Søgning på: de måske egnede. Resultater: 18061 til 18080 af 29788
-
5 sætninger om spanolers spisevaner
ForumindlægEr disse sætninger korrekte? 1 Hoy los españoles consumen más producto lácteo que antes. (mælkeprodukter) 2 Un español consumen menos bebidas alcohólicas que antes. 3 En 1958 el espanoles bebió dobble tanto café como ahora. (dobbelt så meget) 4 Hoy los españoles consumen mucho más carne que ante... -
vektor.....
Forumindlæghey. jeg skal beregne arealet af det parallelogram, der udspændes af a og b. IaI = 5 IbI = 2 a * b= 7,5 jeg ved at jeg skal bruge formlen: I det(a,b) I, osv. men jeg kan ikke lige huske, hvordan man fandt a og b ud fra deres længder.. jeg var lige lidt på vej, men er gået i stå igen.. -
Journalist-no jobs
ForumindlægEr det rigtigt, hvad jeg hører? Hvis du uddanner dig som journalist, er chancen for at du finder et arbejde lille? Er det sandt? Skal man derfor opgive? -
Roligt sted at arbejde - biblioteket?
ForumindlægJeg er psykisk lidende, og kan ikke særlig godt klare stressperioder. Nogen der kan anbefale en type arbejde som er forholdsvist roligt, og er der nogen der evt arbejder/ha r arbejdet på et bibliotek som studerende der kan fortælle hvordan det er? Jeg går på det almene gymnasium, og har prøvet a... -
Kunne DU finde på at....
ForumindlægHej, Kunne du finde på at rette min SIDSTE engelskaflevering igennem for diverse fejl - når den engang er færdig? Hilsen, Liv -
jeg håber der er en der har tid til at hjælpe med de 2 opg.
ForumindlægOmskriv: 25x^2+10x+1 til formen (ax+b)^2. Løs ligningen: x(x^2-4)(x^2+3)=0 -
oversætte, nogen der vil? :)
Forumindlæghejsa.. nogen der vil oversætte dette stykke fra dansk til engelsk. jeg er lidt i tidsnød og har ret svært ved det :( please :D Da hun næppe kunne gøre sig håb om at standse, satte hun sig beslutsom ned i sneen, men den var uheldigvis frosset til is. Man måtte nødvendigvis bringe hende til en læ... -
Bindingsenergi
ForumindlægNogne der ka forkalre mig hvad bindingsenergi er.. altså jeg ved godt alt det med einstein.. men mere sådan hvor den her bindingsenergi kommer fra..? -
Succeshistorier med kvote 2 :)
ForumindlægHej Hej Studieportalen! Jeg vil egentlig bare spørge om nogle herinde på SP havde lyst til at dele deres succeshistorier med deres kvote 2 ansøgninger. Jeg tænker primært på Odontologi, Medicin og andre uddannelser(CBS) med høje adgangskvotienter. Grunden til min efterspørgsel er at jeg oplev... -
Opbygning af AT synopsis (2g)
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en synopsis, men jeg er i tvivl om opbygningen. Er der nogen der kan skrive punkt for punkt hvordan en god opbygning ville se ud? Her mener jeg de små overskrifter som problemformulering, konklusion, anvendte metoder, osv. -
Japans musik!
ForumindlægNogen udover mig, der høre japansk musik? :-) -
Hvordan løses de her?
ForumindlægHvordan løses disse opgaver, og ja jeg har forsøgt men er helt lost, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. første: En retvinklet trekant med kateterne a og a+3 har arealet 14, bestem a. anden: Bestem den største y-værdi for andengradspolynomiet; y = -x^2+4x+1 -
God morgensamling? :) Nogle der har fede forslage til underholdning til morgensamling? :)
ForumindlægHej alle! Vores klasse står til at skulle lave morgensamling, her på tirsdag.. Og vi har ingen anelse om hvad man kan lave. Det skal lige siges at vi er 1g'er og er derfor allerede dømt som tabere.. SÅ er dårligt indslag til morgensamling, vil bare gøre det endnu være :) Så mit spørgesmål t... -
Rettelse af "eksamens opg." - hurtigt overstået...
ForumindlægJeg har siddet og trænet mulige eksamens opgaver uden hjælpemidler og der er et par stykker, som jeg er i tvivl om, så nu ligger jeg dem herind i håb om, at der er en som har lyst til at hjælpe og rette i det!?! Opg. 1. En funktion er givet ved f(x)=3e^x+4. a. Bestem den stamfunktion til f, hv... -
erobring
Forumindlægi 1800'tallet erobrede Englang og Frankrig det meste af Afrika, men hvilken påvirkning havde det for Afrika? håber på svar hurtigst muligt. tak (: -
blanbarhed
Forumindlæghvordan finder man ud af om heptan og i_2 er polært osv.? -
regneregl for: (x+y)^(a/b)
Forumindlægnår og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :) -
Kig Her (2. verdenskrig)
ForumindlægHEJ! Er der nogen der kan svarer på det her?: Følgende er spørgsmål til besættelsestiden i Danmark under 2. verdenskrig. 1. Hvornår blev Danmark besat af Tyskerne (Gerne dato og årstal)? 2. Hvad ville tyskerne i Danmark? 3. Hvorfor vaglte den danske regering at lade være med at gøre modstand? ... -
appelformer
ForumindlægHej, er der nogle der kan fortælle hvilke appelformer der bliver brugt i denne artikel? tak på forhånd https://www.information.dk/debat/2012/07/anerkendelse-paa-facebook-goer-haaber-paa -
resistans
Forumindlægkan man godt have en modstands resistans på 0.30765 Ω ?
