlich hat er.... 3. Hvordan vil man sige, vi tilbragte 8 dage derovre? - Wir hatten da für acht Tagen...? ... -
SSO- Armenierne
ForumindlægHej har brug for hjælp til et spørgsmål som lyder, hvorfor skete det armenske folkedrab? Det haster håber i kan hjælpe. -
Forskel mellem Union og Føderation
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvad der er forskel mellem en Union og en Føderation? På forhånd tak -
Er det bøjet rigtig? Tillægsord.
ForumindlægHej har brug for hjælp til en sætning. "Ich will schnellstmögliches das Fleisch essen. " Er adjektivet (schnellstmöglich) i denne sætning bøjet korrekt? Får den ikke endelsen -es da det bøjes efter den stærke bøjning i akkusativ intetkøn? Hvis ikke hvad er den rigtige bøjning/endelse... -
Rumfærgestart
Forumindlægopgaven er fra studentereksamen maj 2000:Rumfærgen er ved start forsynet med en stor cylinderformet tank med brændstof til rumfærgens tre hovedmotorer. på siden af denne tank sidder to løfteraketter. i de første to minutter efter starten bevirker løfteraketterne og de tre hovedmotorer, at rumfærg... -
SRP-matematik!
ForumindlægJeg mangler stadig inspiration til mit SRP-emne! Jeg ønsker, at kunne komme ind og forklare om binære tal, samt omregningen fra decimaltal til binære (og omvendt). Jeg mangler bare noget, som kan tilkobles til emnet! Nogle idéer? Har før skrevet om Alan Turing og det binære talsystem, men hvis ... -
Danskopgave om "Den Kroniske Uskyld"
ForumindlægJeg skal til at skrive en stor opgave (i 9. klasse) inden for danskfagets faglige rammer. Jeg skal i opgaven beskæftige mig med romanen "Den kroniske uskyld" af Klaus Rifbjerg, på baggrund af følgende opgaveformulering:"Der ønskes en analyse og fortolkning af Den kroniske uskyld me... -
1.g opgave
Forumindlæghej, er der nogle, der ligger inde med et godt emne til 1.g opgaven? -
Tillykke til studenterne & STUDI!
ForumindlægKÆMPE tillykke til årgang 2003 - nu begynder livet!!!!!!!!!!!!!!Og også et tillykke til studi.dk - en side jeg personligt har draget stor nytte af! (opfordrer hermed alle studenter til at lægge deres opgaver ud her - jeg har selv bidraget med en hel del):o) -
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
et ord/begreb
ForumindlægEr der en der kan være sød, og fortælle mig, hvad ordet, stereotyper betyder, og hvorfor det spiller en vigtig rolle på min skole (handelskolen) med det mener jeg, at vi arbejder med det i en bog som hedder kultur, men nu skal vi til at læse en tekst og fortælle de gode og dårlige sider ved det... -
Filosofi, psykologi eller samfundsfag?
ForumindlægHej alle. Jeg skal på gym næste år og har lidt problemer med studieretnings sammensætningen :D Jeg ville gerne lige høre, hvad der ligger i disse tre fag. Vi snakker b-niveau. Og så ville jeg høre, hvad forskellen er de forskellige studieretninger, hvis sammensætningen er af samme fag og niveau... -
i was....?
ForumindlægHej alle. Kan nogen forælare mig helt præcist, hvornår det er at man buger "I was" og "I were"? /signe -
Historie klog person søges..
ForumindlægJeg fornyede mig ;-)Hejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Historie? Fik du karakter omkring 10 eller 11? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for til et rigtig spændende projekt. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: maicecilie@... -
fejl i denne sætning
ForumindlægHej. Jeg skal finde en eller flere fejl i denne sætning, men jeg er lidt i tvivl. Håber nogle kan give mig hints om, hvad fejlen kan være.. Jeg vil umiddelbart sige, at "sie" er fejl, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal rette det til? Altså, ved ikke om det er han, hende, den ? ... -
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej :) mine lærer syntes ikke jeg skal tage på gymnasie efter 9 klasse..så jeg skal igennem en optagelsesprøve. ville lige spørg dem der har været gennem en optagelsesprøve hvordan er det? -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg har aldrig været rigtig god til engelsk. Det startede i folkeskolen, hvor jeg kom bag ud og fik udviklet en angst for at kommunikere (skrift/tale) på engelsk. Jeg var bange for at tale og skrive på engelsk igennem flere år. Jeg overkom min frygt efter to udenlandske studieophold (i Tyskland ...
